  • 1. Data: 2006-03-11 13:00:06
    Temat: Panasonic FZ30 vs Canon 350D + Sigma 70-300 APO DG MACRO
    Od: "abc" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Co byście wybrali na moim miejscu zakładając, iż do Canona miałbym TYLKO
    obiektyw Sigmy 70-300/4-5.6 APO DG MACRO i nie planowałbym dokupienia żadnego
    innego w przyszłości. Czy wzielibyście Panasonika FZ30 czy też Canona z tą
    Sigmą? Na korzyść Panasonika przemawia cena - jakieś 2000zł (Canon z Sigmą
    kosztowałby coś ok. 3400zł), a na korzyść Canona głównie sensor, czyli brak
    szumów.

  • 2. Data: 2006-03-11 13:01:43
    Od: "abc" <c...@W...gazeta.pl>

    abc <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > kosztowałby coś ok. 3400zł), a na korzyść Canona głównie sensor, czyli brak

    Pomyłka, do złej grupy wysłałem.

  • 3. Data: 2006-03-11 14:08:52
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:duuhnn$9jd$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): abc napisał(a):

    > Pomyłka, do złej grupy wysłałem.

    to sie cancel'uje posta...

    --
    cienislaw

  • 4. Data: 2006-03-11 14:31:01
    Temat: Re: ... NTG
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > to sie cancel'uje posta...

    Zamiast mędrkować może go nauczysz,
    skoro wiesz jak to zrobić?
    hint: "Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl"

  • 5. Data: 2006-03-11 16:13:59
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:3163.00000099.4412df24@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): S.T. napisał(a):

    > Zamiast mędrkować może go nauczysz,
    > skoro wiesz jak to zrobić?
    > hint: "Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl"

    coz, nie mam w zwyczaju zagladania w naglowki kazdego posta... nie, nie wiem
    jak cancelowac posta wyslanego przez www.

    --
    cienislaw

  • 6. Data: 2006-03-11 16:35:01
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > coz, nie mam w zwyczaju zagladania w naglowki kazdego posta... nie, nie
    > wiem
    > jak cancelowac posta wyslanego przez www.

    nie tylko tych poprzez www wysłanych nie można skasować.
    mnie też się to nigdy nie udało, przypuszczam, że to z powodu serwera
    (?)

    janke