  • 11. Data: 2004-10-15 08:22:49
    Temat: Re: [PYTANIE] Pożyczka bez zaswiadczeń o dochodach
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "edwin2" <e...@p...onet.pl> skribis:

    >nie zbyt dużej gotówki (ok. 1000 zł). Tak że chyba odsetki nie wyniosą 1000
    >zł:)

    Zdziwilbys sie :)
    A moze lombard? Tam tez maja duze oprocentowanie, ale chyba nie az tak - w
    koncu dostaja zabezpieczenie.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 12. Data: 2004-10-15 12:55:27
    Temat: Re: [PYTANIE] Pożyczka bez zaświadczeń o dochodach
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    > A czy Provident wymaga zaświadczeń o dochodach? Czy też udzielają
    > pożyczek od ręki? Oprocentowanie nie gra dla mnie roli, ponieważ
    > potrzebuję nie zbyt dużej gotówki (ok. 1000 zł). Także chyba odsetki nie
    > wyniosą 1000 zł:)

    Wzialem raz z providenta pozyczke - 700zl... splata na 9 miesiecy... w sumie
    musialem im oddac 1210zl. i od tamtej pory powiedzialem ze nigdy wiecej
    providenta... ale jesli chcesz to sprobuj. prawdopodobnie zaswiadczenie o
    dochodach nie bedzie potrzebne, ale te sprawy musisz zalatwic juz osobiscie
    ( i sie dowiedziec o i jak).

  • 13. Data: 2004-10-15 16:08:33
    Od: "edwin2" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > providenta... ale jesli chcesz to sprobuj. prawdopodobnie zaswiadczenie o
    > dochodach nie bedzie potrzebne, ale te sprawy musisz zalatwic juz

    Dzięki serdeczne za każdą odpowiedź! Jutro będę się dowiadywał, co i
    jak?

    Pozdrawiam!