  • 1. Data: 2009-03-12 15:34:56
    Temat: Panika w kantorach
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Żartuję :-)
    Obleciałem kilka kantorów sprzedając resztkę kiszonki.
    Bardzo niechętnie skupowali dzis walutę i są przekonani, że pójdzie ostro w
    dół. Nie udało się nic wytargować.
    Jest to wyraźny wskaźnik, że obcy kapitał wchodzi na giełdę. Wysoki kurs
    euro sprawia, że ceny naszych akcji są wyjątkowo atrakcyjne.
    No to sobie pożartowałem?
    ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-03-12 15:40:54
    Temat: Re: Panika w kantorach
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Żartuję :-)
    > Obleciałem kilka kantorów sprzedając resztkę kiszonki.

    Ja ostatnio chciałem kupić jeny i tez nie mogłem znaleźć. To ma
    byc jakis wskaźnik? Czego? Zaradnosci kantorowcow?

  • 3. Data: 2009-03-12 16:05:17
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Ja w listopadzie potrzebowalem sprzedac $50000...Z trudem wytargowalem, ze
    wzieli ode mnie po 2,90zl...-;((((

  • 4. Data: 2009-03-12 16:06:52
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości
    > Ja w listopadzie potrzebowalem sprzedac $50000...Z trudem wytargowalem, ze
    > wzieli ode mnie po 2,90zl...-;((((

    Sumienie im nie pozwalało Ciebie wykorzystać.
    Teraz powiedz, że to na co wydałeś te 5 dych przyniosło Ci zwrot większy niż
    20% przez 3 miesiące.
    :-P

  • 5. Data: 2009-03-12 19:44:00
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
> [...]
    >

    > Sumienie im nie pozwalało Ciebie wykorzystać.
    > Teraz powiedz, że to na co wydałeś te 5 dych przyniosło Ci zwrot większy

    A skadze...Ale co poradzic...

  • 6. Data: 2009-03-12 22:17:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Virck pisze:

    > A skadze...Ale co poradzic...

    Ano właśnie... Ja byłem zmuszony 2 uncje opylić jak były po nieco ponad
    2 tysiące (kupowałem za 2), a jakbym mógł poczekać i spylić z tydzień
    temu...