  • 1. Data: 2012-07-18 11:02:45
    Temat: [mBank] Pakiety do eKonta
    Od: " Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Czy ktoś z Was korzysta z pakietów do eKonta? Interesuje mnie to wyłącznie pod kątem
    bezpłatnej
    debetówki. Stąd pytanie, jak mBank rozumie tu zasilanie eKonta kwotą 5000/12000 zł?
    Wystarczy
    wlać z zewnątrz i kolejną sesją wysłać z powrotem?

  • 2. Data: 2012-07-18 11:08:00
    Temat: Re: Pakiety do eKonta
    Od: luc <b...@g...net>

    On 18 Lip, 11:02, " Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>
    wrote:
> [...]
    Wystarczy
    > wlać z zewnątrz i kolejną sesją wysłać z powrotem?

    Pewnie tak, jak Multi. Gdzie przerzucenie między Multi i mBankiem
    daje, co ma dać...

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2012-07-18 11:12:54
    Temat: Re: [mBank] Pakiety do eKonta
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik " Konfabulator" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > 5000/12000 zł? Wystarczy
    > wlać z zewnątrz i kolejną sesją wysłać z powrotem?

    Ja wprawdzie nie korzystam, ale ponieważ jest to wzorowane na ofercie
    Multi-Aquarius i jest to zapewne krokiem wstępnym w kierunku połączenia
    ofert, a tam wystarczy, to na 99% w mBanku także wystarczy.

  • 4. Data: 2012-07-20 14:56:32
    Od: pkl <f...@f...com>

    On Wed, 18 Jul 2012 09:02:45 +0000 (UTC), " Konfabulator"
    <w...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Czy kto z Was korzysta z pakietów do eKonta? Interesuje mnie to
    wycznie pod ktem bezpatnej
    > debetówki. Std pytanie, jak mBank rozumie tu zasilanie eKonta
    kwot 5000/12000 z? Wystarczy
    > wla z zewntrz i kolejn sesj wysa z powrotem?

    No i bankomaty za free zamiast opaty 5 z