  • 1. Data: 2009-09-26 10:23:41
    Temat: PayPal a AmeEx z Mille
    Od: pI <p...@p...onet.pl>

    Podpinał ktoś do PayPala AmExa z Millenium? PayPal chce do potwierdzenia
    karty kodu widniejącego przy obciążeniu na 6.50 zł, natomiast na wyciągu
    widnieje PAYPAL PRIVATE i żadnego 4-cyfrowego kodu przy opisie nie ma.
    Można go podejrzeć w jakiś inny sposób?

    Inna (proponowana przez PayPal) metoda weryfikacji polegająca na
    faxowaniu dowodu, wyciągu z adresem i nr karty jest dość upierdliwa.
    --
    pI

  • 2. Data: 2009-09-26 11:36:36
    Temat: Re: PayPal, a AmeEx.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czasem (ale nie wiem jak konkretnie z tą kartą) mozna zadzwonic do centrum
    rozliczeniowego (numer na karcie).
    JaC

  • 3. Data: 2009-09-26 12:33:05
    Temat: Re: PayPal a AmeEx z Mille
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    pI pisze:
> [...]
    >
    > Inna (proponowana przez PayPal) metoda weryfikacji polegająca na
    > faxowaniu dowodu, wyciągu z adresem i nr karty jest dość upierdliwa.

    Ja po zaksiegowaniu platnosci mialem w tytule kilkucyfrowy kod.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 4. Data: 2009-09-26 17:53:08
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Sep 26, 1:36 pm, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Czasem (ale nie wiem jak konkretnie z tą kartą) mozna zadzwonic do centrum
    rozliczeniowego (numer na karcie).

    Dokładnie - ja trafiłęm - bodaj na backcountry.com na weryfikację
    polegającą na obciążeniu konta LOSOWĄ kwotą między $1 a $3 - trzeba
    było podać ile dokładnie. Blokada wyskakiwała w złotówkach, no ale
    pomógł tel. na infolinię.

    mucher

  • 5. Data: 2009-09-27 07:59:56
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Przy czym często pomoże tylko do końca danego okresu rozliczeniowego, po później już
    paniętka może nie mieć podglądu w pojedyncze
    transakcje.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-09-28 20:08:03
    Od: pI <p...@p...onet.pl>

    Sat, 26 Sep 2009 13:36:36 +0200, na pl.biznes.banki, ąćęłńóśźż
    napisał(a):

    > Czasem (ale nie wiem jak konkretnie z tą kartą) mozna zadzwonic do centrum
    rozliczeniowego (numer na karcie).

    No niestety w tym przypadku konsultant Millenium nie był w stanie podać
    żadnego numerku, właściwie to nic ponad to co widać na wyciągu.

    --
    pI