  • 11. Data: 2002-09-07 16:18:47
    Temat: Re: PayPal
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

    To że ten list jest seryjną produkcją to widać na pierwszy rzut oka :-)

    faktem jest że ich strona do komunikacji jest ciekawie zrobiona - wchodzisz
    i wybierasz jaki masz problem z listy dostępnych - po czym dostajesz
    standardową odpowiedź numer 17 na problem numer 14

    ja po kilku takich odpowiedziach zadałem złośliwie pytanie z grupy "innych
    nietypowych" i rzeczywiście nie dostałem automatycznej szybkiej odpowiedzi -
    czekałem na nią chyba z dzień

    a że Pani Linda i tak uznała że najlepiej mi wkleić gotowca to cóż ja na to
    poradzę, być może to też jakiś autoresponder tylko bardziej złożony

    jak dla mnie przygoda z PayPal sie skończyła , są na szczęście inne serwisy
    i stosunkowo tanie przelewy międzynarodowe w krakowskim Banku Spółdzielczym
    Rzemiosła

  • 12. Data: 2002-09-07 22:12:25
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "PB" <d...@u...priv.onet.pl> napisał w wiadomości

    > a że Pani Linda i tak uznała że najlepiej mi wkleić gotowca to cóż ja na
    > poradzę, być może to też jakiś autoresponder tylko bardziej złożony

    Hi,hi
    Myślisz, że "Pani Linda" to autoresponder nowszej generacji ? :-)))
    Wszystko możliwe ...

    Pix

  • 13. Data: 2002-09-12 14:00:33
    Od: r...@c...pl

    Polecam zamiast tego Firepay, od roku mam tam konto i używam go na
    kwoty większe niz 100 USD. Nie tak wiele firm obsługuje Firepaya
    ale kłopotów do tej pory nie miałem.
    radon