  • 11. Data: 2011-01-28 19:52:39
    Temat: Re: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku +1,15 %
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL 7. spółek  NA 2011 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku,

    - portfel bez zmian skladu od 1 stycznia 2011 do konca 2011 roku.

    CENA ZAKUPU AKCJI to notowania spolek na zakonczenie 2010 roku....czyli wpiszę
    już po zakończeniu sesji.

    Ceny zakupu z godziny 13,30 dnia 31 grudnia 2010:

    Eko Export (EEX)-cena zakupu 8,00 zł,  cena 7,10 zł, zysk -11,25 %
    GRUPA PSW (GPH)----- 1,55 zl,  cena 1,29 zł, zysk -16,77%
    IQP (IQP)------------2,76 zl,  cena 2,33, zysk -15,58 %
    MCI (MCI)-------------8,60 zł,  cena 8,20 zł, cena -4,65 %
    KGHM (KGH)----------173,00 zl,  cena 170,50  zysk -1,44 %
    Photon Energy (PHO)------4,25 zł,  cena 5,89,  zysk +38,59 %
    SADOVAYA (SGR)-----cena zakupu  13,08 zł, cena  12,47 zł, zysk -4,66%
    GPF CAUSA   cena zakupu 0,04 zł, cena 0,05 zł , zysk 25,00%

    ZYSK AKTUALNY +1,15 %

    kroovka

    > GPF Causa (( grupa finansowo prawna o potencjale bycia lokalnym potentatem w
    wybranych dziedzinach, po odszukaniu i doprecyzowaniu zakresu unikatowej
    działalności) tak jak swego czasu MW Trade...) i ma byc czarnym koniem portfela

    CAUSA po obecnych trzech komunuikatach z 2011 oraz zmianach struktury decyzyjnej
    w spółce (w tym urealnienie prognozy zysków i zamkniecie zlego okresu w roku
    ubiegłym), poprzez zaprzestania rozwijania "ilościowego zatrudnienia" oraz idąc
    w jakość i własciwy dobór klientów wielokapitałowych ma szanse wspomóc ten
    portfel jak kiedyś Immoeast czy Alchemia czy EkoExport i inne. Teraz wywalony
    specjalista od słonecznej energii i potencjale naukowo-innowacyjnym imponujacycm
    mi nadzwyczajnie!! stanowi siłe pociagowa portfela.

    > obok jest... SADOVAYA (potentata ukraińskiego, węglowego) i PSW, który ma tyle
    ma węgla na składach i takie mocne popytowe ssanie na 2011 i 2012; kontrakty te
    w 100% są wielce mocno wsparte fundamentalnie.

    KGHM to nadal firma o potencjale rzędu 300 zlotych za akcje gdy tylko zmieni
    podejście do biznesu i wykorzysta swoje pierwiastki leżące nadal na hałdach i
    pływających w "żelaznych" zbiornikach.

    kroovka

  • 12. Data: 2011-01-28 20:21:49
    Temat: Re: http://gornictwo.wnp.pl/notowania/ceny wegla/
    Od: k...@p...onet.pl

    > kroovko spoglądasz jeszcze czasem na alchemię?

    Tak-ale tylko z sentymentu.

    Nie mozna wygrać z Mittalem i układami ..biznesowycmi. teraz liczy sie Boryszew
    i zatem tez Impexmetal, moja prywatna opinia to jest tylko i wyłacznie!

    Ale przy płynnosci na rynku regulowanym i tez na NC wolę:

    słoneczny Photon (surowcem jest energia gwiazdy oraz dotacje naszej kochanej
    UNii :-)

    oraz inne surowcowe pary:

    KGHM i Sadovaya,

    EkoExport (tu dodatkowo krajowa!! technologia XXI-wieku, o klasie najwyższej na
    świecie!) i Grupe PSW (handel tez może być skutecznym biznesem o ile pan
    Krawczyk nie popłynie na innych ambicjach, wierzę jednak w profesjonalizm)

    MCI i IQP (obie spółki bardzo podobne ale też bardzo różne!!, Zadziwiajace jest
    wstrzymanie emisji PP, które mi już zaszły kurzem i inne ekscesy ale imponuje mi
    nadal potencjal i myśl iz spólka uwaolni się od chceci bycia np koncernem typu
    Samsung...czy "mitsubiszi" czy ...pamietam zakład, iż wypłynie w kraju spólka
    typu SONY czy "Facebook" z podmiotu krajowego ....gdzie ten koniak czy
    szampan???) Sorry za długi tekst... Ale realizacje niektórych planów tutaj to
    nadal imponujaca wizja, realistyczna wizja!

    Finanse a słuzba zdrowia to np grupa Causa, choc jest też...
    MW Trade... ale tam na drugiej firmie już... Getin dopilnuje by to nie był żyła
    złota zjadająca Getin.. prezes juz zna swoje miejsce w szeregu i nie rozwija się
    tak bez ograniczeń....to ocena, m. in., wg oglądanego wywiadu,ale nie tylko.
    Etap początkowy w takich firmach jest niezwykły, ale trzeba dobrać właściwe
    paliwo (znowu surowiec...:-) ). Wy dy ma nie ki-ja ze szp-rych to suk-ces
    tak-iego biz-ne-su. (To zdanie dla kolegi Chińczyka).

    Każde z tych spólek ma szanse dać ponad 100% zysku do portfela ale razem nie
    sadzę by było mniej niż ponad 80%...Ostrożnie, bo ten rok to jednak... drugi
    etap kryzysu (lub tylko silna korekta) ale małe spółki mają największe szanse.

    kroovka

  • 13. Data: 2011-01-31 12:35:17
    Od: k...@p...onet.pl

    - plan to 100% zysku w skali roku,

    Photon i PSW Holding zaczynaja odbicie

    Za pare dni dołaczy Causa i EkoExport

    Stany to po pierwsze a po drugie kraje afrykanskie: -odbudowywanie instalacji
    roponośnych, ropotransportujacych i obiektów wydobywczych z szybami, bez
    mikrosfery o juz koncesyjnych frakcjach już nie wchodzi w rachubę...

    kroovka

  • 14. Data: 2011-02-01 23:31:46
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL 8. spółek  NA 2011 ROK

    - plan to 100% zysku w skali roku,

    ....Teraz wywalony specjalista od słonecznej energii i potencjale naukowo-
    innowacyjnym imponujacycm mi nadzwyczajnie!! stanowi siłe pociagowa portfela.

    Dla Zainteresowanych polecam lekture:

    WNT oferta: "Ogniwa słoneczne. Wpływ środowiska naturalnego na ich pracę".

    a w niej sporo dla lepszego zrozumienia czemu ta postac energii to przyszłość:

    "W książce przedstawiono zalety energetyki słonecznej i jej rosnące znaczenie
    w najbliższych latach. W Polsce ogniwa słoneczne nie cieszą się jeszcze dużą
    popularnością. Autorzy postawili sobie za zadanie zwiększenie zainteresowania
    nimi i dostarczenia informacji o działaniu współczesnych ogniw, a także ogniw
    uważanych za ogniwa następnej generacji oraz pokazanie celowości instalowania
    systemów PV w polskich warunkach klimatycznych. W książce przedstawiono
    podstawowe zjawiska zachodzące w ogniwach PV, opisano konstrukcję
    współczesnych ogniw, omówiono sposoby optymalizacji sprawności ogniw jedno- i
    wielozłączowych, objaśniono mechanizm powstawania strat energetycznych przy
    konwersji fotowoltaicznej".

    kroovka

    Pytanie -czy jakas spolka tutejsza ma szanse na dzisiajszy wzrost typu
    Petrol....
    oceniam, ze tak gwałtowny wzrost moze byc na spolce ukrainskiej Sadovaya ale
    też na Photonie, po potwierdzeniu plotek o ogromnym zatwierdzonym zysku.

    kroovka

  • 15. Data: 2011-02-07 08:17:37
    Od: Virck <v...@v...net>

    Widze kroovka, ze mnie nie posluchales jak pisalem chyba na poczatku
    stycznia abys do portfala dodal koniecznie optimusa....Mialbys 100% ....

  • 16. Data: 2011-02-17 09:27:54
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    kroovka: co się dzieje z Twoim portfelem ?
    Wygląda na to, że póki co kompletnie zawiodła Cię intuicja w doborze spółek.

    EEX, GrupaPSW i Sadovaya notują duże straty w stosunku do ceny zakupu.
    Jedynie PHOTON jest na plusie.
    Czy rzeczywiście sądzisz, że z nadejściem wiosny i lata będzie można zarobić
    na spółkach węglowych ?

  • 17. Data: 2011-02-17 11:02:59
    Od: Virck <v...@v...net>

    Pisalem kroovce na poacztku stycznia, ze to skandal, ze nie ma w
    portfelu Optimusa.....Nic nie zareagowal....Od tego czasu zaraz bedzie
    300%.....

  • 18. Data: 2011-03-05 10:16:11
    Temat: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku +0,69 %
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL 7. spółek  NA 2011 ROK

[...]

    Eko Export (EEX)-cena zakupu 8,00 zł,  cena 6,50 zł, zysk -18,75 %
    GRUPA PSW (GPH)----- 1,55 zl,  cena 1,22 zł, zysk -21,29%
    IQP (IQP)------------2,76 zl,  cena 2,54, zysk -7,97 %
    MCI (MCI)-------------8,60 zł,  cena 8,39 zł, cena +2,44 %
    KGHM (KGH)----------173,00 zl,  cena 182,00  zysk +5,20%
    Photon Energy (PHO)------4,25 zł,  cena 4,82,  zysk +13,41 %
    SADOVAYA (SGR)-----cena zakupu  13,08 zł, cena  10,70 zł, zysk -18,20%
    GPF CAUSA   cena zakupu 0,04 zł, cena 0,06 zł , zysk +50,00%

    ZYSK AKTUALNY +0,69 %

  • 19. Data: 2011-03-24 07:55:46
    Temat: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku -0,25 %
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL 7. spółek  NA 2011 ROK

[...]

    Eko Export (EEX)-cena zakupu 8,00 zł,  cena 7,45 zł, zysk -6,87 %
    GRUPA PSW (GPH)----- 1,55 zl,  cena 1,14 zł, zysk -26,45%
    IQP (IQP)------------2,76 zl,  cena 2,30, zysk -16,66%
    MCI (MCI)-------------8,60 zł,  cena 8,30 zł, cena -3,49%
    KGHM (KGH)----------173,00 zl,  cena 179,20  zysk  +3,58%
    Photon Energy (PHO)------4,25 zł,  cena 4,59,  zysk +8,00 %
    SADOVAYA (SGR)-----cena zakupu  13,08 zł, cena  11,40 zł, zysk -12,84 %
    GPF CAUSA   cena zakupu 0,04 zł, cena 0,06 zł , zysk +50,00%

    ZYSK AKTUALNY -0,25 %

  • 20. Data: 2011-03-24 14:52:50
    Temat: Re: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku -0,25 %
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    GPF CAUSA   cena zakupu 0,04 zł, cena 0,06 zł , zysk +50,00%

    Skąd wziąłeś cenę 0,06 zł ???
    Spróbuj sprzedać po tej cenie, kilkadziesiąt milionów akcji po 0,06 zł czeka
    na S a realny popyt jest ustawiony na 0,04 zł.
    Nawet za 0,05 zł nie sprzedałbyś dziś większej ilości.

    Te groszówki to totalny przekręt i nie podawaj w swoich statystykach
    nierzetelnych danych bo doskonale wiesz, że płynność groszówek GPF CAUSA jest
    praktycznie zerowa !!!