  • 1. Data: 2005-12-01 17:54:51
    Temat: PayPal placenie
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

    Witam,
    Wlasnie zalozylem konto w paypalu i nie moge doczytac jak to jest : Jezeli
    na paypalu bede mial np 50 Euro i bede chcial zaplacic gdzies 100 Euro za
    cos, to to cale 100 Euro mi zostanie potracone z karty kredytowej, czy
    najpierw te 50 pójdzie z paypalu i reszta czyli drugie 50 z karty?

    Pozdr,
    Leszek

  • 2. Data: 2005-12-01 17:58:25
    Temat: Re: PayPal placenie
    Od: "H.wP." <h...@h...com>

    z tego co zauważyłem to na koncie paypal zawsze jest zero a wszystko jest
    ściągane z rachunku bankowego poprzez kartę (chodzi o konto dla Polaków)

  • 3. Data: 2005-12-01 18:04:29
    Od: "cienislaw" <c...@p...pl>

    W artykule news:dmndd9$m2j$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Leszek napisał(a):

> [...]
    > cos, to to cale 100 Euro mi zostanie potracone z karty kredytowej, czy
    > najpierw te 50 pójdzie z paypalu i reszta czyli drugie 50 z karty?

    jezeli posiadasz na koncie paypala srodki w walucie aktualnie wykonywanej
    transakcji, system zapyta sie czy nie chcesz uzyc srodkow z konta. jesli
    jest ich za malo by pokryc transakcje, brakujaca kwota jest potracana z
    karty kredytowej.

    --
    cienislaw

  • 4. Data: 2005-12-01 18:30:00
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

> [...]
    > transakcji, system zapyta sie czy nie chcesz uzyc srodkow z konta. jesli
    > jest ich za malo by pokryc transakcje, brakujaca kwota jest potracana z

    Aha, o to mi chodzilo, dzieki!

    --
    Pozdr,
    Leszek