  • 11. Data: 2009-03-20 21:20:07
    Temat: Re: PayPass Maestro
    Od: x...@a...pl

    dzisiaj kolejna próba zapłacenia w McDonalds i stwierdzam że
    Mastercard powinno reklamować PayPassa w Polsce tak:

    złożenie zamówienie w barze szybkiej obsługi: 1 minuta
    transakcja PayPass: 5 sekund
    dyskusja z obsluga ze chce zapłacic zblizeniowo trwajaca 36 razy
    dłuzej niz sama transakcja: BEZCENNE

  • 12. Data: 2009-03-20 21:26:18
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <x...@a...pl>
    b.googlegroups.com

    > złożenie zamówienie w barze szybkiej obsługi: 1 minuta
    > transakcja PayPass: 5 sekund

    1 minuta? Jakimi kartami płacisz, że tyle to trwa? Dzisiaj kupowałem
    siostrzeńcowi shake'a w przybytku plastikowego żarcia. Płaciłem za niego
    plastikiem getinu - transakcja z wklepaniem PINu i wydrukiem slipa może
    trawała max. 7 sekund.

    > dyskusja z obsluga ze chce zapłacic zblizeniowo trwajaca 36 razy
    > dłuzej niz sama transakcja: BEZCENNE

    Jaki z tego wniosek? Odpuścić sobie coś co działa jak by nie działało i
    płacić gotówką albo zwykłą kartą.

  • 13. Data: 2009-03-20 21:27:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <x...@a...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    > transakcja PayPass: 5 sekund

    Z tymi 5 sekundami to przesadziles. Czytniki zblizeniowe sa podlaczone do
    POSow laczacych sie dial-up'em. 5 sekund to zajmuje nawiazanie lacznosci.

    MK

  • 14. Data: 2009-03-21 15:33:49
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > 1 minuta? Jakimi kartami płacisz, że tyle to trwa? Dzisiaj kupowałem

    Przeczytaj jeszcze raz i wyjasnij jaki zwiazek ma karta z czynnoscia
    opisana w pierwszym cytacie :)

    Wieslaw

  • 15. Data: 2009-03-21 23:48:11
    Temat: Re: [ING] PayPass Maestro
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Dannyboy" <d...@p...pl> wrote in message

    > Tak - POSy wydane na lewe firmy mające umozliwic wyludzenia z kart
    > bezstykowych.

    Moze cos takiego pozwoli spac spokojnie :)

    ACMRWallet Fast Facts:

    . Patented in 12 Countries, 70 parts, hand assembled.

    . Designed to carry & organize all standard credit membership & I.D. cards.

    . Protects against: RFID THEFT, demagnetization and scratched & damaged
    strips.

    . Comes with 18 Interchangeable button icons to label every possibe
    card combination. Instant organization!

    . Speeds up transactions... no more fumbling in the checkout line.

    . Comes with photo card to carry pictures of friends & loved ones.

    . Comes with removable moneyclip tightly holds cash & receipts.
    Money clip holds approx. 20 bills halfed.

    . Unconditional Limited Lifetime Warranty & 30 day money back guarantee.

    . Super Lightweight construction: 6 Card only 2 oz., 12 Card only 3 oz.
    (12 Card unit designed for a purse, briefcase or handbag) Check our
    SPECS:

    http://acmwallet.com/maxim/

    MK

  • 16. Data: 2009-03-22 15:10:43
    Od: x...@a...pl

    On 20 Mar, 22:27, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > POSow laczacych sie dial-up'em. 5 sekund to zajmuje nawiazanie lacznosci.

    może w mcdonalds maja jakies szybkie połączenia bo naprawde tyle to
    trwalo razem z wydrukowaniem slipa

  • 17. Data: 2009-03-22 20:44:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <x...@a...pl> wrote in message
    l.googlegroups.com...

    może w mcdonalds maja jakies szybkie połączenia bo naprawde tyle to
    trwalo razem z wydrukowaniem slipa

    A sprawdz kod autoryzacji na slipie, jesli go jeszcze masz...

    MK

  • 18. Data: 2009-03-22 21:23:39
    Od: x...@a...pl

    On 22 Mar, 16:10, x...@a...pl wrote:

    qb.googlegroups.com...

    > może w mcdonalds maja jakies szybkie połączenia bo naprawde tyle to
    > trwalo razem z wydrukowaniem slipa

    puste pole jest tzn "( )"

  • 19. Data: 2009-03-22 21:32:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <x...@a...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > puste pole jest tzn "( )"

    Czyli jest prawdopodobienstwo, ze przeszlo bez autoryzacji... Czy aby na
    pewno to prepaidowe Maestro? ;)

    MK

  • 20. Data: 2009-03-23 11:04:38
    Od: x...@a...pl

    On 22 Mar, 22:32, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > <x...@a...pl> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > Czyli jest prawdopodobienstwo, ze przeszlo bez autoryzacji... Czy aby na
    > pewno to prepaidowe Maestro? ;)
    >
    > MK

    Przeciez jest to wątek o karcie Maestro PayPass z ING która jest karta
    debetową i takowa własnie posiada moge zeskanowac i dac linka jak
    chcesz