  • 1. Data: 2004-07-12 15:16:51
    Temat: Pakiet dla wspólnot mieszkaniowych w Nordea Bank Polska
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robi sie ciekawie - niedawno PKO BP, a teraz i Nordea ma cos specjalnego dla
    wspolnot

    Korzystając z rozwiązań wprowadzonego niedawno pakietu eFirma plus
    skierowanego głównie do spółek z ograniczoną odpowiedzialnością i akcyjnych,
    Nordea Bank Polska przygotował specjalną ofertę dla wspólnot mieszkaniowych.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5817
    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-07-12 16:40:31
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    napisał w wiadomości news:ccua45$qdd$1@news.onet.pl...
> [...]
    akcyjnych,
    > Nordea Bank Polska przygotował specjalną ofertę dla wspólnot

    No rzeczywiscie jestem pod wrazeniem tej oferty. Napisalem do banku, ktory
    mnie obecnie obsluguje JAK zamierzaja na to zareagowac :-). Gdybyz to
    jeszcze nie byla Nordea, tylko stare dobre LG, eh...

    marekz