  • 1. Data: 2009-01-10 22:00:48
    Temat: Pakiet e-getin tylko z RORem?
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    Witam.
    W dniu wczorajszym otwierałem pakiet e-getin (ROR oraz rachunek TOP).
    Wszystko niby jest OK, ale... no właśnie - w serwisie transakcyjnym widzę
    tylko ROR, tzn. nie ma w ogóle rachunku TOP.
    Czy taka sytuacja jest normalna?
    Czy mam rozumieć, że pracownik oddziału popełnił błąd i nie otworzyć mi
    rachunku TOP, który powinien zawierać się w pakiecie?
    Czy u osób posiadających pakiet e-getin wystąpił/występuje podobny problem?

    Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2009-01-10 22:06:24
    Temat: Re: Pakiet e-getin tylko z RORem?
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 10 Sty, 23:00, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:
> [...]
    > Czy u osób posiadających pakiet e-getin wystąpił/występuje podobny problem?
    >
    > Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie informacje.

    Nie widzisz dwóch rachunków ? U mnie widać dwa rachunki ale nie TOP
    nie jest opisany i poznać go można tylko po numerze rachunku z umowy.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-01-10 22:53:28
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Jacek Erazmus"
    f.googlegroups.com

    > Nie widzisz dwóch rachunków ? U mnie widać dwa rachunki ale nie TOP
    > nie jest opisany i poznać go można tylko po numerze rachunku z umowy.

    Nie. Nie widzę. Kiedy załoguję się na swoje konto bądź wejdę w zakładki
    rachunki widzę tam tylko ROR egetin i jego numer. Nic po za tym tam nie
    ma...

    Z twojej wypowiedzi wnioskuję, że pracownik banku w moim przypadku zawalił
    sprawę i mam niepełny pakiet egetin - z samym RORem.

  • 4. Data: 2009-01-10 23:11:19
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gkb53j$vfk$1@news.interia.pl...

    > Czy taka sytuacja jest normalna?

    Nie jest normalna. Albo nie otworzyli Ci TOPa, albo nie podpięli go pod
    e-Getin w back-office.

    marekz

  • 5. Data: 2009-01-11 07:17:14
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "MarekZ" news:gkb9mh$7o8$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Nie jest normalna. Albo nie otworzyli Ci TOPa, albo nie podpięli go pod
    > e-Getin w back-office.

    W związku z tym jak można wyprostować taką patową sytuację? Wycieczka do
    oddziału, czy też wystarczy sama rozmowa przez telefon (miejmy nadzieję, że
    z kumatym konsultantem)? :)

  • 6. Data: 2009-01-11 08:24:35
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Sty, 08:17, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:
> [...]
    > oddziału, czy też wystarczy sama rozmowa przez telefon (miejmy nadzieję, że

    Mysle, ze w takich prawach najlepiej zadzwonic do banku i zapytac ;-)

  • 7. Data: 2009-01-11 10:15:39
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Edward Malinowy <e...@n...spam.pl> napisał(a):

> [...]
    > Wszystko niby jest OK, ale... no właśnie - w serwisie transakcyjnym widzę
    > tylko ROR, tzn. nie ma w ogóle rachunku TOP.

    W jaki sposób założyłeś tego TOPa? Przez internetowy kanał swego
    konta/pakietu, czy w placówce Getina u panienki?
    Bo jeśli w tym drugim przypadku, to tego TOPa nie będziesz widział, dopiero
    gdy założysz go następnym razem netem. To szczególna właściwość systemu
    getinowskiego - on już tak ma.

  • 8. Data: 2009-01-11 11:45:36
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gkcgsb$nkj$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > dopiero
    > gdy założysz go następnym razem netem. To szczególna właściwość systemu

    Ja zakładałem u panienki i od razu był widoczny, więc nie jest to regułą co
    piszesz...

    marekz

  • 9. Data: 2009-01-11 11:46:46
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gkc5rh$9uo$1@news.interia.pl...

    > W związku z tym jak można wyprostować taką patową sytuację? Wycieczka do
    > oddziału, czy też wystarczy sama rozmowa przez telefon (miejmy nadzieję,
    > że
    > z kumatym konsultantem)? :)

    Zdecydowanie telefon albo mail do osoby, która zakładała Ci ten rachunek
    powinien się okazać wystarczający (o ile został on założony a nie podpięty).

    marekz

  • 10. Data: 2009-01-11 13:01:49
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "MarekZ" news:gkclut$jgk$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Zdecydowanie telefon albo mail do osoby, która zakładała Ci ten rachunek
    > powinien się okazać wystarczający (o ile został on założony a nie
    podpięty).

    Założony, a nie podpięty? - co mam przez to rozumieć? Czy w przypadku
    pakietu egetin ROR oraz TOP trzeba zakładać na raty, aby wszystko miało ręce
    i nogi?