  • 1. Data: 2005-11-30 17:27:29
    Temat: PRZYJME PRZEDSTAWICIELSTWO KRAKOW
    Od: "Adam" <e...@t...pl>

    Przyjmę przedstawicielstwo w Krakowie. Posiadam wyposażony lokal biurowy,
    doświadczenie, kadrę, etc. Tylko poważne oferty prosze przesyłać
    e...@t...pl

  • 2. Data: 2005-11-30 17:36:13
    Temat: Re: PRZYJME PRZEDSTAWICIELSTWO KRAKOW
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-11-30 18:27- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Adam, gdy pisał(a):
    > Przyjmę przedstawicielstwo w Krakowie. Posiadam wyposażony lokal biurowy,
    > doświadczenie, kadrę, etc. Tylko poważne oferty prosze przesyłać
    > e...@t...pl

    A ja nie oddam!

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 3. Data: 2005-11-30 17:46:31
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Adam" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Przyjmę przedstawicielstwo w Krakowie. Posiadam wyposażony lokal biurowy,
    > doświadczenie, kadrę, etc.

    ta kadra nada sie do agencji towarzyskiej?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-11-30 18:05:35
    Od: "cienislaw" <c...@p...pl>

    W artykule news:dmkoht$3dj$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): gasper napisał(a):

    > ta kadra nada sie do agencji towarzyskiej?

    sadzac po znajomosci netykiety chyba tak - bo ja bym innej agencji w opieke
    nie oddal...

    --
    cienislaw

  • 5. Data: 2005-11-30 19:03:49
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-30 18:27 Adam napisał(a):
    > Przyjmę przedstawicielstwo w Krakowie. Posiadam wyposażony lokal biurowy,
    > doświadczenie, kadrę, etc. Tylko poważne oferty prosze przesyłać
    > e...@t...pl

    Poważne oferty na darmową e-pocztę? Z banku?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 6. Data: 2005-12-01 11:27:01
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

    "Adam" <e...@t...pl> wrote in message
    > Przyjmę przedstawicielstwo w Krakowie. Posiadam wyposażony lokal biurowy,
    > doświadczenie, kadrę, etc. Tylko poważne oferty prosze przesyłać

    A ja się ogolić nie pozwolę! Noszę zarost od przed wojny!

    T.