  • 21. Data: 2010-06-21 08:01:05
    Temat: Re: Paliwowe cuda....
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > bo to przecie nic innego, jak dwie strony jednego medalu.

    Nie jest to jeden medal. Kaczyński ciągnie do Ameryki (która żada od
    nas 60 mld USD odszkodowań - "Holokaust Industry"), Donek z Bronkiem
    reprezentuje strategiczne partnerstwo Rosyjsko-Niemieckie które nad
    naszymi głowami buduje sobie rurę.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 22. Data: 2010-06-21 08:02:35
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    argon1953 wrote:

    > To polski folklor.Endriu,
    > widać po wypowiedziach, wraz z kilkoma innymi na tej liście należy do
    > tępej prawicy pro PIS owskiej/

    40% to już chyba nie jest folklor. Takich ludzi jak panienka.buahahaha jest
    w Polsce 40%. Takich co uważają, że w naszym życiu jest jeszcze za mało
    państwa jest 40%, że prezydenta RP zabili Rosjanie ze swoją agenturą w
    Polsce jest 40%. To nie jest folklor. Polska to może folklor w Europie ale
    tego nie wiem.

  • 23. Data: 2010-06-21 08:03:23
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > a serio to tego sie nie da tak latwo przeliczyc

    Nie da to się parasola w dupie rozłożyć drogi Sławcio....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2010-06-21 08:04:40
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pomoc powodzianom 50 tysiecy dolarow...

    ???

    Juz by łachy lepiej zrobili nic nie dając.

  • 25. Data: 2010-06-21 08:06:29
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Czas uswiadomic sobie ze
    > nie jestesmy mocarstwem a buraczanym krolestwem

    Z tym się akurat zgodzę w 100%.
    Niemniej uważam, że odpowiednią polityką można w okresie 10-lecia z
    buraczanego królestwa zrobić potęgę gospodarczą.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2010-06-21 08:09:39
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    nas 60 mld USD odszkodowań - "Holokaust Industry"), Donek z Bronkiem
    reprezentuje strategiczne partnerstwo Rosyjsko-Niemieckie które nad

    Kurcze, dlaczego się gdzieś nie odniesiesz tylko piszesz drugi raz i trzeba
    drugi raz pisac to samo.
    Podaj mi jakis kraj, który blokuje te budowe, a rura narusza jego teren bądź
    interesy.
    Problem polega na tym, ze rure klepneli WSZYSCY oprócz nas.
    Jesteśmy w tym względzie vs WSZYSCY inni.
    I nic tu nie zrobi nikt.
    Widocznie ktos spieprzył ew. storpedował negocjacje z ruskim nt. budowy
    przez nasze terytorium.
    Pytanie jest - kto?
    IMO albo LSD albo PIS.

  • 27. Data: 2010-06-21 08:10:35
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w Polsce 40%. Takich co uważają, że w naszym życiu jest jeszcze za mało
    > państwa jest 40%, że prezydenta RP zabili Rosjanie ze swoją agenturą w

    Wg mnie góra 15%. Ale to i tak zajebiście dużo.

  • 28. Data: 2010-06-21 08:16:10
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Wiesz, zależy jakie one są.
    > I jakie on ma przekonanie na ten temat na własny użytek.
    > Jeśli odrzuca wersję z zamachem spólki donek-putin, to mu raczej nie bardzo
    > zależy.

    Żeby nie było tak, że mnie zależy bardziej na wyjaśnieniu katastrofy
    niż samemu Jarosławowi :).

    P.S. Jak by nie patrzeć sama katastrofa (tak czy inaczej"popełniona)
    idealnie posłużyła od "standardoweego od wieków znanego na ziemiach
    Polskich" spolaryzowania sceny poltycznej.

    Schodzimy do podziemia?
    http://prawica.net/opinie/21906

    "[...] To się nazywa "zabetonowanie sceny politycznej". Niestety, my -
    prawica będziemy w tej konstrukcji wypchnięci kompletnie z polityki.
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2010-06-21 08:19:02
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wg mnie góra 15%. Ale to i tak zajebiście dużo.

    Nie wiem skąd Ty masz 15%. Ja wiem, ze komisja wyborca podała, że Kaczyński
    ma ponad 37%.

  • 30. Data: 2010-06-21 08:20:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    > Widocznie ktos spieprzył ew. storpedował negocjacje z ruskim nt. budowy
    > przez nasze terytorium.
    > Pytanie jest - kto?
    > IMO albo LSD albo PIS.

    Może ktoś, kto myślał o budowie rury do USA :)

    BTW: Widział ktoś reakcję publiczności gdy Ferrel pariodujący Busha (HBO)
    wymienia Polskę jako "sojusznika" ?

    --
    marfi