  • 11. Data: 2010-03-11 07:33:11
    Temat: Re: PayPass w mBanku...i nie tylko?
    Od: WW <w...@i...com>

    W dniu 2010-03-10 22:08, corner pisze:

    > Kiepska wróżka z ciebie.

    no akurat mam coś wspólnego z procesem produkcji ELS i statystyki są
    bezlitosne ale mądry polak po szkodzie, po pierwszej wymianie raczej
    dbają już o dokument :)

    > Noszę ją w portfelu i nie mam pojęcia co ją
    > psuje. Chip działa, bo korzystam z niego od czasu do czasu w różnych
    > uczelnianych urządzeniach,

    w chipie legitki najczęściej łamią się górna albo dolna "lamelka", na
    szczęście VISA/Mastercard używa zupełnie innych blankietów niż ELS :)

    > a RFID pada i pani z dziekanatu się dziwi.
    > Może rozsyłam jakies bioprądy (...)

    może jakiś czynnik środowiskowy - promieniowanie elektromagnetyczne,
    bardzo wysokie napięcia, radioaktywny ruski zegarek :) ? Albo
    rzeczywiście Twoją przyszłością jest medycyna alternatywna i kariera w
    USA/Canadzie :)

    Pozdrawiam W.

  • 12. Data: 2010-03-11 18:50:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-03-10 23:10, RobertS pisze:
    > no właśnie...ta obsługa, za każdym razem tłumaczenie o co chodzi i z
    > czym to się je jest naprawdę irytujące, a jak ostatnio płaciłem mini
    > paypassem przyklejonym do telefonu to w empiku sprzedawca wołał kolegów,
    > aby sobie na to "cudo" popatrzyli; nie lubię wzbudzać sensacji więc
    > średnio mi się to podobało ;-/

    Dlatego ja zrezygnowałem z tej karty.

    Nawet w placówkach, które reklamowane są jako głowni partnerzy akcji
    zdarzają się sytuacje, że "terminal nie działa". Mam tu na myśli
    stworzone do takich płatności punkty jak McDonald's czy Coffee Heaven,
    gdzie na szybko potrzeba zapłacić drobną kwotę i "pstryknięcie"
    PayPassem jest najlepszym rozwiązaniem.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2010-03-11 19:48:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > stworzone do takich płatności punkty jak McDonald's czy Coffee Heaven,
    > gdzie na szybko potrzeba zapłacić drobną kwotę i "pstryknięcie"

    ale na szybko się nie da, ostatnio płaciłem PP na maku w Kutnie i
    wywołałem spore zamieszanie "zobaczcie pan ma kartę w telefonie"...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2010-03-11 19:51:14
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 10 Mar, 20:05, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > orientujecie się czy posiadacz karty (z opcją PayPass) może ww. usługę
    > wyłączyć, tak aby płacenie w ten sposób nie było możliwe?

    musisz przewiercić kartę wiertłem 8 mm w odległości 1,73cm od góry i
    2,23 od lewej strony

    nie mogłem się oprzeć :)) ale może to pytanie ma sens

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 15. Data: 2010-03-14 07:27:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > ale na szybko się nie da, ostatnio płaciłem PP na maku w Kutnie i
    > wywołałem spore zamieszanie "zobaczcie pan ma kartę w telefonie"...

    A ja nie naklejalem na telefon i nie mam problemow. Poza przypadkami, ze
    ktos nie wie jak wybrac funkcje rfid w terminalu.

    MK