  • 51. Data: 2010-06-21 16:17:54
    Temat: Re: Paliwowe cuda....
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński pisze:

    > Zastanawianie się nad ilością paliwa, jako przyczyną czegokolwiek jest
    > po prostu absurdalne

    nikt tu nie pisze o ilosci paliwa jako przyczynie! przeczytaj jeszcze
    raz ze zrozumieniem caly watek.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 52. Data: 2010-06-21 21:38:50
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik " sys29"

    > Nie mów, że Ciebie też przekonali że to dwa rózne gangi;)

    http://www.youtube.com/watch?v=QVPkcCS37Gs

    :D

  • 53. Data: 2010-06-23 01:18:10
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    | o=

    a czmeu nie żądają odskodoań od amerykańskichbudowniczych Auschwitz, ale nie
    tlyko budowniczych - także współproducentów cyklonu B.

    czy wiecie, że w czasie nalotów obóz był rzęsiście owietlony, coby nie spadła
    nań ani jedna bomba?

    | Tak jak wcześniej napisałem - na poziomie "widzialnym" to są różne gangi.
    | Np. obie strony inaczej orientują politykę zagraniczną i różnie szacują
    | jej koszty.
    | A dlaczego dla mnie to "jeden medal" - bo to jedna i ciągle ta sama banda,
    | dla której sposobem rządzenia są zadłużanie kraju i rozbudowa
    | socjalizmu/etatyzmu.
    | pozdr.
    | sys29

    hihi.. gorąco polecam zatem:
    http://www.korespondent.pl/index.php?x=artykul_r1&id
    =7999

    :) Barbara

  • 54. Data: 2010-06-23 08:34:22
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Barbara"

    > czy wiecie, że w czasie nalotów obóz był rzęsiście owietlony, coby nie
    > spadła
    > nań ani jedna bomba?

    podaj konkluzję bo jestem za głupi

  • 55. Data: 2010-06-23 16:55:35
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    skippy pisze:

    > Użytkownik "Barbara"

    > podaj konkluzję bo jestem za głupi

    aliantom pasowalo coby "fabryki smierci" dzialaly jak najdluzej;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 56. Data: 2010-06-23 18:16:44
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > aliantom pasowalo coby "fabryki smierci" dzialaly jak najdluzej;)
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    Basiu, Ty napisz tę mądrość.