  • 1. Data: 2011-06-08 16:02:59
    Temat: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku +6,26 %
    Od: k...@p...onet.pl

    EkoExport i Grupa PSW zaczynaja grac role Immoeast-nareszcie
    kroovka

    PORTFEL 2011:
    plan to 100% zysku w skali roku,
    portfel bez zmian skladu od 1 stycznia 2011 do konca 2011 roku.

    CENA ZAKUPU AKCJI to notowania spolek na zakonczenie 2010 roku....czyli
    wpiszę już po zakończeniu sesji.

    Ceny zakupu z godziny 13,30 dnia 31 grudnia 2010:

    Eko Export (EEX)-cena zakupu 8,00 zł,  cena 7,72 zł, zysk -3,50%
    GRUPA PSW (GPH)----- 1,55 zl,  cena 1,78 zł, zysk +14,84%
    IQP (IQP)------------2,76 zl,  cena 2,54, zysk -7,97%
    MCI (MCI)-------------8,60 zł,  cena 7,61 zł, cena -11,51%
    KGHM (KGH)----------173,00 zl,  cena 190,50  zysk +10,12%
    Photon Energy (PHO)------4,25 zł,  cena 3,54,  zysk -16,71%
    SADOVAYA (SGR)-----cena zakupu  13,08 zł, cena  11,75 zł, zysk -10,17%
    GPF CAUSA   cena zakupu 0,04 zł, cena 0,07 zł , zysk +75,00%  (obroty

    imponujace!) zaczynamy powolne wzrosty.

    ZYSK AKTUALNY +6,26%

    kroovka

  • 2. Data: 2011-06-08 22:20:12
    Temat: Re: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku +6,26 %
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > SADOVAYA (SGR)-----cena zakupu  13,08 zł, cena  11,75 zł, zysk -10,17%
    > GPF CAUSA   cena zakupu 0,04 zł, cena 0,07 zł , zysk +75,00%  (obroty

    Z tego całego porfela najbardziej podoba mi się EEX oraz GPF. Reszta
    jakoś tak mało perspektywiczna w długim terminie. Z tych dwóch to z
    kolei GPF chyba lepszy, bo EEX niestety jest bardzo drogie już. Nad
    GPF się zastanawiam, bo wydaje się, że korekta dobiega powoli końca:
    popyt na 6 się odbudował i wolumen siadł całkiem (praktycznie brak
    sypiących już). Pewności jednak nie ma, bo to mała spółka jest i kurs
    podlega sporym emocjom, a więc może jeszcze ktoś będzie sypał na lewo?

    --
    jimmij

  • 3. Data: 2011-06-10 08:48:10
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > imponujace!) zaczynamy powolne wzrosty.
    >
    > ZYSK AKTUALNY +6,26%

    Rzeczywiscie IMPONUJACE !!!
    Plan na rok 100%, dopiero polowa roku i plan juz wykonany w ponad 6%.
    Jestem pod wielkim wrazeniem !!!

    Pozdrawiam

    DJ

  • 4. Data: 2011-06-10 09:13:03
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    DJ wrote:

    > Rzeczywiscie IMPONUJACE !!!
    > Plan na rok 100%, dopiero polowa roku i plan juz wykonany w ponad 6%.
    > Jestem pod wielkim wrazeniem !!!
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > DJ

    A Twój portfel ile zarobił w tym czasie? Umiesz to zrobić lepiej? Jak on
    jest głupi to może Ty jesteś głupszy od niego? Jak kroovka wygląda w
    porównaniu z Tobą?

  • 5. Data: 2011-06-10 11:12:11
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > A Twój portfel ile zarobił w tym czasie? Umiesz to zrobić lepiej? Jak on
    > jest głupi to może Ty jesteś głupszy od niego? Jak kroovka wygląda w
    > porównaniu z Tobą?

    Bynajmniej nie mam nic do osiagnietego efektu. Drazni mnie natomiast to
    naganianie, a wlasciwie sposob w jaki sie to odbywa. Gdybym glosno krzyczal
    o zysku 100%, a po pol roku osiagnal zaledwie 6% to bym wtulil uszy i cicho
    siedzial. A na pewno bym nie krzyczal, ze to jest IMPONUJACE.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 6. Data: 2011-06-10 12:41:09
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    DJ wrote:

> [...]
    > uszy i cicho siedzial. A na pewno bym nie krzyczal, ze to jest IMPONUJACE.

    Zdefiniuj "naganianie". Pisanie o tym spowodowało jakieś szkody u Ciebie?
    Znasz kogoś, kto uskarża się na takie szkody? Kupowanie po tych listach to
    jakiś przymus. Przecież to zwykła opinia. Taka sama jak Białka, że za 6 lat
    to będzie wyżej. Ta lista jest pomyślana do pisania takich opinii. Piszesz
    jak ci z wczoraj z TVN'u. Pokazali co by było jakby mistrzostwa europy
    zaczęły się w zeszłą niedzielę. Z W-wy do Wrocławia nie da się dojechać i
    meczy nie można rozegrać bo w Poznaniu nie ma trawy w W-wie się schody
    zarwały, we Wrocławiu uciekli wykonawcy, a w Gdańsku też jest świeża farba
    więc nie ma gdzie usiąść. Wniosek. Mecz inauguracyjny odbędzie się na
    trawniku przed sejmem i będzie obciach. Katastrofa. Będzie V rozbiór Polski
    i od środy urzędowy język to chiński czy rosyjski. Oceń tą prognozę na
    koniec roku. To nie pierwszy rok gdzie kroovka się tak bawi. Pamiętasz jak
    mu w zeszłych latach poszło?

  • 7. Data: 2011-06-10 12:43:35
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    DJ wrote:

> [...]
    > uszy i cicho siedzial. A na pewno bym nie krzyczal, ze to jest IMPONUJACE.

    Przytocz gdzie kroovka pisze, że to imponujące zyski. Chyba gadasz sam ze
    sobą.

  • 8. Data: 2011-06-10 13:33:28
    Od: root <r...@v...pl>

    > Przytocz gdzie kroovka pisze, że to imponujące zyski. Chyba gadasz sam ze
    > sobą.

    A tu:

    > imponujace!) zaczynamy powolne wzrosty.
    >
    > ZYSK AKTUALNY +6,26%
    >
    > kroovka

    Niech sobie kroovka nagania. Nic nam do tego. Jednak odpowiadając zmienia
    temat a przez co w moim czytniku robi sie nowy wątek. Podobnie to wygląda
    jak z Re FUTRA, gdzie też zmieniany jest temat i rano mam ciąg 100 postów -
    każdy tworzacy inny wątek. W końcu nie wiadomo kto odpowiada i komu i o
    jaki PORTFEL kroovki chodzi ;)) Do tego przyłączył sie kolega Alibaba z
    krzakami i mamy niezły burdel.

  • 9. Data: 2011-06-10 14:11:30
    Od: "Piotr P." <p...@g...comTOTEZ>

    root <r...@v...pl> wrote:

    > A tu:

    Z tym, że tam jest napisane:

    "GPF CAUSA cena zakupu 0,04 zł, cena 0,07 zł , zysk +75,00% (obroty
    imponujace!) zaczynamy powolne wzrosty."

    Tak dla ścisłości.

  • 10. Data: 2011-06-10 14:31:23
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Piotr P. wrote:

    > Z tym, że tam jest napisane:
    >
    > "GPF CAUSA cena zakupu 0,04 zł, cena 0,07 zł , zysk +75,00% (obroty
    > imponujace!) zaczynamy powolne wzrosty."
    >
    > Tak dla ścisłości.

    Obroty to to samo co zyski? To fajnie.