  • 11. Data: 2009-11-04 20:05:15
    Temat: Re: [ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " kc" <k...@g...pl> wrote in message
    news:hcsmcg$754$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak. Rozpoczyna się ewakuacja wtajemniczonych :) Tłum dowiaduje się
    > ostatni.
    > Pisałem poprzednio.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > kc

    weź mi to wytłumacz jak krowie na rowie bez zbędnej ściemy bo nie kumam.
    wklejasz wykres od 30 paźdz. do 3 listopada (spadający), ktory ma wyjaśnić
    "akcje" ruskich.

    spada bo:
    a) ruscy zawrócili
    b) ruscy mieli zjebane radio
    c) nato nie miało jaj żeby im przypierdolic helifier'em
    ?
    george

  • 12. Data: 2009-11-04 20:06:01
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > Tak. Rozpoczyna się ewakuacja wtajemniczonych

    Posługując się AT można to określić jako dopełnienie cyklu. Trudno zatrzymać
    maszynę znajdującą cię w ruchu. Na to trzeba czasu.

    kc

  • 13. Data: 2009-11-04 20:21:28
    Od: Forr <f...@i...pomin.pl>

    kc pisze:

    > Skoro nim nie jesteś ("wykształciuch" chyba) narysuj klarowną linię
    > rozdzielającą biznes od polityki. No, potrafisz?

    A Ty potrafisz rozróżnić dwie grupy od siebie? To nie jest takie trudne.
    Jest grupa pl.biznes, tam sobie razem z JO piszcie nie rozróżniające
    zagadnienia posty.
    To jest grupa pl.biznes.wgpw. Jeśli polityka zahacza o spółki giełdowe
    lub regulacje prawne to takie tematy są jak najbardziej uprawnione.
    Więc posty (tylko z dziś):'wchodzimy w PKP' albo 'czy to grad z tej
    samej chmury' można imo jeszcze podciągnąć.
    Ale cała reszta jest ntg, a JO od dawna łamie w pełni świadomie i celowo
    netykiete.

  • 14. Data: 2009-11-04 20:35:52
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Forr <f...@i...pomin.pl> napisał(a):

    >świadomie i celowo

    Napisz coś więcej o tym celu, że pisze świadomie to wiem

    kc

  • 15. Data: 2009-11-04 22:02:01
    Od: "7zark7" <z...@p...onet.pl>

    > bawi Pana takie zaśmiecanie netu? cos sie stalo, ze Pan taki jest? z
    > nadzieją na spokoj
    > m.

    Mnie już to zaczęło męczyć i kilka dni temu przestałem na grupę zaglądać,
    pomyślałem, że może dziś spróbuje, i co widzę? Chyba rekord pobity...
    Przystępuję do instalowania czytnika grup, z odpowiednimi filtrami rzecz jasna.

  • 16. Data: 2009-11-05 01:35:08
    Temat: Re: Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    On 4 Lis, 19:33, " kc" <k...@g...pl> wrote:
    > Ktoś musi 'prowadzić nas za
    > rękę, otwierać nasze umysły, pomagać w analizie' i inne takie
    > pierd..lenie.

    musi musi, _ONI_ tego potrzebują, posłuchaj radia maryja! słucham
    rekreacyjnie w samochodzie i jak tylko ktoś zadzwoni i coś mówi nie po linii
    to jest wywalany.
    "..proszę ojca, chciałem powiedzieć o artykule redaktora Michalkiewicza, że
    zupełnie się z nim nie zgadzam i nie wiem o co chodzi.....(przerywa ojciec
    prowadzący i kończy rozmowę z tym słuchaczem) ależ proszę Państwa nie
    rozmawiamy na temat redaktora, proszę mamy kolejnego słuchacza..."

    "....ja chciałem powiedzieć o artykule w Naszym Dzienniku że niestety ale
    zamieszczone zostały niesprawdzone informacje, ktos musiał wprowadzić w
    błąd....(przerywa ojczulek) Bardzo Państwa proszę, nie oceniajmy bo nie
    jesteśmy od tego, rozmawiamy na inny temat, prosimy następnego
    słuchacza...."

    ten "inny temat" to cokolwiek byle źle na obecną ekipę, jaki Tusk to zło
    wcielone i jak źle się dzieje i rujnuje
    kraj................................................

    te powyższe przykłady oczywiście nie są przepisane dosłownie a jedynie na
    tyle, na ile pamiętam i są sprzed kilku dni. Obie sytuacje miały miejsce w
    ciągu około godziny.. poprzednio jakiś tydzień wcześniej gościem przez kilka
    godzin była jakaś emerytka pseudo prawniczka chyba z Poznania i kilka razy w
    podobny sposób przerwane były rozmowy ze słuchaczami, którzy mieli
    jakiekolwiek uwagi nie do PO. To jest właśnie prawidłowa metoda
    kształtowania umysłów elektoratu pisowskiego (statystycznie jednak to
    tłumoki po podstawówkach/zawodówkach, z malutkich miasteczek i wiosek +
    pacjenci zakładów psychiatrycznych jak ten spamer trollujący tutaj).
    W taki "niezależny" model opisywania tumanom czyli statystycznym idiotom
    głosującym na PIS i uważającym, że wszyscy inni są manipulowani wpisuje się
    ten troll, którego "misji" nikt pewnie nie zmieni. No chyba, że w jakimś
    momencie poważnie potraktuje sprawę swojego zdrowia.

  • 17. Data: 2009-11-05 09:51:10
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Forr pisze:
> [...]
    > samej chmury' można imo jeszcze podciągnąć.
    > Ale cała reszta jest ntg, a JO od dawna łamie w pełni świadomie i celowo

    Strasznie jesteś dla mnie łaskawy, że raczyłeś zaliczyć mi aż dwa tematy
    jako zgodne z Twoim postrzeganiem świata. Myślę jednak, że gdyby z
    "podniebnych igraszek" urwał się jakiś odłamek i puknął Cię w czerep ,
    to może zmieniła by Ci sie percepcja odbioru poziomu WIG20, więc pewien
    związek jest.
    Mówiąc nawiasem uważam , że wśród ludzi na poziomie, takie wyliczanki są
    żenujące.

    Przecież prawdziwym powodem tego zmasowanego ataku na mnie wcale nie
    jest to co piszę, a to , że jestem z "inne wsi" i mam czelność wejść na
    zabawę w miejscowej remizie.

  • 18. Data: 2009-11-05 15:35:55
    Od: Virck <v...@n...net>

    Zona go zdradza i dlatego jest taki niezmordowany...Ale po co go czytac?
    Nic nie poradzimy na to, ze znalazla sobie takiego co potrafi zarobic
    kase, a nie golodupca z ktorym tylko musiala dzielic placz codzienny.....