  • 1. Data: 2010-02-05 08:44:51
    Temat: Panienki znowu zostały wydymane
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    jak zwykle zresztą

    buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 2. Data: 2010-02-05 09:12:14
    Temat: Re: Panienki znowu zostały wydymane
    Od: "rosomak" <r...@o...pl>

    > jak zwykle zresztą
    >
    > buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

    wynocha stad ty zalosna pisowska cioto

  • 3. Data: 2010-02-05 09:17:48
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    rosomak wrote:

    >> jak zwykle zresztą
    >>
    >> buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa
    >
    > wynocha stad ty zalosna pisowska cioto

    Ten charli to jakiś zatwardziały pedał. W każdym widzi panienkę. Jakby
    usiadł na trzonku od młotka to może by mu trochę ulżyło. Na dodatek idiota,
    ze wszystkiego się śmieje.

  • 4. Data: 2010-02-05 09:18:02
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 5 Lut, 10:12, "rosomak" <r...@o...pl> wrote:

    > wynocha stad ty zalosna pisowska cioto
    >
    > --

    Jestem dumny z tego że popieram PIS i braci K.

    Jestem szczęśliwym posiadaczem umiejętności analitycznego myślenia
    panienki

    Dlatego z poziomów ponad 2500 jestem "krótki"

    buhahaha

    na S&P też jestem "short"

    taki już los panienek, są wiecznie dymane

    buhahahaha

    ale nie martwicie się byczki, będziecie mieć małe odbicie, oczywiście
    wtedy będziecie "już" krótkie

    znowu małe dymanko będzie waszym udziałem

    buhahahahaha

  • 5. Data: 2010-02-05 09:24:50
    Od: "rosomak" <r...@o...pl>

> [...]
    > wtedy będziecie "już" krótkie
    >
    > znowu małe dymanko będzie waszym udziałem

    Szkoda tylko ze zawsze piszesz post factum. Tak to nawet goscie z pisu ptrafia.

  • 6. Data: 2010-02-05 16:09:15
    Od: MarcinJK <m...@w...pl>

    totus pisze:

    > Ten charli to jakiś zatwardziały pedał. W każdym widzi panienkę. Jakby
    > usiadł na trzonku od młotka to może by mu trochę ulżyło. Na dodatek idiota,
    > ze wszystkiego się śmieje.

    ten gośc ma dość wk...jący sposób bycia, ale jest starym wygą. Tak
    gdzieś z 5-6 lat temu objawił się na grupie Efixa, jak jeszcze
    istniała. Sposób bycia miał ten sam co dziś ale czasem rzucił bardzo
    konkretne i fachowe info.

    --
    MarcinJK

  • 7. Data: 2010-02-05 19:01:30
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    MarcinJK wrote:

> [...]
    > gdzieś z 5-6 lat temu objawił się na grupie Efixa, jak jeszcze
    > istniała. Sposób bycia miał ten sam co dziś ale czasem rzucił bardzo

    Mnie nie przeszkadza. Nie twierdze, że jakiś zidiociały pedał nie może sobie
    radzić w handlu na giełdzie. Wstawia tu jakieś pierdy. Ale przecież nie on
    jeden. Sugerowałem tylko, że jakby usiadł na trzonku od młotka to może
    ciśnienie by mu spadło. Tak z życzliwości radziłem, żeby się mniej męczył.

  • 8. Data: 2010-02-05 20:44:42
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "MarcinJK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gdzieś z 5-6 lat temu objawił się na grupie Efixa, jak jeszcze
    > istniała. Sposób bycia miał ten sam co dziś ale czasem rzucił bardzo

    Widocznie miał lekką poprawę w chorobie bo tu jeszcze nic sensownego nie
    powiedział.