  • 31. Data: 2006-02-09 18:38:09
    Temat: Re: PayPal i konto bankowe
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 9 Feb 2006 14:46:47 +0100, w <4...@n...home.net.pl>, Maciej Wójcik
    <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał(-a):

    > Raczej ciężko będzie.

    Inteligo?

  • 32. Data: 2006-02-09 18:59:57
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    > Ale czytac ze zrozumieniem umiesz?

    Hih LOL (-: wlasnie mam problem...jakbys ktos moglby mi to wylozyc
    a najlepiej wypisac w poscie tlustym drugiem bede wdzieczny ((-:
    Jest napisane:
    "Czym różni się eM eKARTA od tradycyjnej eKARTY mBanku?
    Opłaty i funkcjonalność eM eKARTY są takie same jak eKARTY. "

    To chyba to to samo.

  • 33. Data: 2006-02-09 19:57:47
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    Tommy napisał(a):

> [...]
    > "Czym różni się eM eKARTA od tradycyjnej eKARTY mBanku?
    > Opłaty i funkcjonalność eM eKARTY są takie same jak eKARTY. "

    Z poczatku eM eKarta byla karta partnerska Merlin.pl (bylo bodajze 10%
    znizki na zakupy). Teraz juz chyba znizki nie ma.
    eM eKarta to taka eKarta z bonusem (Merlin.pl), ktorego juz chyba nie
    ma, ale moge sie mylic, bo jestem posiadaczem tylko zwyklej eKarty.

    --
    elephanto

  • 34. Data: 2006-02-09 20:03:36
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

> [...]
    > eM eKarta to taka eKarta z bonusem (Merlin.pl), ktorego juz chyba nie ma,
    > ale moge sie mylic, bo jestem posiadaczem tylko zwyklej eKarty.

    Ok to jak funkcjonalność karty jest taka sama to biorę eM eKarta...może
    jednak jakieś bonusy są lub będą. (-:
    Ciekawe jak długo się czeka na taką kartę, pewnie około 14 dni.

  • 35. Data: 2006-02-10 09:24:06
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Jesli walutowe, to taniej będzie eurokonto w BZ-WBK, ale tylko w euro, dostaniesz
    wypukła master.
    BTW moze ktos polecic coś podobnego w $ ?
    JaC

  • 36. Data: 2006-02-10 12:45:03
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    To może konto dolarowe w PKO BP i do tego Visa Clasics typu charge.
    JaC

  • 37. Data: 2006-02-10 13:56:08
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > A Dolarami można ją zasilić?

    A poco zasilać dolarami, żeby przewalutowali i zaksięgowali złotówki? Lepiej
    dolary sprzedaj w kantorze i zasil złotówkami. Jeśli zrobisz zakupy to bank
    Ci to przewalutuje; kursy możesz sprawdzić na stronie Visy.