  • 21. Data: 2009-02-06 22:03:13
    Temat: Re: Pawlak uniewaznia kryzys
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gmib5c$hkb$1@inews.gazeta.pl...
    > Ktos jednak na nich glosuje.
    >
    > D.

    Tylko dlatego, że do wyboru są zawsze te same łby i żadnej alternatywy.

    Pozdr,V.

  • 22. Data: 2009-02-06 22:06:06
    Temat: Re: Pawlak uniewaznia kryzys [nie każdej umowy sąd każe dotrzymywać]
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie jestes tak naiwny żeby wierzyć ze banki pokryją straty, które
    > musialy pokryć na rzecz JPM ?

    Zawsze mogą wystąpić do Pawlaka o unieważnienie wszystkich dotychczasowych
    opcji na których akurat straciły, a zarobili w sposób niesymetryczny - czyli
    nieuczciwy - klienci. Z drugie strony ci którzy stracili na wystawianiu
    opcji na WIG20 mogą też domagać się unieważnienia tych transakcji. Docelowo,
    dopuszczone do obrotu będą mogły być tylko takie opcje na których wszyscy
    zarabiają.

    Anatol

  • 23. Data: 2009-02-06 22:17:55
    Od: "dino" <d...@f...zoo>

    Użytkownik "Anatol" <c...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ViRuS" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czy to oznacza że Jakubas też jest burakiem ?

    inna bajka:)))
    nie ma nic do stracenia

  • 24. Data: 2009-02-06 22:18:33
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Anatol" <c...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Czy to oznacza że Jakubas też jest burakiem ?

    Kazdy kto ma tak głupie pomysly, bądz je popiera ma nierówno pod sufitem.
    WIesz jak realizacja czegos takiego mogla by sie odbic na polskiej
    gospodarce? Tak samo jak w mikroskali korzystanie z usług xtb.pl .
    Wystarczylo, że kilka osob zaliczyło zysk, który to zysk na drugi dzień ....
    wyparował z konta, i po transakcji nie było ani śladu! I juz teraz nikt o
    zdrowych zmysłach nie wybiera tego brokera, chyba ze przez niewiedzę. Tak
    samo moze byc postrzegana Polska po wprowadzeniu tak złodziejskiej ustawy.
    Nie mowiąc o procesach sądowych i odszkodowaniach za które zapłacę
    najpewniej ja z podatków.

    V.

  • 25. Data: 2009-02-06 22:21:18
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Wytłumaczcie ciemniakowi:

    czy, aby tu nie zachodzi pewne nieporozumienie? Czy drugą stroną transakcji
    opcyjnej nie był podmiot X a Bank w którym prowadzony jest rachunek nie jest
    tylko i wyłącznie pośrednikiem takiej transakcji, który wymusza rozliczenie
    depo??? Czyli reasumując jeśli klient nie pokryje straty, zysk drugiej
    strony rynku będzie mógł pokryć bank ze swojej kieszeni (co przerzuci na
    klientów)
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 26. Data: 2009-02-06 23:02:32
    Od: "dino" <d...@f...zoo>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    r.googlegroups.com...
    "Kolejnym krokiem bedzie sfinansowanie wszystkich kredyciarzy, glownie
    Warszawki, ktorzy tez chcieli przykozaczyć biorac kredyt w CHF."

    Śjakiś kompleks ???

    macieks

    jarek brał kredyt
    :)))

  • 27. Data: 2009-02-06 23:05:42
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Anatol" <c...@u...pl> wrote in message

> [...]
    > wystawianiu opcji na WIG20 mogą też domagać się unieważnienia tych
    > transakcji. Docelowo, dopuszczone do obrotu będą mogły być tylko takie

    :)

  • 28. Data: 2009-02-06 23:13:15
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A widziales kiedys rodowitego Krakusa z kompleksami?

    Nie usmiecha mi sie placic za ta cala zbieranie pozerow z Wa-wy i tyle.

    D.

  • 29. Data: 2009-02-06 23:14:16
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A widziales kiedys rodowitego Krakusa z kompleksami?

    Nie usmiecha mi sie placic za ta cala zbieranine pozerow z Wa-wy i tyle.

    D.

  • 30. Data: 2009-02-06 23:22:46
    Od: Aldik <b...@g...com>

    On 6 Lut, 19:28, "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > http://waluty.onet.pl/1912094,wiadomosci.html
    >
    > Ten facet mi sie podoba. Prosiłbym jeszcze o unieważnienie kredytów w
    > walutach albo chociaz unieważnienie spadku wartosci złotówki. Przeciez te
    > umowy były zawierane z wyraźnym pogwałceniem równowagi stron. Po jednej
    > stronie rzygajacy kasa bank z całym zapleczem specjalistów a po drugiej
    > prosty ludź chcacy tylko mieszkania. A przecież każdemu sie nalezy domek.

    Zobaczysz co się stanie na rynku jak Pawlak zacznie grzebać przy
    umowach, pożywka dla spekulacji jak nic. Rząd nie powinien pchać łap
    tam gdzie nie trzeba. Nikt tym ludziom pod groźbą śmierci nie kazał
    nic podpisywać. Byli chciwi ale w złym momencie teraz inni zarabiają.