  • 1. Data: 2004-10-13 15:08:47
    Temat: [PYTANIE] Pożyczka bez zaświadczeń o dochodach
    Od: "edwin2" <e...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich Grupowiczów!

    Jeśli moje pytanie nie pasuje do tematyki tej grupy, to bardzo
    przepraszam, ale nie mogłem znaleźć innej, związanej z finansami (proszę o
    podanie konkretnej grupy, na której będę mógł szukać pomocy w mojej
    sprawie). Jeśli natomiast jesteście w stanie udzielić mi odpowiedzi, na
    pytanie to będę bardzo wdzięczny. Tak więc sprawa przedstawia się
    następująco: potrzebuję wziąć pożyczkę, z tym, że jest mały problem,
    ponieważ nie jestem zatrudniony. Uczę się jeszcze w liceum (oczywiście
    jestem pełnoletni) i potrzebowałbym takiej pożyczki, która nie wymaga
    przedstawiania zaswiadczeń o dochodach. Czy w ogóle istnieją takie? Jeśli
    tak, to poproszę namiary, na firmy, banki, itp. udzielające takich pożyczek.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-10-13 15:11:35
    Temat: Re: [PYTANIE] Pożyczka bez zaświadczeń o dochodach
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy w ogóle istnieją takie?

    Tak - w systemie argentyńskim :-) A tak poważnie to zastanów sie, czy
    pozyczyłbyś komus pieniądze, wiedząc że dla ich spłaty nie ma żadnego
    zabezpieczenia.

  • 3. Data: 2004-10-13 15:23:29
    Od: "edwin2" <e...@p...onet.pl>

    > Tak - w systemie argentyńskim :-) A tak poważnie to zastanów sie, czy
    > pozyczyłbyś komus pieniądze, wiedząc że dla ich spłaty nie ma żadnego
    > zabezpieczenia.

    Tzn. mam ok. 300 zł miesięcznie swoich pieniędzy, bo jestem sprzedawcą
    na allegro.pl, ale to chyba nie wystarczy, prawda? Czyli nie ma takich
    możliwości?

  • 4. Data: 2004-10-13 15:33:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tzn. mam ok. 300 zł miesięcznie swoich pieniędzy, bo jestem
    > sprzedawcą na allegro.pl, ale to chyba nie wystarczy, prawda?

    Nie, nie wystarczy - jaka jest gwarancja, że w następnym miesiącu tez
    zarobisz 300 PLN? I czy jest to oficjalny dochód? Sam sobie odpowiedz.

    >Czyli
    > nie ma takich możliwości?

    Są - rodzina i znajomi. Banki nie.

  • 5. Data: 2004-10-13 16:17:49
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2004 17:23:29 +0200, edwin2 naskrobał(a):

    > Tzn. mam ok. 300 zł miesięcznie swoich pieniędzy, bo jestem sprzedawcą
    > na allegro.pl, ale to chyba nie wystarczy, prawda? Czyli nie ma takich
    > możliwości?

    pozycz od znajomych

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-10-13 16:23:52
    Od: "edwin2" <e...@p...onet.pl>

    > Nie, nie wystarczy - jaka jest gwarancja, że w następnym miesiącu tez
    > zarobisz 300 PLN? I czy jest to oficjalny dochód? Sam sobie odpowiedz.

    > Są - rodzina i znajomi. Banki nie.

    A czy korzystanie z takich firm:
    http://dzisiaj.dziennik.krakow.pl/bo/i/wt/zwykle/poz
    yczki.html jest warte?
    Czy lepiej nie ryzykować?

  • 7. Data: 2004-10-13 16:27:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A czy korzystanie z takich firm:
    > http://dzisiaj.dziennik.krakow.pl/bo/i/wt/zwykle/poz
    yczki.html jest
    > warte? Czy lepiej nie ryzykować?

    Daj sobie spokój - to argentyna albo lombard- jedno i drugie skrajnie
    niekorzystne-delikatnie mówiąc.

  • 8. Data: 2004-10-13 18:30:34
    Od: "eng" <e...@p...onet.pl>

    Pieniądze pożyczaj z banków lub od znajomych jeśli nie chcesz w przyszłości
    więcej stracić kasy niż pożyczyłeś lub chciałeś pożyczyć, a w najgorszym
    przypadku stracić życie lub zdrowie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-10-14 08:28:36
    Od: "XxX" <b...@a...email>

> [...]
    > przedstawiania zaswiadczeń o dochodach. Czy w ogóle istnieją takie? Jeśli
    > tak, to poproszę namiary, na firmy, banki, itp. udzielające takich

    Jesli jest to niewielka suma, sadze ze Provident znalazlby antidotum dla
    ciebie. ale z tym radze uwazac, bo oddajesz prawie 50% wiecej w ciagu
    roku.... no i raty tygodniowe...

  • 10. Data: 2004-10-14 10:20:37
    Od: "edwin2" <e...@p...onet.pl>

    Jeśli

    > Jesli jest to niewielka suma, sadze ze Provident znalazlby antidotum dla
    > ciebie. ale z tym radze uwazac, bo oddajesz prawie 50% wiecej w ciagu
    > roku.... no i raty tygodniowe...

    A czy Provident wymaga zaświadczeń o dochodach? Czy też udzielają
    pożyczek od ręki? Oprocentowanie nie gra dla mnie roli, ponieważ potrzebuję
    nie zbyt dużej gotówki (ok. 1000 zł). Także chyba odsetki nie wyniosą 1000
    zł:)