  • 1. Data: 2009-11-04 17:46:47
    Temat: [ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    bawi Pana takie zaśmiecanie netu? cos sie stalo, ze Pan taki jest? z
    nadzieją na spokoj
    m.

  • 2. Data: 2009-11-04 18:33:34
    Temat: Re: [ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    marzena <m...@g...com> napisał(a):

    > bawi Pana takie zaśmiecanie netu? cos sie stalo, ze Pan taki jest? z
    > nadzieją na spokoj
    > m.

    Jeszcze jeden głos potępienia. Napisz coś, co nie będzie śmieciem i wywoła
    50 odpowiedzi. Też widzisz cytaty tylko, przeczytaj tytuł wiadomości i
    (nieczęsty) komentarz. Np. "Grad z tej samej chmury?". Chyba inna chmura,
    mimo to słowa uznania, panie Jerzy.

    kc

  • 3. Data: 2009-11-04 19:07:44
    Od: " " <a...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > 50 odpowiedzi. Też widzisz cytaty tylko, przeczytaj tytuł wiadomości i
    > (nieczęsty) komentarz. Np. "Grad z tej samej chmury?". Chyba inna chmura,

    Ty tez matołku nie rozumiesz dlaczego istnieją rozne grupy?
    To nie polega na biciu licznika odpowiedzi, chyba.

  • 4. Data: 2009-11-04 19:31:36
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

    > Ty tez matołku

    Skoro nim nie jesteś ("wykształciuch" chyba) narysuj klarowną linię
    rozdzielającą biznes od polityki. No, potrafisz?

    kc

  • 5. Data: 2009-11-04 19:37:26
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " kc" <k...@g...pl> wrote in message

    > Skoro nim nie jesteś ("wykształciuch" chyba) narysuj klarowną linię
    > rozdzielającą biznes od polityki. No, potrafisz?
    >
    > kc
    >
    > --

    "podniebne igraszki" - rozwin wpływ na wig20..
    george

  • 6. Data: 2009-11-04 19:44:53
    Temat: Re: Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 4 Lis, 19:33, " kc" <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > kc
    >
    > --

    "Napisz coś, co nie będzie śmieciem i wywoła

    Leży dzisiaj 5 śmieci i nawet tego nikt nie komentuje.
    Wklejane newsy co KILKA minut mają być niby wyselekcjonowaną
    prasówką ???
    Zachęcającą do dyskusji ???
    Zazwyczaj wszystko pisane w ciągu jednej godziny ???
    Siada koleś do kompa o 11 i co mu wpadnie w oko bez namysłu wpierd..la
    na grupę. I wszystko o zabarwieniu tylko politycznym (z małymi
    wyjątkami)

    No ale większość potępiających to zachowanie to jakieś tumany,
    jesteśmy debilami nie potrafiącymi czytać. Ktoś musi 'prowadzić nas za
    rękę, otwierać nasze umysły, pomagać w analizie' i inne takie
    pierd..lenie.

  • 7. Data: 2009-11-04 19:45:23
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > "podniebne igraszki" - rozwin wpływ na wig20..
    > george

    Zaskoczę cię:

    http://stooq.com/q/?s=rts

    wczoraj właśnie upubliczniono tę wiadomość :)

    pozdrawiam kc

  • 8. Data: 2009-11-04 19:49:14
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " kc" <k...@g...pl> wrote in message

    > Zaskoczę cię:
    >
    > http://stooq.com/q/?s=rts
    >
    > wczoraj właśnie upubliczniono tę wiadomość :)
    >
    > pozdrawiam kc

    ale ja pytam czy wig20 wzrośnie czy spadnie... (nie czepiam sie)
    :)

  • 9. Data: 2009-11-04 19:52:17
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

    > " kc" <k...@g...pl> wrote in message

    > ale ja pytam czy wig20 wzrośnie czy spadnie... (nie czepiam sie)
    > :)

    akcja miala sie zdaje 15 -tego

    http://stooq.com/q/?s=rts&c=1m&t=l&a=lg&b=0

    widzisz tu cos ?

  • 10. Data: 2009-11-04 19:58:09
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > http://stooq.com/q/?s=rts&c=1m&t=l&a=lg&b=0
    >
    > widzisz tu cos ?

    Tak. Rozpoczyna się ewakuacja wtajemniczonych :) Tłum dowiaduje się ostatni.
    Pisałem poprzednio.

    pozdrawiam

    kc