  • 1. Data: 2010-02-02 09:34:56
    Temat: Parkiet Challenge
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Alkor to Ty miałeś takie wejście smoka w konkursie czy ktoś Ci robi czarny
    PR?

  • 2. Data: 2010-02-02 09:43:31
    Temat: Re: Parkiet Challenge
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Jak ktos bedzie juz angazowal swoja kase w czarny PR, to znaczy, ze bedzie
    bardzo dobrze z firma i calym przedsiewzieciem :) Niemniej dzisiaj musze sie
    uwijac jak w ukropie dlatego pozwol, ze tylko przekleje moja wypowiedz z
    Parkietu:

    [cytat]
    Witam wszystkich Smile Widze, ze wzbudzam wielkie emocje. Milo wiedziec, ze
    tak bardzo mi niektorzy "dopinguja", zeby od razu wylezc z norek i troche
    poszczekac, bo tylko tyle zostalo... Szkoda tylko, ze musicie czekac caly
    rok, zeby codziennie wieczorem wpatrywac sie w swoj matrix i szukac tam
    nickow, ktorym sie nie powiodlo Smile

    A teraz bardziej merytorycznie - do MisMai. To mial byc debiut maszynki
    robiacej zlecenia i sprawdzil sie. Maszynka robi zlecenia Smile Ale juz
    efekt piorunujaco żenujący. Zakładam, ze jak dzisiaj nie odrobi przynajmniej
    polowy strat, to zamkne sobie ten rachunek i skoncze rywalizacje pod obecnym
    nickiem. Nie ma sensu meczyc sie na 5 futach i rownac w dol. Po to
    wystartowalem, zeby wygrac dlatego nie obchodzi mnie jakas ochrona kapitalu.
    Od razu jest ladowanie na maksa i przy kazdej obrotce identycznie. Ochrone
    kapitalu to ja mam na innych rachunkach. Tutaj jest rywalizacja w stylu woz
    albo przewoz. System transakcyjny na intra 5m, 10m jest jednak do niczego i
    efekt wiadomy. Najwyzej pojawi sie jeszcze jeden alkortrade w konkursie.
    Tylko czy starczy żółci, tym ktorzy beda musieli poraz kolejny sledzic z
    zapartych tchem moje transakcje? Smile Smile Smile

    ps. pozdrawiam wszystkich, ktorzy maja odwage wystapic pod latwo
    identyfikowalnym nickiem.
    [/cytat]

    --
    Z poważaniem,
    Robert Krassowski,

  • 3. Data: 2010-02-02 09:59:15
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz> napisał w
    wiadomości news:hk8s46$2pd$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > zapartych tchem moje transakcje? Smile Smile Smile
    >
    > ps. pozdrawiam wszystkich, ktorzy maja odwage wystapic pod latwo

    Trochę dziwi mnie to twoje podejście ale to oczywiście twój wybór. Jeśli
    mnie pamięć nie myli to Ty zawsze uczestniczyłeś w tym konkursie a nigdy go
    nie skończyłeś, ja bym jednak wybrał inną formę reklamy. A i jeszcze jedno
    zauważyłem, że w twojej stopce jest doradztwo inwestycyjne a wg. regulaminu
    to chyba wyklucza Cię z konkursu, to jak to w końcu jest? No i powodzenia.

  • 4. Data: 2010-02-02 10:14:20
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > regulaminu
    > to chyba wyklucza Cię z konkursu, to jak to w końcu jest? No i powodzenia.

    Fakt - startowałem z jednym celem - po to zeby wygrac dlatego nie
    preferowalem zabiegow, ktore powinien uwzgledniac kazdy szanujacy sie
    spekulant, tj. ochrona kapitalu. Dlugofalowa spekulacja musi opierac sie na
    ochronie kapitalu. Spekulacja z horyzontem 3-miesiecznym - niekoniecznie.
    Niestety takie konkursy sa nieco odmozdzajace, ale kazdy powienien sobie
    zdawac sprawe z tego czy podchodzi do rywalizacji po to zeby za 3 miesiace
    pokazac 11.000, czy po to zeby wygrac ryzykujac (prawie) caly kapital. Tak
    jak napisalem - od ochrony kapitalu mam inny rachunek. Co nie tlumaczy
    absolutnie mechanizmu, ktory podejmowal decyzje o skladaniu zlecen. Zupelnie
    nie trafiony algorytm. A byl zrobiony wlasnie z przeznaczeniem na konkurs :)
    No ale co zrobic, przeciez sie nie potne :)

    pzdr
    RK

  • 5. Data: 2010-02-02 10:16:37
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Zrobilem jeden blad. Trzeba mi bylo od razu wyjsc z dwoma nickami.
    Wariackim, ktory bedzie nastwiony na wielkie ryzyko i spokojnym, ktory
    udowodni skutecznosc zarabiania kroczek po kroczku.
    RK

  • 6. Data: 2010-02-02 10:32:55
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz> napisał w
    wiadomości news:hk8u28$9ls$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Wariackim, ktory bedzie nastwiony na wielkie ryzyko i spokojnym, ktory
    > udowodni skutecznosc zarabiania kroczek po kroczku.

    Zdaje się, że nie wolno mieć 2 rachunków.

  • 7. Data: 2010-02-02 11:35:38
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "kigam"

    > Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz> napisał w
    > wiadomości news:hk8u28$9ls$1@inews.gazeta.pl...
    >>

    > Zdaje się, że nie wolno mieć 2 rachunków.

    Na jedna osobe nie...
    RK