  • 1. Data: 2005-03-25 11:18:27
    Temat: PROFIREAL
    Od: "--+ emati +--" <N...@w...pl>

    Witam serdecznie,
    (jezeli juz był ten watek to sorki, ale nie mogłem nic znaleźć)
    Czy ktoś słyszał cos dobrego lub złego o firmie PROFIREAL udzielającej
    pożyczki?
    Mozna im zaufać? Nie wiecie czy sprawdzają coś w BIKu itp?

    dzięki za wszelkie odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-03-25 12:09:44
    Temat: Re: PROFIREAL
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > pożyczki?
    > Mozna im zaufać? Nie wiecie czy sprawdzają coś w BIKu itp?

    Nie słyszałem, ale jeśli to *firma* , to z dużą dozą prawdopodobieństwa
    mogę przypuszczać, że oprocentowanie jest bliskie oprocentowaniu
    pożyczek z Providenta ;-)

  • 3. Data: 2005-03-25 12:42:49
    Od: "--+ emati +--" <N...@w...pl>

    > Nie słyszałem, ale jeśli to *firma* , to z dużą dozą prawdopodobieństwa
    > mogę przypuszczać, że oprocentowanie jest bliskie oprocentowaniu pożyczek
    > z Providenta ;-)

    fakt oprocentowanie dosyc wysokie, ale bardziej jestem ciekawy czy to nie
    jakaś "Argentyna"?

  • 4. Data: 2005-03-25 23:28:31
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2005 12:18:27 +0100, --+ emati +-- naskrobał(a):

> [...]
    > pożyczki?
    > Mozna im zaufać? Nie wiecie czy sprawdzają coś w BIKu itp?

    biorąć pod uwagę RRSO to wszystko im jedno

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2005-03-26 12:54:50
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "--+ emati +--" <N...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś słyszał cos dobrego lub złego o firmie PROFIREAL udzielającej
    > pożyczki?

    Ładne mają plakaty. Wszystkie autobusy u nas zaklejone ;-).