  • 1. Data: 2008-04-14 08:07:51
    Temat: Paypal a karta w USD
    Od: " " <l...@W...gazeta.pl>

    Czy jesli podlacze do konta paypal karte rozliczana w USD to czy mozna
    wybrac walute w ktorej dana karta bedzie obciazana czy z gory jest zalozone
    obciazenie w PLN (konto paypal zakladane w Polsce)?. Potrzebuje przelac
    troche USD ktore mi zostaly za granice i myslalem ze zaloze sobie konto
    walutowe z karta w BZWBK, podlacze karte do konta paypal i bede mogl bez
    wiekszych kosztow z mojej strony wysylac pieniadze za granice. Czy takie cos
    jest wykonalne czy moze nie wzialem czegos pod uwage?
    Dzieki za odpowiedzi

  • 2. Data: 2008-04-14 09:31:28
    Temat: Re: Paypal, a karta w USD
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tak, w opcjach transakcji.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-04-14 12:54:35
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > Tak, w opcjach transakcji.
    > JaC
    Czyli generalnie ta opcja się sprawdzi tzn. mogę przesłac komuś za granicę
    dolary bez straty na kursie wymiany narzuconym przez bank/paypala?

  • 4. Data: 2008-04-14 14:13:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    LW wrote:
    > Czyli generalnie ta opcja sie sprawdzi tzn. moge przes?ac komu? za granice
    > dolary bez straty na kursie wymiany narzuconym przez bank/paypala?

    tak

  • 5. Data: 2008-04-14 14:49:32
    Od: "greg" <...@...xx>

    > tak

    za przesylanie kasy miedzy userami nie ma oplat ?
    jak w MB itp

  • 6. Data: 2008-04-14 17:21:58
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 14 Apr 2008 08:07:51 +0000 (UTC), l...@W...gazeta.pl
    wrote:

> [...]
    > wiekszych kosztow z mojej strony wysylac pieniadze za granice. Czy takie cos
    > jest wykonalne czy moze nie wzialem czegos pod uwage?

    Najprawdopodobniej zależy od karty, a konkretniego od tego czy PayPal jest
    w stanie określić jaka jest waluta rozliczeniowa danej karty.

    Do PP mam podpięte dwie karty:
    - KK Citi - zidentyfikowana jako karta w PLN, podczas płatności mogę wybrać
    czy chcę ją obciążyć w PLN czy w walucie transakcji,
    - KK mBank - nierozpoznana waluta rozliczeniowa karty, podczas płacenia
    mogę wybrać tylko obciążenie w walucie transakcji.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2008-04-14 17:27:56
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > za przesylanie kasy miedzy userami nie ma oplat ?
    > jak w MB itp
    Akurat jest no ale to będzie jednorazowe, pozatym w razie czego użyje MB ;-)

  • 8. Data: 2008-04-14 17:45:21
    Od: "greg" <...@...xx>

    > Akurat jest no ale to będzie jednorazowe, pozatym w razie czego użyje MB
    > ;-)

    chyba najmniejsze oplaty za p2p ma neteller ale dowalili ostatnio oplaty
    za wyplate na rachunek bankowy