  • 101. Data: 2010-10-31 14:58:22
    Temat: Re: NOWY PORTFEL NA 2010 r; ZYSK NETTO 102,75%
    Od: ron <l...@g...com>

    Kroovka. Sukces na EEX juz jest a kiedy kupujemy Orzlopony ?

  • 102. Data: 2010-11-04 09:15:02
    Temat: NOWY PORTFEL NA 2010 r; ZYSK NETTO 118,37%
    Od: k...@p...onet.pl

    II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:

    EKO EXPORT    cena zakupu 4,45 zl   jest 8,20 plus 0,25  ZYSK  +89,88%
    MWTRADE       cena zakupu 6,40 zl    jest 15,80          ZYSK  +146,87%

    ŚREDNI ZYSK NETTO od utworzenia portfela NOWY 2010 wynosi 118,37%

    Tylko dwie spolkie ale do konca roku ma byc tez przez ten okres 100% zysk
    netto
    kroovka

    EEX na wyniki 10.11.2010, w srode, i dołozą kolejne parę procent.

  • 103. Data: 2010-11-04 09:25:29
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +89,80%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,51==  4,08%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  8,20+0,25 (+korekta PP)== +377,40%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  1,66== +66,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  4,71== +89,91%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 30,05== +14,91%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,28== -13,51%

    ZYSK NETTO    +89,80%,(WYNIK po 9 miesiącach)

    Na wejściu równe wagi wszystkich spółek

    kroovka
    Nadal trzymam sie założenia niezmieniania portfela podstawowego przez cały
    rok 2010.
    Do konca roku MA BYC 100% wzrost, tu sie nic nadal nie zmienilo.  kroovka
    kroovka

    EEX nareszcie daje za III kwartal milionowy zysk....NIE MOZE JUZ BYC INACZEJ
    po wzroscie marży.

  • 104. Data: 2010-11-04 18:11:12
    Od: "stach" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > kroovka
    >
    > EEX nareszcie daje za III kwartal milionowy zysk....NIE MOZE JUZ BYC INACZEJ

    A czemu według Ciebie zawdzięczamy to dzisiejsze zachowanie EEX ??? Zwykła
    korekta poprzednich wzrostów, czy może coś więcej?

  • 105. Data: 2010-12-04 16:50:37
    Temat: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +80,06%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,48==   -2,04%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  7,95+0,25 (+korekta PP)== +363,27%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  1,95== +95,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  4,54== +83,06%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 30,00== +14,72%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  0,39==    -73,64%

    ZYSK NETTO    +80,06%,(WYNIK po 11 miesi&plusmn;cach)

    Na wej&para;ciu równe wagi wszystkich spó&sup3;ek

    > kroovka
    > Nadal trzymam sie za&sup3;o&iquest;enia niezmieniania portfela podstawowego przez
    ca&sup3;y
    > rok 2010.
    > Do konca roku MA BYC 100% wzrost, tu sie nic nadal nie zmienilo.  kroovka

    kroovka

    Techmex-popraw sie!!!!!!!nawet spekulacyjnie!!!

  • 106. Data: 2010-12-04 16:55:13
    Temat: NOWY PORTFEL NA 2010 r; ZYSK NETTO 117,91%
    Od: k...@p...onet.pl

    II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:

    EKO EXPORT    cena zakupu 4,45 zl   jest 7,95 plus 0,25  ZYSK  +84,27%
    MWTRADE       cena zakupu 6,40 zl    jest 16,10          ZYSK  +151,56%

  • 107. Data: 2010-12-04 17:13:59
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +80,06%
    Od: SERG <m...@p...fm>

    > Techmex-popraw sie!!!!!!!nawet spekulacyjnie!!!

    Tu już chyba nie ma za bardzo na co liczyć :)

  • 108. Data: 2010-12-04 17:16:05
    Temat: Re: NOWY PORTFEL NA 2010 r; ZYSK NETTO 117,91%
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-12-04 17:55, k...@p...onet.pl pisze:
    > II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:
    >
    > EKO EXPORT cena zakupu 4,45 zl jest 7,95 plus 0,25 ZYSK +84,27%
    > MWTRADE cena zakupu 6,40 zl jest 16,10 ZYSK +151,56%

    Na MWTRADE ciekawe rzeczy się ostatnio dzieją. Do końca roku może będzie
    17 z przodu :)

  • 109. Data: 2010-12-08 16:22:33
    Temat: PODZIĘKOWANIA dla Zarządów dwu spółek akcyjnych
    Od: k...@p...onet.pl

    > Inne spolki i tak ewentualnie nadrobia-szczegolnie Grupa PSW (niezwykly
    > kontrakt wieloletni z partnerem zza zachodniej granicy) i EkoExport (jutro
    > laczy akcje i zaczyna powazne wzrosty juz bez &macr;ARTóW)  i s&plusmn;dz&ecirc;,
    &iquest;e ORCO-
    je&para;li nie zaskoczy na stale dopiero w 2011???

    > kroovka

    Jutro i w piatek bedzie ŚWIĘTO tego podjescia do finansowania!!!

    PSW Grupa/Holding:

    Szanowni Panstwo,
    W imieniu Zarzadu Grupy PSW Holding S.A. przekazuje na Panstwa rece korekte
    prognoz wyników finansowych Spółki za okres 1.01.2010 r. &#8211; 31.12.2010 r.
    Prognozy przedstawione 1 marca 2010r (raport bie acy nr 27/2010) wynosiły:
    Przychody ze sprzeda2y &#8211; 148 mln. zł
    Zysk netto &#8211; 7.3 mln. zł
    Po korekcie prognozy wyników finansowych przedstawiaja sie nastepujaco:
    Przychody ze sprzeda2y &#8211; 150 mln. zł
    Zysk netto &#8211; 15 mln. zł

    *****
    ....Emitent zakładał, 2e wspomniana spółka Platinum
    Capital zainwestuje w 8 projektów w 2010 r. a na dzien dzisiejszy prowadzi ju2
    18 projektów inwestycyjnych a kolejne projekty zamierza rozpoczac na przełomie
    grudnia/stycznia. Jednoczesnie Zarzad Grupy PSW Holding S.A. informuje, 2e
    przedstawiona prognoza mo2e ulec......dalszej zmianie.
    O ewentualnych dalszych zmianach Emitent bedzie informował odrebnymi raportami
    bie2acymi.
    Z wyrazami szacunku
    Włodzimierz Krawczyk
    Prezes Zarzadu Grupy PSW Holding S.A.

    Ja tez śle wyrazy Szacunku:
    a) dla zarzadu Grupy PSW Holding S.A., podobnie jak dla:
    b) zarzadu EkoExportu.

    Oba zarządy "uratują mi skórę" w tym - podanym na początku roku - portfelu.
    DZIĘKUJĘ.

    kroovka

    Juz powoli kompletuję portfel na 2011 r., jako alternatywe dla jakiegos małego
    funduszu.. To ma pokazac ze zatrudnienie wielu specjalistow-drogich i
    przemądrych, nie musi byc bardziej owocne.

    Tez chce pokazac ze codzienne studiowanie AT, daje nam koszty w postaci
    programow dl analizy, zabiera czas i nie daje poczucie zdrowego rozsadku by
    śledzic nastroje na rynku i większe możliwe kontrakty wsród spółek ogólnie
    znanych.

    kroovka

  • 110. Data: 2010-12-08 18:48:05
    Od: leo leo <o...@g...com>

    Nie moge sie doczekac portfela na 2011, ciekawe co tam bedzie, Orco
    raczej na pewno, eex pewnie tez + orzel. Pozdrawiam.