  • 41. Data: 2009-02-07 10:33:42
    Temat: Re: Pawlak uniewaznia kryzys
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości
    news:gmjn58$6u0$1@news.onet.pl...

    > "ViRuS" <b...@b...pl> wrote in message
    >
    > Zawsze na taki argument odpowiadam, ze nie bedzie idealnego sejmu od razu.
    > Glosuj tak aby wywalic tych najgorszych. Ja na przyklad bardzo sie ciesze
    > ze nie ma SO w sejmie i uwazam to za duzy postep. Byc moze nastepnym razem
    > uda sie wywalic PSL czego wszystkim zycze.

    PSL ma żelazny elektorat, ma również duże wpływy w terenie... Nie ma SO,
    więc PSL reprezentuje bogatych rolników, wielkich właścicieli ziemskich i
    także "zwykłych" rolników... Ta partia to partia spryciarzy, oni potrafią
    znaleźć się w każdej sytuacji, zmienią się warunki, to będą rozmawiać z PIS
    lub SLD, teraz zauważyli że PeO na topie, to dobrze żyją z platformą.....
    Nie zapominajmy, że chłop to chłop, liczy się jego interes na pierwszym
    miejscu, resztę zostawia koalicjantom.... pozdr :)

  • 42. Data: 2009-02-07 10:38:21
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    |
    | Dlaczego?
    |
    | - Kaczyński sie dla mnie spalił koalicją z Lepperem, Łyżwinskim i innymi
    | spermoidami z Samoobrony
    | - Tusk mi nieładnie pachniał
    | - nie brać udziału w wyborach było głupio
    | - zagłosowałem na trzeciego z sondaży
    |
    | Obiecuję poprawę i zapewne oleję parabolicznym sikiem następne "wybory" -
    | jak ktoś kiedyś powiedział to faktycznie "wybory" są klaskaniem na stado
    | wron siedzących na drzewie - wszystkie wzbijają sie w powietrze a potem
    | znowu siadają na to samo drzewo tylko gałęzie nieco inne...

    dobrze powiedziane :)
    Barbara

  • 43. Data: 2009-02-07 11:33:32
    Od: "tr" <c...@g...pl>

    wyglada na to, ze Strażak jest lobbysta grupy umoczonych menedzerow - swoich
    kolegow. Jest niczym Lepper, ktory ratuje swoich kolesi. Robot chce, zeby
    straty jego i kolesiow pokryli podatnicy. Robi z siebie glupka, bo dobrze
    wie, ze skonczy sie to sprawami sadowymi w UE. Niezlego smrodu narobic chce
    tylko kto ten fetor bedzie wachal? Kazdy pisze, ze polscy podatnicy?

  • 44. Data: 2009-02-07 11:39:08
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    marfi pisze:
> [...]
    > stado wron siedzących na drzewie - wszystkie wzbijają sie w powietrze a
    > potem znowu siadają na to samo drzewo tylko gałęzie nieco inne...

    tylko pozniej nie mozna miec do nikogo pretensji o to kto rzadzi i jakie
    durnoty przepycha przez sciezke legislacyjna...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 45. Data: 2009-02-07 12:15:17
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    A jak do sejmu weszedł z listy Platformy ratownik z GOPR-u Piotr Van der
    Coghen to od razu:

    Będą patrole narciarskie na stokach
    http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,35255,5994722,Beda_
    patrole_narciarskie_na_stokach.html

    Obowiązkowe kaski dla narciarzy
    http://tiny.pl/v2xb

    Pewnie dla "naszego bezpieczeństwa "Liberał" " Pietrek van den coś tam" ma
    sieć kiosków ze sprzętem który mu nie idzie, i chciałby sobie trochę nagonić
    klientów przy pomocy Policji....

    Umiarkowani liberałowie - weź się chłopie nie kompromituj .....

    Endriu

  • 46. Data: 2009-02-07 13:08:51
    Od: k...@o...pl

    On 7 Lut, 00:25, totus <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Tu za bardzo racji nie masz. Na skutek ostatnich wyborów skład polskiego
    > parlamentu zmienił się personalnie w istotnym procencie. Możesz to
    > sprawdzić. Ideologia grupy rządzącej zmieniła się o 180 stopni, ze
    > skrajnych socjalistów na umiarkowanych liberałów + PSL.
    no nie wiem... oni się tylko z nazwy i z tego co o sobie mówią różnią.
    a i to nie zawsze.

  • 47. Data: 2009-02-07 15:33:03
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tylko pozniej nie mozna miec do nikogo pretensji o to kto rzadzi i jakie
    > durnoty przepycha przez sciezke legislacyjna...

    Eee tam... Póżniej żont (same byki) i ci którzy go wybierali będą obiektem
    moich pretensji :)

    --
    marfi

  • 48. Data: 2009-02-07 21:09:43
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    tr wrote:

> [...]
    > bo dobrze wie, ze skonczy sie to sprawami sadowymi w UE. Niezlego smrodu
    > narobic chce tylko kto ten fetor bedzie wachal? Kazdy pisze, ze polscy

    Po pewnym zastanowieniu przyszedł mi taki scenariusz do głowy. Pawlak wpadł
    w pułapkę, którą na niego zastawił Tusk. Myślę, że Tusk dąży do
    wcześniejszych wyborów. Ma dużą szansę powiększyć stan posiadanie w sejmie
    i chce puścić zegar od początku. Gdyby zostawić sprawy swojemu biegowi to
    wybory wypadną w okolicach dołka koniunktury. Ugrupowanie rządzące ma marne
    szanse na choćby utrzymanie stanu posiadania. Do pewnego czasu bardzo dbał
    o stosunki z PSL. W ostatnim miesiącu czy dwóch PO prawie ignoruje PSL.
    Pawlak chce się odegrać i proponuje również pomysły bez żadnego
    uzgodnienia. Pamiętamy historię i wiemy, że już były koalicje, które się
    rozpadły przez PSL. Tusk chce tą historie przypomnieć i utrwalić. Rząd
    upadnie z winy PSL. Pozostałe partie parlamentarne są w rozsypce. O lewicy
    nie ma co mówić, a PiS zaczyna się dopiero przegrupowywać. Chciał nie
    chciał zostaje PO.

  • 49. Data: 2009-02-08 10:53:25
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Rząd
    > upadnie z winy PSL. Pozostałe partie parlamentarne są w rozsypce. O lewicy
    > nie ma co mówić, a PiS zaczyna się dopiero przegrupowywać. Chciał nie
    > chciał zostaje PO.

    PO to takie same scierwo jak wszyscy inni, ale sejm bez PSL to mimo wszystko
    krok do przodu. Mam nadzieje ze spelni sie to o czym mowisz i z
    przyjemnoscia pojde na wybory.

  • 50. Data: 2009-02-08 11:15:23
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    marfi wrote:
    > Obiecuję poprawę i zapewne oleję parabolicznym sikiem następne
    > "wybory"

    To juz lepiej idz i oddaj glos niewazny - popsujesz wygranym statystyki
    i jasno zasygnalizujesz, ze nie ma nikogo interesujacego.

    Wieslaw