  • 11. Data: 2008-05-30 10:41:19
    Temat: Re: Payback-czy korzystacie?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Maj, 12:28, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
    > Ale ile kosztuje kupujacego taka platnosc?
    > czy jest to cokolwiek warte tych punktow???
    >
    > No i dalej wracay do punktu, w ktorym punkty sa tylko za zakupy
    > zdalne.
    > A ja np. wiekszosc robie naziemnie.
    >
    > allekarta i co-brandy BP - punkty naliczane za każdą płatność np. w Citi za
    > każde 5 zł - 1 pkt
    >
    > kupujesz i płacisz tam gdzie chcesz, a punkty dostajesz za korzystanie z
    > karty
    > czyli jezeli placisz przez ww. dotpay to punkty na allekarcie i citi-bp
    > rowniez zostaną naliczone ;-)

    Za zakupy na kwote 32tys - czajnik . Hmmm.....kuszace ;)

  • 12. Data: 2008-05-30 11:19:07
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Użytkownik "Michał R." <m...@e...pl> napisał w wiadomości
    >a niby dlaczego jest taki dobry?
    >
    > co jest w nim godnego uwagi?
    Szczególnie warto jeśli ma się kartę kredytową Allegro - punkty za wszystkie
    transakcje.

  • 13. Data: 2008-05-30 15:31:22
    Od: "Johnnie" <J...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr":
    > ja tam wole dotpunkt.pl, prosta obsluga i fajne nagrody - i mozna je
    > dostac

    A po cholere im PESEL przy rejestracji?

    J.

  • 14. Data: 2008-05-30 19:11:18
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...plusunTO> napisał w wiadomości
    pl...

    > natomiast Citi ma również dobry program we współpracy z BP, do niedawna
    > punkty były naliczane nawet za przelewy z kk - jak dla mnie to "money for
    > nothing", bo za media, czynsz itp... i tak musiałem płacić
    >
    > a dodatkowo przy tankowaniu na BP mam myjnię za 10 zł, zamiast cennikowe
    > 22
    > zł

    Natomiast z Payback możesz wymienić na Shell punkty lojalnościowe - a to
    akurat w moim przypadku daje radę :)

    Pozdro
    KZ

  • 15. Data: 2008-05-30 20:26:21
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michał R. napisał(a):

    > czy korzystacie z Payback? czy warto sie tam zarejestrować?

    Korzystam od lat i trochę drobiazgów dzięki temu dostałem. Skoro się
    wydaje pieniądze to dlaczego z tego nie skorzystać? :)

    Zresztą w Niemczech to było lepiej zrobione. Dostawałeś specjalną kartę
    Payback i w wybranych sklepach (drogerie, ciuchy) przy zakupie okazywałeś
    taką kartę i nabijałeś punkty. W Polsce ta opcja dotyczy tylko zakupów
    internetowych a szkoda

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 16. Data: 2008-05-30 20:32:33
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Payback i w wybranych sklepach (drogerie, ciuchy) przy zakupie okazywałeś
    > taką kartę i nabijałeś punkty. W Polsce ta opcja dotyczy tylko zakupów

    jak to tylko internetowych? za kazde wydane 5 zł dostaje 1 pkt, nie ma
    znaczenia co i gdzie kupilem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2008-05-30 20:56:42
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    RobertS wrote:

    > nie ma Citi-Era, ale jest Citi-Plus
    > byłoby dziwne, gdyby jeden bank współpracował z dmowa mocno konkurującymi
    > ze sobą operatorami...

    E tam, zaraz konkurującymi. Raczej dzielącymi rynek między siebie :-)
    Nie widziałbym nic dziwnego w kartach era i plus do wyboru. Kto niby
    miałby na tym stracić?

    --

    Pozdrowienia

  • 18. Data: 2008-05-30 23:12:10
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    >Ale ile kosztuje kupujacego taka platnosc?

    nic

    >czy jest to cokolwiek warte tych punktow???

    dostajesz za samo robienie zakupow... czyli praktycznie cos za nic

    >No i dalej wracay do punktu, w ktorym punkty sa tylko za zakupy
    >zdalne.
    >A ja np. wiekszosc robie naziemnie.

    imho niedlugo pewnie sie polacza - programy lojalnosciowe z netu wejda do
    sklepow naziemnych i odwrotnie

    --
    Pio

  • 19. Data: 2008-05-31 07:16:20
    Od: Mentos <m...@o...pl>

    Markus Sprungk pisze:
> [...]
    > Payback i w wybranych sklepach (drogerie, ciuchy) przy zakupie okazywałeś
    > taką kartę i nabijałeś punkty. W Polsce ta opcja dotyczy tylko zakupów

    W Polsce też można zbiera punkty "naziemnie" (nie posiadając AlleKarty)
    Cytat ze strony:
    "...punkty PayBACK możesz zbierać zarówno w Internecie jak i w sieciach
    tradycyjnych typu: restauracje, fotolaboratoria, kwiaciarnie i inne..."

    A ty o karcie
    http://payback.pl/faq/view.php?id=20

    --
    Pozdrawiam:
    Mentos

  • 20. Data: 2008-05-31 09:23:39
    Od: "ncek" <...@...II>

[...]

    Dla sprzedajacych na allegro jak najbardziej warto miec taka karte
    za każde wpłacone 1 zł - 4 punkty PayBACK jak sie miesiecznie placi za
    allegro
    kilkaset zloty a to nie jest wieka sprzedaz to jest sposob na odzyskanie
    czesc tej kasy
    Za kupowanie przez platnosci allegro + zwykle zakupy w sklepie lub przez net
    Dodatkowo daja na start 1000pkt a swego czasu i 250zl i to wszystko za 0zl
    przynajmniej
    w pierwszym roku potem mozna chyba byc zwolnionym z oplat za karte jak sie
    ma obroty itp
    Osobiscie uwazam ze payback to najlepszy tego typu program w PL