  • 21. Data: 2009-03-23 11:08:52
    Temat: Re: PayPass Maestro
    Od: x...@a...pl

    On 22 Mar, 22:32, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > <x...@a...pl> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > Czyli jest prawdopodobienstwo, ze przeszlo bez autoryzacji... Czy aby na
    > pewno to prepaidowe Maestro? ;)
    >
    > MK

    Przeciez jest to wątek o karcie Maestro PayPass z ING która jest
    karta
    debetową i takowa własnie posiadam.
    Moge zeskanowac slipa i dac linka jak chcesz.

  • 22. Data: 2009-03-23 17:45:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <x...@a...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Przeciez jest to wątek o karcie Maestro PayPass z ING która jest
    > karta
    > debetową i takowa własnie posiadam.

    Debetowa czy prepaid nie ma znaczenia, roznica niewielka.

    > Moge zeskanowac slipa i dac linka jak chcesz.

    Eeee... sam takiej nie uzywam, wiec raczej tylko z ciekawosci pytam...

    MK

  • 23. Data: 2009-03-23 20:36:01
    Od: "Pablos_" <p...@g...com>

    Te trzy sytuacje pokazuja ze kompletnie ta usluga nie jest
    przygotowana i wlasciwie jest zaprzeczeniem idei jakiej jej
    przyswiecala czyli szybkim platnosciom bo normalnie we wszystkich
    miejscach co wymienilem myslalem ze normalnie ludzie z kolejki mnie
    rozszarpia.

    Jak u was to wyglada?

    Jak to u mnie wyglada? W ogole nie wyglada. Probowalem dwa razy zaplacic
    karta paypass w Poznaniu. Pierwsza proba w McDonalds, sprzedawczyni w
    ogole nie wiedziala o co chodzi, zawolala kolezanke, ktore chociaz
    wiedziala co mam na mysli. Ostatecznie zaplacilem karta w sposob
    tradycyjny. Druga proba - Zabka. Wchodzac do sklepu uprzedzilem Pania,
    ze chce zaplacic karta zblizeniowa po czym udalem sie wybrac produkty. W
    miedzyczasie przerazona Pani wykonala pare telefonow. Ostatecznie
    transakcja pomimo wielu prob skonczyla sie zaplata gotowka. Mam
    nadzieje, ze poziom wiedzy i swiadomosc sprzedawcow ulegnie poprawie, bo
    jak na razie uzywanie karty zblizeniowej w Polsce mija sie z celem.

    | Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

  • 24. Data: 2009-07-14 17:50:10
    Od: "neupro" <artur_s23@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Jak to jest z PayPass\'em / PayWave\'m, czy mozna naprawde placic tylko w 3 miastach
    Polski (Wro, Waw, Poz)? Jestem z Wroclawia, ale bede wyjezdzal teraz na wakacje do
    Krakowa i chcialbym sie zapytac jak jest z innymi miastami?

  • 25. Data: 2009-07-14 19:58:45
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "neupro" news:h3iggi$2fs$1@z-news.wcss.wroc.pl

    [ciach]

    Z PayPass'em (MC) jest zdecydowanie lepiej niż PayWave'am (Visa) tj. jest on
    dostępny w większej ilości sklepów.
    Co do Krakowa i MC (możliwości zapłaty bezstykową Visą nie dostrzegłem) to
    niektóre sklepy Ropuchy (żabka), Empik, CofeHeaven i MC.

    Ogólnie bida z nędzą :)