  • 1. Data: 2006-03-20 08:25:48
    Temat: Państwo zmusza czeskie banki do obniżek opłat
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,32222
    04.html

    Gdyby cos takiego w Polsce próbowac zrobić Balcerowicz pewnie rzuciłby tekst
    że to atak na "państwo prawa"

    pzdr
    j.

  • 2. Data: 2006-03-20 19:32:40
    Temat: Re: Państwo zmusza czeskie banki do obniżek opłat
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "jst" <j...@W...wp.pl> wrote in message
> [...]
    04.html

    > Gdyby cos takiego w Polsce próbowac zrobić Balcerowicz pewnie rzuciłby

    A co ma NBP do oplat pobieranych przez prywatne banki?
    Hm... tak sie zastanawiam czemu nasz rzad nie moze daj dobrego przykladu i
    obnizyc prowizji w PKO BP, ktore kontroluje...

    MK

  • 3. Data: 2006-03-20 23:38:26
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > A co ma NBP do oplat pobieranych przez prywatne banki?

    Ano ma, ma - moze nie bezpośrednio, ale pośrednio tak. Wystarczy sobie
    poczytac trochę o roli banku centralnego w systemie bankowym.

    Dość ciekawy, w miarę obiektywny artykuł o Balcerowiczu jest we "Wproście"
    http://www.wprost.pl/ar/?O=87782 . Bo Gazety Wyborczej to się już nie da
    czytać - to współczesna Trybuna Ludu.

    pzdr
    j.

  • 4. Data: 2006-03-21 11:54:14
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > Hm... tak sie zastanawiam czemu nasz rzad nie moze daj dobrego przykladu i
    > obnizyc prowizji w PKO BP, ktore kontroluje...

    Sądzisz że nasz ( ? ) rząd jeszcze cokolwiek kontroluje ? Bo ja na podstawie
    tego co obecnie się dzieje mam poważne wątpliwości.

  • 5. Data: 2006-03-30 00:58:44
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 21 Mar 2006 00:38:26 +0100, "jst" <j...@W...wp.pl>
    wrote:

    >Ano ma, ma - moze nie bezpośrednio, ale pośrednio tak. Wystarczy sobie
    >poczytac trochę o roli banku centralnego w systemie bankowym.
    >
    >Dość ciekawy, w miarę obiektywny artykuł o Balcerowiczu jest we "Wproście"

    Nie wiem czy ten jest obiektywny, ale zarzut krzywoprzysięstwa (to
    akurat w najnowszym nCzasie) jest co najmniej poważny:
    http://www.nczas.com/?a=show_article&id=3054
    --
    Jarek Andrzejewski