  • 11. Data: 2016-11-21 16:56:31
    Temat: Re: Paszport zamiast d.o.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .org...
    On 2016-11-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To jak ma 10 lat, to jesteś pewny że nadal ważny? ;)
    >Żebyś się potem nie zdziwił :)

    Pamietam, ale jeszcze wazny.
    Znajomego niedawno bank uswiadomil, ze pieniedzy nie dostanie do czasu
    wymiany :-)

    Teraz cos w ogole kombinuja, dzisiejsze info - telefon moze zastapic
    dowod.

    J.

  • 12. Data: 2016-11-21 16:56:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Hm, na moim DO podpis jest.
    > Ale to stary DO, z 10 lat ma - skasowali ?
    >
    > Czy o angielskim DO piszesz ?

    Nie, to polski dowód z 2015 roku, po wymianie. Bez podpisu i adresu.

    Ale wam powiem że nasze banki to mniut w porownaniu. Już trzeci raz
    podchodze do zmiany telefonu i ciagle się mylą panie w okienku. Nie
    potrafią wpisać numeru home z +48 i mob z +44 bo chyba system zjada
    prefix.

    Wierzcie albo nie ale obsługiwał mnie murzyn w skórzanej kurtce jakby
    wszedł z ulicy i usiadł za kontuarem i panie w chustach pozawijane ;)

    I gwóźdz programu nie zabrano mi podstepnie tygrysim skokiem starej
    karty kredytowej i pospiesznie nie pocięto nożyczkami w łowickie
    wycinanki :D żebym miał nr konta do czasu aż przyjdzie nowa.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 13. Data: 2016-11-21 17:22:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 16:20:25 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Lukas/Credit Agricole, do odblokowania dostepu.

    > Przeciez mozesz nie miec PJ. To tylko w USA kazdy moze dostac :-)
    >
    > Rachunek za prad, za gaz ...
    I na pdstawie rachunku tylko założą mi ROR?GB to Getin Bank- dobrze kombinuję?

  • 14. Data: 2016-11-21 18:28:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >I na pdstawie rachunku tylko założą mi ROR?GB to Getin Bank- dobrze
    >kombinuję?

    GB to Great Britain.
    Chyba jedyny kraj, gdzie nie ma jakis "dowodow osobistych".

    Co prawda i u nich sie zmienia
    https://www.lloydsbank.com/current-accounts/all-acco
    unts/classic-account.asp
    https://www.lloydsbank.com/legal/proof-of-identity.a
    sp

    Przy czym PJ przeciez mozna nie miec, i paszportu tez mozna nie miec

    J.

  • 16. Data: 2016-11-21 19:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Pamietam, ale jeszcze wazny.
    > Znajomego niedawno bank uswiadomil, ze pieniedzy nie dostanie do czasu
    > wymiany :-)

    Ale to moze by ich znajomy uświadomił, ze to niezgodne z prawem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 15. Data: 2016-11-21 19:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Trudno powiedziec skad ta niechec ... moze "normalny czlowiek ma
    > dowod, a nienormalnych nie obslugujemy" :-)
    >
    > Za to w innym banku ... "trzeba okazac dwa dokumenty ze zdjeciem".
    > No i tak sie zaczalem zastanawiac. Paszport nieobowiazkowy, PJ
    > nieobowiazkowe, to skad jakis dokument ze zdjeciem ?
    > Skonczyla sie era legitymacji sluzbowych, ksiazeczek zdrowia itp.
    >
    > A taka GB nadal nie ma nawet jednego dokumentu ze zdjeciem
    > obowiazkowego i jakos zyja ...

    Ale maja być dokumenty czy dokumenty tożsamosci?
    Bo z tego co pamietam to pj nim nie jest.
    Wiec zostaje tylko DO, paszport i co jeszcze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 17. Data: 2016-11-21 19:09:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 19:00:50 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale to moze by ich znajomy uświadomił, ze to niezgodne z prawem.

    To ciekawa sprawa. Czy bank może wypłacić kasę osobie która nie ma ważnego dokumentu
    tożsamości?

  • 18. Data: 2016-11-21 19:10:18
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    "Nie będziemy z Panem rozmawiać (bo Pan to nie Pan) i co nam Pan zrobisz".
    Jakaś instytucja nadzoru bankowego powinna się zająć tą samowolką (nieuznawaniem
    paszportów) banków.

    -----

  • 19. Data: 2016-11-21 19:14:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 19:09:48 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    .

    > To ciekawa sprawa. Czy bank może wypłacić kasę osobie która nie ma ważnego
    dokumentu tożsamości?
    Ustaw o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy nakłada na instytucje finansowe
    obowiązek stosowania weryfikacji tożsamości klienta w oparciu o dokument tożsamości.
    Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny
    dokument.
    Coś źle kombinuję?

  • 20. Data: 2016-11-21 19:31:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W Polsce legalnymi dokumentami trożsamosci są zarówno dowód osobisty jak i paszport.

    -----