  • 41. Data: 2008-06-02 19:44:53
    Temat: Re: Payback-czy korzystacie?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    RobertS napisał(a):

    > jak to tylko internetowych? za kazde wydane 5 zł dostaje 1 pkt, nie ma
    > znaczenia co i gdzie kupilem

    W sklepie spożywczym też Ci naliczają punkty?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 42. Data: 2008-06-02 19:46:25
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Mentos napisał(a):

    > W Polsce też można zbiera punkty "naziemnie" (nie posiadając AlleKarty)
    > Cytat ze strony:
    > "...punkty PayBACK możesz zbierać zarówno w Internecie jak i w sieciach
    > tradycyjnych typu: restauracje, fotolaboratoria, kwiaciarnie i inne..."
    >
    > A ty o karcie
    > http://payback.pl/faq/view.php?id=20

    Popatrz co ta skleroza robi z człowiekiem :)

    Sam przecież dostałem taką kartę z Tivoli

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 43. Data: 2008-06-02 20:59:13
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > W sklepie spożywczym też Ci naliczają punkty?

    oczywiscie, za zaplace 100 zl allekartą to dostaję 20 pkt PayBack ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 44. Data: 2008-06-07 06:49:15
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Popatrz co ta skleroza robi z człowiekiem :)
    >
    > Sam przecież dostałem taką kartę z Tivoli

    A wszystkie adresy tych ich restauracji i kwiaciarni - tylko w Poznaniu...

    k.

  • 45. Data: 2008-06-07 21:14:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    On 30 Maj, 01:48, "Piotr" <p...@c...cz> wrote:

    >Ale ile kosztuje kupujacego taka platnosc?
    >czy jest to cokolwiek warte tych punktow???
    >
    >No i dalej wracay do punktu, w ktorym punkty sa tylko za zakupy
    >zdalne.
    >A ja np. wiekszosc robie naziemnie.

    czy dotpay to nie ten program partnerski za który trzeba zapłacić by w nim
    uczestniczyć?

  • 46. Data: 2008-06-12 18:55:14
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "Michał R." <m...@e...pl> napisał w wiadomości
    > czy korzystacie z Payback? czy warto sie tam zarejestrować?

    Parę dni temu wysłałem zapytanie o kartę Payback (jak, czy tylko w Poznaniu
    itd.). Oto odpowiedź:

    "Dziękuję za wiadomość.
    Uprzejmie informuję, że karta lojalnościowa nie jest konieczna do
    rejestracji oraz funkcjonowania w programie Payback.
    Obecnie karty nie są już wydawane. Wcześniej funkcjonowały tylko i wyłącznie
    na terenie Poznania.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia"

    Czyżby zrezygnowali z rozwijania programu?

    k.

  • 47. Data: 2008-06-12 19:43:44
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Jun 2008 19:55:14 +0100, kashmiri napisał(a):

    > Czyżby zrezygnowali z rozwijania programu?

    kiedyś współpracowali z home.pl - można było wymieniać punkty,
    współpracowali z Shell - obie współprace zdechły

    Daniel
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 48. Data: 2008-07-01 13:35:15
    Od: s...@g...com

    On 7 Cze, 23:14, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
> [...]
    d45g2000hsc.googlegroups.com...

    > czydotpayto nie ten program partnerski za który trzeba zapłacić by w nim

    To jest serwis zajmujący się płatnościami internetowymi i
    sms'owymi :)
    zerknij: www.dotpay.pl