  • 1. Data: 2010-04-07 19:06:21
    Temat: PayPass AQ z Multi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    właśnie dostałem MC PayPass AQ, wygląda znacznie ciekawiej niż VC/VE w
    kolorze qpy...

    wreszcie bank zadbał też o wizualizację karty ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-04-07 20:44:49
    Temat: Re: PayPass AQ z Multi
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-04-07 21:06, RobertS wrote:
    > właśnie dostałem MC PayPass AQ, wygląda znacznie ciekawiej niż VC/VE w
    > kolorze qpy...
    >
    > wreszcie bank zadbał też o wizualizację karty ;-)

    ja wlasnie aktywowalem :D

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl

  • 3. Data: 2010-04-07 22:27:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ja wlasnie aktywowalem :D

    ja również, jutro idę sprawdzić czy działa

    podpisałeś umowę o korzystanie z niej?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-04-08 07:24:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-04-08 00:27, RobertS wrote:

    > ja również, jutro idę sprawdzić czy działa
    >
    > podpisałeś umowę o korzystanie z niej?

    Mam umowe ramowa, wiec wszystko zdalnie sie odbylo :)

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl

  • 5. Data: 2010-04-08 07:31:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 09:24:53 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Mam umowe ramowa, wiec wszystko zdalnie sie odbylo :)

    To teraz tylko czekać aż PKO BP wprowadzi masowo u siebie PPss i może w
    końcu się więcej terminali pojawi.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-04-08 07:39:25
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 8 Kwi, 09:24, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:
    [...]

    > Mam umowe ramowa, wiec wszystko zdalnie sie odbylo :)
    A to ciekawe bo ja *chyba* też mam umowę ramową, i Multi drugi raz
    stwierdziło, że mi karty nie wyda ...
    KJ

  • 7. Data: 2010-04-08 09:23:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 00:39:25 -0700, kjonca napisał(a):

    > A to ciekawe bo ja *chyba* też mam umowę ramową, i Multi drugi raz
    > stwierdziło, że mi karty nie wyda ... KJ

    Coś było, że masz umowę ramową w której jest wspomniane tylko o VISA i to
    chyba jest problem, tak myślę.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-04-08 10:26:02
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 8 Kwi, 11:23, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Coś było, że masz umowę ramową w której jest wspomniane tylko o VISA i to
    > chyba jest problem, tak myślę.
    Niezupełnie.
    1. mam podpisaną umowę o korzystanie kart multibanku. Podpisaną w
    momencie zakładania Multikonta ze 4 lata temu i tam jest tylko o
    visach
    2. Mam również (chyba) podpisaną umowę o korzystaniu z usług bankowych
    multibanku.
    KJ

  • 9. Data: 2010-04-08 19:59:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    chciałem ustawić sobie limit i zapłacić tą kartą w necie, ale nie da się...

    usługa (zmiany limitu na >0) ciągle niedostępna (kilka godzin temu było
    to samo) ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-04-09 18:12:40
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    W dniu 10-04-08 09:39, kjonca pisze:

    > A to ciekawe bo ja *chyba* też mam umowę ramową, i Multi drugi raz
    > stwierdziło, że mi karty nie wyda ...

    Mają/mieli jakiś błąd w systemie, bo wniosek elektroniczny odrzuciło
    mi z komunikatem że brak umowy; telefon na infolinię chwilę po tym
    przebiegał tak, że panienka powiedziała "hmmmmmm" poklikała, postukała
    i kazała czekać na kartę; 4 dni później karta była w skrzynce;

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo