  • 11. Data: 2009-01-11 13:03:55
    Temat: Re: Pakiet e-getin tylko z RORem?
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "MarekZ" news:gkclso$jfq$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Ja zakładałem u panienki i od razu był widoczny, więc nie jest to regułą
    co
    > piszesz...

    A w jakim mieście dokonywałeś otwarcia tego rachunku jeżeli można spytać?

    Po za tym rozumiem, że jak zalogujesz się na konto widzisz dwa rachunki, z
    których każdy jest odpowiednio opisany, ma swój numer itp.

    PS. Czy korzystałeś może już z karty wydawanego do RORu w getinie? Jeżeli
    tak to czy transakcje w sklepie potwierdza się PINem czy podpisem?

  • 12. Data: 2009-01-11 13:23:10
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gkcq4v$4ns$2@news.interia.pl...

    > A w jakim mieście dokonywałeś otwarcia tego rachunku jeżeli można spytać?

    W Krakowie.

    > Po za tym rozumiem, że jak zalogujesz się na konto widzisz dwa rachunki, z
    > których każdy jest odpowiednio opisany, ma swój numer itp.

    Tak.

    > PS. Czy korzystałeś może już z karty wydawanego do RORu w getinie? Jeżeli
    > tak to czy transakcje w sklepie potwierdza się PINem czy podpisem?

    Nie zamierzam korzystać z tej karty, ale korzystam z kredytowej Getinu i ona
    jest zasadniczo na PIN. W POSach Pekao SA tylko czasami autoryzacja jest
    podpisem. Tak więc na 99% w przypadku karty debetowej też będzie zawsze albo
    prawie zawsze PIN.

    marekz

  • 13. Data: 2009-01-11 13:27:16
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gkcq4u$4ns$1@news.interia.pl...

    > Założony, a nie podpięty? - co mam przez to rozumieć? Czy w przypadku
    > pakietu egetin ROR oraz TOP trzeba zakładać na raty, aby wszystko miało
    > ręce
    > i nogi?

    Tzn., że rachunek istnieje (jego numer chyba nawet da się ustalić znając
    numer ROR) tylko nie jest widoczny przez internet. Czy numer ROR kończy Ci
    się na 0002 (względnie na 0001)?

    ROR oraz TOP można zakładać jednocześnie i żadnych problemów to nie powinno
    powodować, w Twoim przypadku raczej coś poszło nie tak, tzn. osoba
    zakładająca pakiet najprawdopodobniej coś źle poklikała.

    marekz

  • 14. Data: 2009-01-11 13:29:37
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 11 sty 2009 o 12:45 GMT, MarekZ napisał(a):

    > Ja zakładałem u panienki i od razu był widoczny, więc nie jest to regułą co
    > piszesz...

    Ja mialem od jakiegoos czasu ROR, w ostatnim tygodniu poszedlem zalozyc
    TOP, pani sie spytla czy chce go miec tez widocznedgo w internecie,
    powiedzialem ze tak, wiec musiala jeszcze dopisac aneks do umowy
    korzystania z systemu internetowego, ze bedzie podpiete nowe konto (TOP),
    jak wrocilem z getinu konto bylo juz widoczne na www. :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ "The four building blocks of the ]
    [ Ekg: #3781111 ][ universe are fire, water, gravel and ]

  • 15. Data: 2009-01-11 13:30:33
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 11 sty 2009 o 14:23 GMT, MarekZ napisał(a):

    > Nie zamierzam korzystać z tej karty, ale korzystam z kredytowej Getinu i ona

    Skoro nie zamierzasz korzystac z tej karty, to po co brales egetin zamiast
    ROR+TOP?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Stop searching. Happiness is right next ]
    [ Ekg: #3781111 ][ to you. Now, if they'd only ]

  • 16. Data: 2009-01-11 13:31:48
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 11 sty 2009 o 12:46 GMT, MarekZ napisał(a):

    > Zdecydowanie telefon albo mail do osoby, która zakładała Ci ten rachunek
    > powinien się okazać wystarczający (o ile został on założony a nie podpięty).

    To nie jest takie hop siup, bo ja jedna umowa mialem na zalozenie TOP, a
    potem aneks do umowy o system internetowy ze podpinaja ten nowy rachunek
    TOP do systemu.

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Imbalance of power corrupts and monopoly ]
    [ Ekg: #3781111 ][ of power corrupts absolutely. ]

  • 17. Data: 2009-01-11 13:38:29
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Skoro nie zamierzasz korzystac z tej karty, to po co brales egetin zamiast
    > ROR+TOP?

    Zbieram plastiki. A poza tym pani z Getinu, którą lubię za taki e-Getin
    miała "więcej punktów", niż za ROR+TOP czy coś w tym rodzaju. Tak więc nawet
    jakbym nie zbierał, otworzyłbym eGetin.

    Tak naprawdę zresztą całe to otwieranie wzięło się stąd, że chciałem mieć
    podgląd do KK, a jakoś tak niewyraźnie się na mnie popatrzyli jak
    stwierdziłem, że chcę podgląd do samej karty bez żadnego rachunku. Nie
    widziałem potrzeby utrudniania im życia, skoro rachunki darmowe, a zawsze to
    jeden bank więcej, w ramach którego mogę się rozliczać on-line.

    marekz

  • 18. Data: 2009-01-11 15:08:42
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "MarekZ" news:gkcrjl$meu$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    spytać?

    > W Krakowie.

    A można prosić o adres placówki, w której otwierałeś egetin?

    PS. Tak między nami - jak z kompetencją obsługi w oddziale/placówkę, w
    której otwierałeś rachunek?

  • 19. Data: 2009-01-11 15:49:41
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gkd1dh$eel$1@news.interia.pl...

    > A można prosić o adres placówki, w której otwierałeś egetin?

    Na ul. Karmelickiej 37.

    > PS. Tak między nami - jak z kompetencją obsługi w oddziale/placówkę, w
    > której otwierałeś rachunek?

    No wiesz, ja w placówce poza przelewami z KK i kupnem/sprzedażą walut to w
    zasadzie nic nie załatwiam. Natomiast czasami rozmawiamy z panią, na różne
    okołobankowe tematy i na tej podstawie mogę stwierdzić, że poziom jej
    kompetencji oceniam jako bardzo wysoki. Jest świadoma wielu rzeczy, których
    pracownicy "pierwszej linii" bankowej zazwyczaj nie wiedzą. Obawiam się
    nawet, że długo miejsca może nie zagrzać w tym oddziale, tylko gdzieś
    awansuje, o ile będzie się jej chciało. Przede wszystkim nie ma w zwyczaju
    stosować sztandarowego "niedasię", tylko jak czegoś nie wie, to nie ma
    oporów powiedzieć, że nie wie i że sobie sprawdzi gdzieś. Rzecz jasna nie
    jestem w stanie stwierdzić czy tak samo odnosi się do wszystkich klientów,
    ale tak sądzę.

    Czasami korzystam też z oddziału na Królewskiej 90 albo na Starowiślnej 62,
    tym razem u losowych osób, i również mam bardzo dobre wrażenia.

    marekz

  • 20. Data: 2009-01-11 19:36:43
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

    > Ja zakładałem u panienki i od razu był widoczny, więc nie jest to regułą co
    > piszesz...

    No właśnie!
    Skoro zakładałeś, jak mówisz "u panienki i od razu był widoczny", co
    odczytuję, że *od razu* był widoczny na JEJ monitorze, to nie oznacza tym
    samym, że mógł być widoczny na monitorze Twoim.

    Powtarzam: jak założysz następny TOP, czy inne cuś - to *od razu* toto będzie
    widoczne (uwzględniając czas potrzebny na zaksięgowanie; w Getinie nie działa
    taka operacja on-line) ;)