  • 31. Data: 2009-02-06 23:25:47
    Temat: Re: Pawlak uniewaznia kryzys
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    ViRuS wrote:

    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko dlatego, że do wyboru są zawsze te same łby i żadnej alternatywy.
    >
    > Pozdr,V.

    Tu za bardzo racji nie masz. Na skutek ostatnich wyborów skład polskiego
    parlamentu zmienił się personalnie w istotnym procencie. Możesz to
    sprawdzić. Ideologia grupy rządzącej zmieniła się o 180 stopni, ze
    skrajnych socjalistów na umiarkowanych liberałów + PSL. Zwróć uwagę jaka
    jest recepta na kryzys socjakistów. Pożyczać i dotować. Przeciesz długów
    nie będą oddawać aktualnie głosujący tylko ci, którzy jeszcze głosu nie
    mają albo się nie urodzili. Liberałowie stoją na stanowisku by najpierw
    zarobić a potem wydawać czyli nie masz pieniędzy - nie kupujesz. Właśnie
    pomysły Pawlaka i PiS oraz Lewicy by wszystkim zajęło się państwo to typowo
    socjalistyczne hasła. Takie działania narkotyzują obywateli
    ubezwłasnowolniają ich i uzależniają od państwa i jego urzędników.
    Przeciwna strona popycha do samodzielności i odpowiedzialności każdego za
    samego siebie. W/g mnie taki jest podział.

  • 32. Data: 2009-02-06 23:29:38
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Anatol wrote:

    > Użytkownik "ViRuS" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czy to oznacza że Jakubas też jest burakiem ?
    >

    > Anatol

    Jakubas lobbuje za swoim interesem. Zyski chciałby dla siebie, a straty
    najchętniej by upublicznił. Dziwisz mu się. Każdy logicznie myślący
    stałraby się tak robić. Jak ktoś się daje rąbać to się go rąbie.

  • 33. Data: 2009-02-06 23:40:56
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Zastanawia mnie, co za debile wybieraja takiego Pawlaka.

    Masz rację ale ja na niego głosowałem... niestety :(

    Dlaczego?

    - Kaczyński sie dla mnie spalił koalicją z Lepperem, Łyżwinskim i innymi
    spermoidami z Samoobrony
    - Tusk mi nieładnie pachniał
    - nie brać udziału w wyborach było głupio
    - zagłosowałem na trzeciego z sondaży

    Obiecuję poprawę i zapewne oleję parabolicznym sikiem następne "wybory" -
    jak ktoś kiedyś powiedział to faktycznie "wybory" są klaskaniem na stado
    wron siedzących na drzewie - wszystkie wzbijają sie w powietrze a potem
    znowu siadają na to samo drzewo tylko gałęzie nieco inne...

    --
    marfi

  • 34. Data: 2009-02-07 00:07:48
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jakubas lobbuje za swoim interesem. Zyski chciałby dla siebie, a straty
    > najchętniej by upublicznił. Dziwisz mu się. Każdy logicznie myślący
    > stałraby się tak robić. Jak ktoś się daje rąbać to się go rąbie.

    Oglądałem jakiś czas temu wywiad z min. Sawickim, który powiedzial że banki
    "wrobiły" eksporterów żywności w opcje na których są stratni kilkaset mln
    czy nawet 1 mld PLN (wg niego każda 1 kupiona opcja put była sfinansowana
    wystawieniem 30 znacznie tańszych opcji call z wyższą ceną wykonania) - ale
    wywiad był przy kursie w okolicach 4 PLN za 1 EUR.

    Tak więc myślę że pod przykrywką Jakubasa Pawlak próbuje ratować także skóry
    swoich kolesiów jak i własną.

    Anatol

  • 35. Data: 2009-02-07 07:57:28
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Rzad kombinuje jak wpompowac troche forsy, bo to jest teraz trendy.
    > Zaden bank nie chce upasc, no to kombinuja z opcjami dla firm.
    >
    > --
    > in

    zachodzi pytanie do jakich firm mają iść te pieniądze, kto będzie decydował
    o przyznaniu ich z pakietu antykryzysowego etc. Może więc tak być, że
    zaprzyjaźnione firmy zostaną dotowane a inne pozostawione na lodzie.... jak
    pomagać, to wszystkim albo nikomu... za niekometencję i hazard się płaci...
    pozdr :)

    no i różnica między Usa a Polską jest taka, że nasz pieniądz pochodzi z
    pracy, tam natomiast jest tworzony wirtualnie, nie można więc porównywać
    naszej sytuacji i tej w usa.... pozdr :)

  • 36. Data: 2009-02-07 08:50:18
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > sprawdzić. Ideologia grupy rządzącej zmieniła się o 180 stopni, ze
    > skrajnych socjalistów na umiarkowanych liberałów

    Weź mnie kurw.. nie denerwuj chłopie .....

    Strażak w każej firmie
    http://www.wprost.pl/ar/149442/Strazak-w-kazdej-firm
    ie/

    Endriu

  • 37. Data: 2009-02-07 08:53:23
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Weź mnie kurw.. nie denerwuj chłopie .....
    >
    > Strażak w każej firmie
    > http://www.wprost.pl/ar/149442/Strazak-w-kazdej-firm
    ie/

    http://www.certyfikat-energetyczny.pl/

    Endriu

  • 38. Data: 2009-02-07 08:56:24
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    ie/

    > http://www.certyfikat-energetyczny.pl/

    Prawo budowlane- zmian ustaw o prawie budowlanym i planowaniu przestrzennym
    skrytykowane
    http://tiny.pl/v2hp

    "[...] Eksperci z Centrum imienia Adama Smitha krytykują rządowy projekt
    zmian ustaw o prawie budowlanym i planowaniu przestrzennym. Oceniają, że
    zapowiadana przez Ministerstwo Infrastruktury nowelizacja utrudni budowanie
    w Polsce domów. Według opinii ekspertów, skomplikowane prawo budowlane jest
    podstawową barierą rozwoju branży. [...].

    Endriu

  • 39. Data: 2009-02-07 09:02:19
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]

    > parlamentu zmienił się personalnie w istotnym procencie. Możesz to
    > sprawdzić. Ideologia grupy rządzącej zmieniła się o 180 stopni, ze

    Co mówi Londyn?

    "[...]Kto by pomyślał, że 21 listopada będziemy obchodzili Międzynarodowy
    Dzień Życzliwości? Dało się to odczuć zwłaszcza w Sejmie, to znaczy -
    pardon - w Parlamencie, gdzie tego dnia parlamentarzyści prześcigali się w
    życzliwości. Nie zawsze to się im udawało, bo trudno tak od razu się
    przestawić, ale wypada docenić nawet usiłowania nieudolne, by przynajmniej
    "pięknie się różnić". To zresztą nie jest takie specjalnie trudne, bo w
    trakcie dyskusji nad podsumowaniem pierwszego roku działalności rządu
    premiera Tuska, prezes Jarosław Kaczyński zwrócił uwagę, że klub PiS jest
    opozycją konstruktywną, na dowód czego w co najmniej 80 procentach
    przypadków głosował TAK SAMO, jak Platforma Obywatelska. [...]".

    Endriu

  • 40. Data: 2009-02-07 10:18:14
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "ViRuS" <b...@b...pl> wrote in message
    > Tylko dlatego, że do wyboru są zawsze te same łby i żadnej alternatywy.

    Zawsze na taki argument odpowiadam, ze nie bedzie idealnego sejmu od razu.
    Glosuj tak aby wywalic tych najgorszych. Ja na przyklad bardzo sie ciesze ze
    nie ma SO w sejmie i uwazam to za duzy postep. Byc moze nastepnym razem uda
    sie wywalic PSL czego wszystkim zycze.