  • 31. Data: 2010-06-21 08:21:07
    Temat: Re: Paliwowe cuda....
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hvn79l$bp0$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie wiem skąd Ty masz 15%. Ja wiem, ze komisja wyborca podała, że
    > Kaczyński
    > ma ponad 37%.

    Frekwencja...

    --
    marfi

  • 32. Data: 2010-06-21 08:21:42
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    > Nie jest to jeden medal. Kaczy=F1ski ci=B1gnie do Ameryki (kt=F3ra =BFada
    o=
    > nas 60 mld USD odszkodowa=F1 - "Holokaust Industry"), Donek z Bronkiem
    > reprezentuje strategiczne partnerstwo Rosyjsko-Niemieckie kt=F3re nad
    > naszymi g=B3owami buduje sobie rur=EA.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Tak jak wcześniej napisałem - na poziomie "widzialnym" to są różne gangi.
    Np. obie strony inaczej orientują politykę zagraniczną i różnie szacują
    jej koszty.
    A dlaczego dla mnie to "jeden medal" - bo to jedna i ciągle ta sama banda,
    dla której sposobem rządzenia są zadłużanie kraju i rozbudowa
    socjalizmu/etatyzmu.

    pozdr.
    sys29

  • 33. Data: 2010-06-21 08:28:07
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus"

    > Nie wiem skąd Ty masz 15%. Ja wiem, ze komisja wyborca podała, że
    > Kaczyński
    > ma ponad 37%.

    Ja nie wiem skąd Ty masz 40%.
    Chyba załozyłeś, że te cechy mają wszyscy co głosowali na jarkacza + pare
    osób spoza tego szacownego grona.

    Ja z kolei załozyłem, że w te skecze wierzy ~50% wyborców jarkacza + śladowe
    ilości innych.
    No a to daje 15-20%

  • 34. Data: 2010-06-21 08:30:21
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > A dlaczego dla mnie to "jeden medal" - bo to jedna i ciągle ta sama banda,
    > dla której sposobem rządzenia są zadłużanie kraju i rozbudowa

    No niestety drogi Sys-sie 29 gdyby tak zsumować te wszystkie procenty
    Kaczora Bronka i Napieralskiego obraz jest przerażający - jak co
    wybory zresztą :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 35. Data: 2010-06-21 08:32:49
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > No niestety drogi Sys-sie 29 gdyby tak zsumować  te wszystkie procenty
    > Kaczora Bronka i Napieralskiego obraz jest przerażający - jak co
    > wybory zresztą :).

    Polska niestety to popiera ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 36. Data: 2010-06-21 08:34:32
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > reprezentuje strategiczne partnerstwo Rosyjsko-Niemieckie które nad
    > naszymi głowami buduje sobie rurę.
    >
    > Kurcze, dlaczego się gdzieś nie odniesiesz tylko piszesz drugi raz i
    > trzeba drugi raz pisac to samo.
    > Podaj mi jakis kraj, który blokuje te budowe, a rura narusza jego teren
    > bądź interesy.
    > Problem polega na tym, ze rure klepneli WSZYSCY oprócz nas.
    > Jesteśmy w tym względzie vs WSZYSCY inni.
    > I nic tu nie zrobi nikt.
    > Widocznie ktos spieprzył ew. storpedował negocjacje z ruskim nt. budowy

    Z tą rurą to dziwna sprawa jest. Jak mój sąsiad z prawej umówił się z moim
    sąsiadem z lewej na piwo przy ognisku to mnie nie przychodzi do głowy, że
    umówili się ponad moją głową. Gdy na tym piwie umówili się, że ten z prawej
    pociągnie sobie wodę od tego z lewej, a rurę położą poza moją działką też
    nie przychodzi mi do głowy, że to jest wymierzone przeciwko mnie i policji
    nie wzywam. Ale ja to dziwny jestem. Tak prowadziliśmy swoją politykę z
    Niemcami i Rosją, że nie chcą mieć z nami nic wspólnego, a już na pewno
    Rosjanie nie chcą dać nam zarobić na przesyle. To Rosjanie są winni, że my
    jesteśmy głupi? Interesy się robi z ludźmi do których ma się zaufanie.
    Jeżeli w Polsce popularny jest pogląd (40%), że Rosja to nasz wróg, to mnie
    ta sytuacja nie dziwi. Poza tym to chyba ekonomiczniejsze rozwiązanie
    najpierw więcej zainwestować a potem dużo zaoszczędzić na opłatach
    przesyłowych. Czy może źle coś myślę? Zamiast starać się coś uzyskać to
    miotamy się z rozwianym włosem i szałem w oczach wzbudzając ogólne
    wzruszenie ramion z politowaniem.

  • 37. Data: 2010-06-21 08:36:30
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Frekwencja...

    No tak. Masz rację. Nieobecni się nie liczą. Im wszystko jedno. Myślałem o
    tych, którzy jakieś zdanie mają.

  • 38. Data: 2010-06-21 08:37:51
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu"

    > P.S. Jak by nie patrzeć sama katastrofa (tak czy inaczej"popełniona)
    idealnie posłużyła od "standardoweego od wieków znanego na ziemiach
    Polskich" spolaryzowania sceny poltycznej.

    Może byc jeszcze lepiej:

    1) nie zalezy mu, jesli osobiście odrzuca wersję z zamachem - bo wyjasnienie
    w postaci innych przyczyn przerzuca dużo odpwiedzialności na PIS i otoczenie
    Lecha. Osłabia wawelski mit. I wiele podobnych kwestii.

    2) cynglom z sieci walącym spreparowane filmiki i podgrzewającym atmosferę
    tez nie zależy, bo ich celem jest własnie rozgrzewanie atmosfery a nie
    wyjasnienie czegokolwiek. zdaje się, że bierzesz ich brednie za dobrą monetę
    ale jeśli nawet, to ja to odczytuję jako Twoje emocje i dobra wiarę. No cóż,
    jedyna kwestia że po jakichs bredniach o strzelaniu w łeb nic nie prostujesz
    nawet jak te brednie się zanegują, stąd czasami podejrzenie że robisz to co
    oni.

    3) więc w sumie możesz należeć do nielicznych szczerze stawiających z góry
    tezę o zamachu, którym zalezy na wyjasnieniu tej sprawy

    Ja wątpię ze to był zamach, aczkolwiek nie napisałbym, że na 100% nie był.
    I chciałbym poznać obiektywną prawdę.

    Co do komisji to zastanawiam się, co bym pomyślał gdyby się u nas rozwalił
    ruski samolot i sledztwo by przejęli ruscy, wszystko od razu zawieźli do
    siebie, przesłuchiwali naszych obywateli itp. Chyba bym się z lekka wkurwił.

  • 39. Data: 2010-06-21 08:43:37
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus"

> [...]
    > nie przychodzi mi do głowy, że to jest wymierzone przeciwko mnie i policji

    No jak nie przeciwko Tobie.
    Nie dadzą Ci zarobić, pejsacze cholerni.
    Powinienes wziąć bejsbola i im natłuc po tych parchatych łbach.

  • 40. Data: 2010-06-21 08:44:45
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    > No niestety drogi Sys-sie 29 gdyby tak zsumować te wszystkie procenty
    Kaczora Bronka i Napieralskiego obraz jest przerażający - jak co

    Czasem mam wrażenie, że to ponad 100%.