  • 1. Data: 2012-02-27 13:53:34
    Temat: PSW Capital - ciekawa spółka z New Connect
    Od: "XXL" <d...@g...pl>

    Ponad 10 mln zł zysku netto za 2011r., podpisany kontrakt na 60 mln USD, plany
    przejęcia 2-3 ciepłowni w pierwszej połowie 2012. zapowiedź wypłaty 15-20%
    dywidendy oraz plany przeniesienia notowań na rynek podstawowy jeszcze w tym roku.
    No i aktualna cena 0,83 zł co oznacza, że C/Z = 4.

  • 2. Data: 2012-02-27 14:06:41
    Temat: Re: PSW Capital - ciekawa spółka z New Connect
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym roku.
    > No i aktualna cena 0,83 zł co oznacza, że C/Z = 4.

    No i jakiś obrót też tam występuje mimo, że to mało ruchliwe NC ...

    --
    marfi

  • 3. Data: 2012-02-27 16:10:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 27 Feb 2012 13:53:34 +0000 (UTC), w <jig1su$6h8$1@inews.gazeta.pl>, "XXL"
    <d...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > dywidendy oraz plany przeniesienia notowań na rynek podstawowy jeszcze w tym roku.
    > No i aktualna cena 0,83 zł co oznacza, że C/Z = 4.

    Interesy z krawcami? Powodzenia :).

  • 4. Data: 2012-02-27 19:59:15
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 13:53:34 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

> [...]
    > dywidendy oraz plany przeniesienia notowań na rynek podstawowy jeszcze w tym roku.
    > No i aktualna cena 0,83 zł co oznacza, że C/Z = 4.

    Ogólnie wygląda zachecająco. Można trochę kasy utopić na początek roku ;)
    A co z 4tym kwartałem? Zysk oper. ujemny a zysk całkowity - dodatni (w
    raporcie nie ma nic na ten temat).

  • 5. Data: 2012-02-27 20:00:08
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 17:10:25 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Interesy z krawcami? Powodzenia :).

    Przynajmniej coś w życiu już robili ;)

  • 6. Data: 2012-03-19 08:49:38
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jutro tj. 20 marca informacja o podpisaniu nowego dużego kontraktu przez PSW
    Capital i prognoza wyników na 2012r. Za kilka dni rozpoczynają się notowania
    pp. i prawdopodobnie silniejsze wzrosty kursu PSW.
    Powinno być ciekawie na tej spółce do maja-czerwca.

  • 7. Data: 2012-03-19 19:41:21
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 08:49:38 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

> [...]
    > pp. i prawdopodobnie silniejsze wzrosty kursu PSW.
    > Powinno być ciekawie na tej spółce do maja-czerwca.

    Już są ;) Dzięki za rekomendację. Ale jak to mówią "kupuj plotki sprzedaj
    fakty" - wniosek narzuca się sam.