  • 1. Data: 2010-05-27 16:11:21
    Temat: PROTEST - biało - czerwona SZACHOWNICA - dumny symbol polskiego lotnictwa
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Nazywam się argument i do Ciebie mówię Polaku:

    do ogólnopolskiej akcji protestacyjnej i umieść na swoim samochodzie,
    oknie domu, w internecie, symbol szachownicy lotniczej, jako znak, że
    nie jesteś idiotą i nie wierzysz Tuskowi.

    Protest jest przeciwko, mataczeniom, opieszałości i nieudolności w
    wyjaśnianiu tragedii smoleńskiej.

    Polaku masz prawo do prawdy, jesteś obywatelem tego kraju.

  • 2. Data: 2010-05-27 16:30:17
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Tak było za okupacji z kotwicą - legendarnym symbolem Polski
    Walczącej.

    Być może szachownica stanie się znakiem tych czasów walki z wielkim
    Kłamstwem, terrorem medialnym i wreszcie zdrady narodowej.

  • 3. Data: 2010-05-27 19:22:53
    Temat: Re: PROTEST - biało - czerwona SZACHOWNICA - dumny symb=?ISO-8859-2?Q?ol_polskiego_lotnictwa?=
    Od: "Schogun531" <s...@o...pl>

    Charlie delta wrote:

    > Nazywam się argument i do Ciebie mówię Polaku:

    ciach

    > Protest jest przeciwko, mataczeniom, opieszałości i nieudolności w
    ciach

    Ja tak bardzo lubię nasz polski język, mowę naszą ojczystą. Zawsze mi w
    oczy lecą śmiesznostki

    ;)

    --
    schogun531

  • 4. Data: 2010-05-27 19:58:25
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Schogun531" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ciach

    > ciach
    >
    > Ja tak bardzo lubię nasz polski język, mowę naszą ojczystą. Zawsze mi w
    > oczy lecą śmiesznostki
    >
    > ;)

    to widocznie bublefishem tłumaczone z ruskiego

  • 5. Data: 2010-05-28 08:45:26
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w

    >Nazywam się argument i do Ciebie mówię Polaku:
    ?????
    >do ogólnopolskiej akcji protestacyjnej i umieść na swoim samochodzie,
    >oknie domu, w internecie, symbol szachownicy lotniczej,
    Co tak cieńko, wytatuuj sobie na czole no i jeszcze ewentualnie:
    http://tiny.pl/htfcj

    > jako znak, że nie jesteś idiotą
    tylko dla niektórych współwyznawców i tylko niektórych teorii spiskowych :(

    > i nie wierzysz Tuskowi.
    bo wierzysz konkurencyjnej oranżerii

    >Protest jest przeciwko, mataczeniom, opieszałości i nieudolności w
    >wyjaśnianiu tragedii smoleńskiej.
    No i może poprawić estetykę wyglądu, gratis.

    >Polaku masz prawo do prawdy, jesteś obywatelem tego kraju.
    Któz ci zabrania prenumeraty Prawdy??

    pzdr
    olo (rozbawiony i mspancujący)

  • 6. Data: 2010-05-28 12:54:51

    W dniu 27-05-2010 18:11, Charlie delta pisze:

    > Protest jest przeciwko, mataczeniom, opieszałości i nieudolności w
    > wyjaśnianiu tragedii smoleńskiej.

    http://www.rp.pl/artykul/486145_Rosyjskie_sledztwo_b
    udzi_watpliwosci.html

    --