  • 1. Data: 2011-12-03 06:56:51
    Temat: Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Witam.

    Niniejszym informuje Panią że,
    w dniu 2 grudnia 2011roku o godzinie 23:38
    wysłałem maila z numerem telefonu do mnie.
    Przypomnę ze sprawa dotyczy wątku opisanego na
    grupie dyskusyjnej
    pl.biznes.banki
    zatytuaowany temat to:

    "BGŻ OPTIMA - niesamowity bałagan i deainformacja"

    oczekuję pilnego kontaktu.

    Z pozdrowieniami Bogdan

  • 2. Data: 2011-12-03 07:42:58
    Temat: Re: Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA
    Od: " newsgrp" <n...@W...gazeta.pl>

    Bogdan <w...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Niniejszym informuje Panią że,
    > w dniu 2 grudnia 2011roku o godzinie 23:38
    > wysłałem maila z numerem telefonu do mnie.

    czy oczekiwałeś, że np. minutę później 2 grudnia 2011 roku (przypominam, to
    piątek, weekend) o godzinie 23:39 już ktoś do Ciebie zadzowni? może poczekaj
    przynajmniej do poniedziałku :)

    w moim przekonaniu to i tak duży wyczyn i "wyższa kultura bankowości", że
    pani AK odpowiada na posty i w ogóle udziela się na tej grupie w imieniu
    BGŻOptimy. Nie zauważyłem takiego zaangażowania z innych banków, ale może
    się mylę.

    a już poza tematem: jeśli rzeczywiście mają osobny system informatyczny, tak
    jak to ktoś napisał, to błędy się zdażają i może po prostu trzeba dać im
    szansę na ich naprawę, zgłaszając rzecz jasna reklamacje?

  • 3. Data: 2011-12-03 08:08:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/3/2011 12:56 AM, Bogdan wrote:
> [...]
    > pl.biznes.banki
    > zatytuaowany temat to:
    >
    > "BGŻ OPTIMA - niesamowity bałagan i deainformacja"

    idz sobie strzel w dekiel.
    ludzie, w przeciwienstwie do ciebie chodzą jeszcze spac i pierdołami sie
    nie zajmują.

  • 4. Data: 2011-12-03 08:57:23
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-03 08:42, newsgrp pisze:
    [...]
> [...]
    > BGŻOptimy. Nie zauważyłem takiego zaangażowania z innych banków, ale może

    Zeby pozostac w pelni obiektywnym - pamietaj o "komorce" z bzWBK, ktora
    jest delegowana miedzy innmymi do odpowiadania na tej grupie...

    Pozdro

    Maseł

  • 5. Data: 2011-12-03 09:48:08
    Od: " newsgrp" <n...@W...gazeta.pl>

    Maseł <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Zeby pozostac w pelni obiektywnym - pamietaj o "komorce" z bzWBK, ktora
    > jest delegowana miedzy innmymi do odpowiadania na tej grupie...

    ok, czyli idzie ku lepszemu (mam nadzieję).

  • 6. Data: 2011-12-03 15:27:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bogdan" 4ed9c834$0$1462$6...@n...neostrada.pl

    > oczekuję pilnego kontaktu.

    Kiedyś przyzwyczaisz się do życia w Polsce. :)
    [do marnowania czasu -- do odpowiadania po 24 godzinach]

    " newsgrp" jbcju2$hmp$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > że pani AK odpowiada na posty i w ogóle udziela się na tej grupie
    > w imieniu BGŻOptimy. Nie zauważyłem takiego zaangażowania z innych

    BZ WBK odpowiada
    mBank ma czat i nawet swoją grupę alt.pl.banki.mbank

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-12-03 16:26:58
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2011-12-03 10:48, newsgrp pisze:
    > Maseł<m...@p...onet.pl> napisał(a):
    > ok, czyli idzie ku lepszemu (mam nadzieję).

    Lepszemu dla kogo? Lepiej jesli usenet stanie sie
    narzedziem komunikacji z klientami dla komercyjnych instytucji ?

  • 8. Data: 2011-12-03 18:24:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/3/2011 10:26 AM, MarcinF wrote:

    > Lepszemu dla kogo? Lepiej jesli usenet stanie sie
    > narzedziem komunikacji z klientami dla komercyjnych instytucji ?

    jesli działa to dlaczego nie?

    tylko, nie wyłącznie a dodatkowo.

  • 9. Data: 2011-12-03 18:57:26
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-12-03 10:48, newsgrp pisze:

    > ok, czyli idzie ku lepszemu (mam nadzieję).

    Nigdy tak nie ma, żeby szło ku lepszemu. Na przykład ze strony Optimy
    znikł kontaktowy adres e-mail, ten, na który Pani AK polecała przesyłać
    skargi i wnioski. Do kontaktu pozostał formularz na stronie i telefon.

    --
    notveryoldman

  • 10. Data: 2011-12-03 19:46:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.12.2011 07:56, Bogdan pisze:
    > Witam.

    A ja mam pytanie od czapy, ale nie chce tworzyc nastepnego srako-tematu.
    Jaki kolor digipassa dostaliscie?
    Ja mam srebrny, ale np. moj brat dostal w takim sraczkowatym ciemnym
    kolorze :)