  • 1. Data: 2006-02-06 18:23:05
    Temat: Paycheck z USA w PL [Wells Fargo]
    Od: "r-a-d" <s...@d...com>

    Witam!
    Ktos sie orientuje gdzie w polsce mozna zrealizowac czek za prace w usa,
    wydany przez bank Wells Fargo (z tego co sie orientuje, niestety chbya nie
    ma przedstawicielstwa w polsce)

    I jesli jakos da rade, to jakie sie z tym wiaza koszty?

    pozdrawiam
    radziu

  • 2. Data: 2006-02-06 20:22:32
    Temat: Re: Paycheck z USA w PL [Wells Fargo]
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <ds8461$27v$1@opal.icpnet.pl>, s...@d...com
    says...
> [...]
    > ma przedstawicielstwa w polsce)
    >
    > I jesli jakos da rade, to jakie sie z tym wiaza koszty?

    Wells Fargo ma konto nostro w BPHu wiec sprobowalbym tam.

    O kosztach nic ci nie powiem bo nie wiem