  • 61. Data: 2010-05-24 13:59:26
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/
    Od: k...@p...onet.pl

    II portfel MW Trade i EkoExport maja sie niezle, choc czekamy na kolejne umowy
    kroovka

  • 62. Data: 2010-05-25 12:56:04
    Od: k...@p...onet.pl

    > II portfel MW Trade i EkoExport maja sie niezle, choc czekamy na kolejne
    umowy
    > kroovka

    zakup teraz jest ciekawy bo i tak kurs spadnie po wejsciu PP.

    Spadnie tycityci.

    Dla wlascicieli zagra jakby role splitu. Ciekawe jest ze porowannie takiego
    wyimaginowanego kuesu do poprzedniego kursu. czy to daje fory dla wzrostu :-)

    kroovka

  • 63. Data: 2010-05-26 19:25:36
    Temat: II, PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO 9,62%
    Od: k...@p...onet.pl

    II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:
    EKO EXPORT    cena zakupu 4,45 zl obecnie 5,07 zysk +13,93%
    MWTRADE       cena zakupu 6,40 zl obecnie 6,74 zysk + 5,31%

    > Tylko dwie spolkie ale do konca roku ma byc tez przez ten okres 100% zysk netto

    II PORTFEL ZYSK PORTFELOWY 9,62%

    Jutro przekroczymy od 12 do 15%.

    kroovka

  • 64. Data: 2010-05-26 19:37:12
    Temat: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +22,69%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,44==       -11,36%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  5,07== +186,44%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  0,65==      -35,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  3,70== +49,19%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 26,39== +0,92%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  0,68==      -54,05%

    > ZYSK NETTO    +22,69%,(WYNIK po 4,5 miesiącach)

    Na wejsciu rowne wagi wszystkich spolek

    kroovka

    Jutro Impexmetal i Eko Export sadze wspomoga portfel.

  • 65. Data: 2010-05-27 13:30:18
    Od: k...@p...onet.pl

    II portfel MW Trade i EkoExport maja sie niezle, choc czekamy na kolejne
    umowy

    > zakup teraz jest ciekawy bo i tak kurs spadnie po wejsciu PP.

    nabycie teraz akcji po 3,20 poprzez odrobine drozszych akcji najlepsza
    inwestycja na NC.

    Na 7 czerwca mozemy obijac sie przez miesiac o widly 7...8...6,5....8
    zlotych...oby tak bylo bo to...dobrze dla obu portfeli

    kroovka

  • 66. Data: 2010-06-07 08:03:08
    Temat: NOWY PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +8,26
    Od: k...@p...onet.pl

    > II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:

    ZYSK PORTFELA +8,26

    kroovka

  • 67. Data: 2010-06-07 08:22:45
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +18,10%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,47==       -4,08%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  4,42+0,25 (+korekta PP)== +149,06%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  0,59==      -41,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  3,82== +54,03%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 24,00== -8,22%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  0,87==      -41,21%

    ZYSK NETTO    +18,10%,(WYNIK po 5 miesiącach)

  • 68. Data: 2010-06-07 22:57:25
    Temat: NOWY PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +10,63 plus hipoteza
    Od: k...@p...onet.pl

    II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:

    EKO EXPORT    cena zakupu 4,45 zl, cena piatek 4,43, zysk -0,45%
    MWTRADE       cena zakupu 6,40 zl, cena piatak 7,79, zysk +21,72

    ZYSK PORTFELA +10,63

    kroovka

    H I P O T E Z A :

    Jesli inwestor OMYA czy Stany zechcą przejąć ponad 10% EEX muszą wesprzeć
    przejście spółki na rynek WGPW. Tylko tam mogą zrobić ta transakcje ze
    względów proceduralnych. Po 16 mielismy pierwsze takie dzialanie by szybko
    przejsc 10 mln EURO wyceny spolki.

  • 69. Data: 2010-08-08 12:18:21
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +24,61%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,42==       -14,28%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  4,05+0,25 (+korekta PP)== +142,93%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  0,52==      -48,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  4,16== +67,74%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 20,85==     -20,31%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,77== +19,59%

    ZYSK NETTO    +24,61%,(WYNIK po 7 miesiącach)

    Na wejsciu rowne wagi wszystkich spolek

    kroovka

    Nadal trzymam sie założenia niezmieniania portfela podstawowego przez cały rok
    2010. To kolejny test możliwosci przewidzenia trendu takiego portfela.
    Nadal teraz EEX ma szanse wg mnie sam dociągnąć zmiane kursu do ok. plus 80%.
    rocznie.

  • 70. Data: 2010-08-08 12:29:57
    Temat: NOWY PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO 42,84%
    Od: k...@p...onet.pl

    II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:
    EKO EXPORT    cena zakupu 4,45 zl jest 4,05 plus 0,25 ZYSK -3,37%
    MWTRADE       cena zakupu 6,40 zl jest 12,10 ZYSK +89,06%

    SREDNI ZYSK NETTO od utworzenia portfela NOWY 2010 wynosi 42,84%

    Tylko dwie spolkie ale do konca roku ma byc tez przez ten okres 100% zysk netto

    kroovka

    dalem sie skusic namowom i II portfel jakby ma wieksze wagi na obecne moje
    przeważone liczne spolki, te w przewadze portfelowej z powodu kryzysu.

    Uwaga: w tym portfelu oczywiscie bede uwzglednial lacza wycemne EEX tez PP i
    nowej emisji po 3,20 PLN.

    Lawina informacji w EEX otwarta bo walcza o rynek gieldowy o dobry debiut.

    kroovka

    Tu widać,że warto modyfikować swoje poglady, np co kwartał, ale nie zmienia to
    zasady całorocznego portfela. Te ok, 42% milo już mieć w kasie osobistej,
    polecam taka metode inwestycji, nawet robiac niezależne portfele i odp.
    dywersyfikacje.

    Skupione "za pól darmo" (nie rozumie czemu tak tanio!!) PP EEX dadzą mi w
    realnym portfelu kolejne..ok 10% rocznie ponad i tak ogromny wzrost samego
    kursu EEX, jaki nadal przewiduje.

    kroovka