  • 1. Data: 2010-04-24 10:42:37
    Temat: PayPal i KK Polbank
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Wiadomo, że lepiej korzystać z kursów wymiany Visy, więc pytanie:

    w którym momencie ustawia się, żeby to nie paypal robił przewalutowanie
    do waluty docelowej, tylko od razu ciągnął z karty dolary, funty, euro
    czy co tam jeszcze? W konfiguracji konta(gdzie?), czy przy zakupie?

    Jak nie mam jeszcze zweryfikowanej karty(te opóźnienia w Polbanku), to
    mam po prostu mniejsze limity, ale kupować mogę?

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 2. Data: 2010-04-24 11:05:51
    Temat: Re: PayPal i KK Polbank
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    schliesky <t...@m...pl> dared to write:
> [...]
    >
    > Jak nie mam jeszcze zweryfikowanej karty(te opóźnienia w Polbanku), to
    > mam po prostu mniejsze limity, ale kupować mogę?

    Normalnie robię to przy zakupie - klika się odpowiednią opcję obok "źródła
    finansowania płatności".

    Znalezienie "ustawień globalnych" natomiast graniczy z cudem. Idzie się tak:
    EN: Profile -> Pay list -> Set Available Funding Sources -> Conversion Options.
    PL: Profil -> Lista odbiorców płatności -> Ustaw dostępne źródła finansowania
    płatności -> Opcje przeliczania.

    Na skróty (po zalogowaniu):
    https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=_profil
    e-merchant-pull-funding

    pzdr.
    k.

  • 3. Data: 2010-04-24 11:46:28
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Apr 24, 6:05 am, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
    > schliesky <t...@m...pl> dared to write:

    > Normalnie robię to przy zakupie - klika się odpowiednią opcję obok "źródła
    finansowania płatności".

    Ale nie zawsze sie da - np. z KK Aliora nie widac tej opcji (byc moze
    ze wzgledu na te ich trzy walut rozliczeniowe?)

    mucher

  • 4. Data: 2010-04-24 16:56:36
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    kashmiri wrote:
> [...]
    > PL: Profil -> Lista odbiorców płatności -> Ustaw dostępne źródła finansowania

    Z tym, że chyba można to zdefiniować jedynie dla punktów, w których coś
    się już kupowało... Jeśli można przestawić walutę przy zakupie, to mnie
    to urządza. Bałem się, że się zaloguję, zchargują i tyle będzie.

    Dzięki!

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 5. Data: 2010-04-24 17:06:06
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    schliesky pisze:

    > Jak nie mam jeszcze zweryfikowanej karty(te opóźnienia w Polbanku)

    Opóźnienia są tylko na www, ale zadzwoń na partyline, to podadzą Ci kod.
    Robiłem to kilkakrotnie i zawsze udawało się szybko i sprawnie. :-)

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2010-04-26 11:11:03
    Od: schliesky <s...@g...com>

    On Apr 24, 7:06 pm, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    > Opóźnienia są tylko na www, ale zadzwoń na partyline, to podadzą Ci kod.
    > Robiłem to kilkakrotnie i zawsze udawało się szybko i sprawnie. :-)

    Tak zrobiłem, thx.

    Pzdr. S.