  • 1. Data: 2005-12-18 11:28:00
    Temat: PTF
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

    Czy ktoś zaciągnął kredyt hipoteczny w tym banku?
    Jeśli tak, to jakie są zagwozdki?
    Jak ten bank zachowuje się w trakcie spłat? Robi jakieś wstręty, czepia się
    dupereli, działa na niekorzyść klienta?

  • 2. Data: 2005-12-19 09:53:33
    Temat: Re: PTF
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Taddy" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś zaciągnął kredyt hipoteczny w tym banku?
    > Jeśli tak, to jakie są zagwozdki?
    > Jak ten bank zachowuje się w trakcie spłat? Robi jakieś wstręty, czepia
    > się dupereli, działa na niekorzyść klienta?

    brałem, niewielki (39000,- na zakup działki) - ogolne wrazenie - b. dobre.
    Jako prowadzący działalnosc gospodarczą (żona tez z wlasna dzialalnoscią) w
    kazdym banku musialbym sie spowiadac z pitów 5 ze dwa lata wstecz, nie
    liczac zaswiadczen o niezaleganiu ze wszystkich mozliwych urzedow. tutaj
    mialem kredyt na podstawie oswiadczenia ze zarabiam taką kwote jaka byla mi
    potrzebna zeby miescic sie w limicie raty wyliczonym przez bank. Czyli bylo
    'od konca' - najpierw wyliczenie raty, a potem oswiadczenie ze moge taka
    rate miec.
    Pani wprawdzie troche sie gubiła w formalnosciach (ale jestem w stanie
    wybaczyc bo oddział od niedawna i pani pewnie nowa) ale generalnie bylo milo
    i sympatycznie. Z dziwnych kwitów wymienie tylko dostarczenie niewaznej
    umowy o prace sprzed... 5 lat (konieczne do udowodnienia 'ogolnego' czasu
    pracy, a z powodu zmian w prawie ostatnia rejestracja mojej dzialalnosci
    byla rok temu :).
    taki kredyt 'na gębe' mozna wziasc do wysokosci 150 tys pln.

    aha - oprocentowanie całości kredytu 8% na dwa lata (tzn całkowita suma
    spłacona do banku była wyższa o 8% niz suma otrzymana w kredycie, nie wiem
    czy dobrze to wytlumaczylem, ale to calkowity koszt kredytu - prowizje i
    wszystkie inne oplaty byly wliczone w sume kredytu - 39850 calkowity kredyt
    zamiast 39000)

    pozdrowienia

    Adam

  • 3. Data: 2005-12-19 14:20:12
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    mam w PTF mały kredycik samochodowy
    polecam ,szybko i sprawnie
    byłem pod wrażeniem
    pełne zaangażowanie personelu i szybka decyzja w niecałe 3 dni
    jestem zadowolony i polecam wszytkim
    załatwiałem wszystko w oddziale Katowickim na ul Warszawszkiej.

    odradzam za to milennium i pko bp
    schody do samego nieba

    Piotr