  • 11. Data: 2004-11-04 22:14:04
    Temat: Re: Paypal - dlaczego ??????
    Od: "plumpcio" <p...@p...onet.pl>

    Paweł wrote:
    > a generalnie PayPal ma nas w nosie i to wiadomo nie od dzis -
    > proponuję olać go - są inne metody - poczytaj archiwum grupy to
    > znajdziesz

    nie bardzo mozna go olac, bo wielu sprzedawcow czy malych sklepikow
    akceptuje platnosci wylacznie przy pomocy PayPala :(

    Ale zawsze mozna wplacic kase w WesternUnion, za "drobna" prowizje :D

    --
    pozdr.

  • 12. Data: 2004-11-04 22:38:49
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    A na Money Order się nie zgadza?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 13. Data: 2004-11-04 23:22:45
    Od: "DUX99" <d...@n...net>

    "Jacek Maria Jackowski" <j...@w...edu.pl> wrote in message

> [...]
    > nie poradzisz nic bo on bezgranicznie ufa PayPalowi i na nic inego sie nie

    I bardzo dobrze, ze ufa. Bo Pay Pal to najlepsza z mozliwych platnosci na
    eBay.

  • 14. Data: 2004-11-04 23:25:05
    Od: "DUX99" <d...@n...net>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> wrote in message

    > A na Money Order się nie zgadza?

    Money order to strata czasu dla obu stron. Trzeba po niego isc na poczte lub
    do banku, trzeba go wyslac. Trzeba czekac zanim dojdzie, trzeba isc go
    wplacic na konto lub rozmienic na cash. Sam problem. Transakcja sie wydluza
    o co najmniej 10 dni. Kto na to chce czekac?

  • 15. Data: 2004-11-04 23:25:54
    Od: "DUX99" <d...@n...net>

    "Patek" <g...@h...com> wrote in message
    > Najgorsze to ze niektore aukcje musisz wygrac PayPalem.

    Wygrac? Bzdury !!!

  • 16. Data: 2004-11-04 23:27:08
    Od: "DUX99" <d...@n...net>

    "plumpcio" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > nie bardzo mozna go olac, bo wielu sprzedawcow czy malych sklepikow
    > akceptuje platnosci wylacznie przy pomocy PayPala :(
    >
    > Ale zawsze mozna wplacic kase w WesternUnion, za "drobna" prowizje :D

    90% sprzedawcow nie wysle ci nawet towaru jak Twoj adres na Pay Pal jest
    unverified....A tym bardziej jak wogole nie masz tam konta....

  • 17. Data: 2004-11-05 07:26:16
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    > Wygrac? Bzdury !!!

    zanim napiszesz oskarżenia kogoś o sianie bzdur , sprawdź to i owo - i okaże
    się że Patek ma racje (dokonał tylko skrótu myślowego)

    są na paypal aukcje przez "kup teraz" gdzie "kup teraz" jest automatycznie
    powiązane z płatnością paypal - swoją drogą to rewelacyjna sprawa dla
    sprzedającego bo nie zrobi mu ktoś głupiego kawału - jeśli chcesz kupić to
    od razu musisz wysłać kasę i dopiero wtedy ebay uznaje że kupiłeś

  • 18. Data: 2004-11-05 07:32:05
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    DUX99 wrote:
    > 90% sprzedawcow nie wysle ci nawet towaru jak Twoj adres na Pay Pal jest
    > unverified....A tym bardziej jak wogole nie masz tam konta....

    O i to jest to i dlatego pytałem się (2 posty niżej) o recepturę - jak
    załozyć konto w obcym banku, w jakim, tylko po to by korzystać z PayPala
    bo z tego co widzę to im chodzi o problemy płatnicze z Polską a tak to
    wszystko siedzi np. w Niemczech. Jakie banki internetowe tanie warte są
    polecenia - tak żeby człowiek chcąc skorzystać z paypala nie poszedł z
    torbami bo bank zagraniczny za rachunek przywali kosmiczne opłaty.

    JMJ

  • 19. Data: 2004-11-05 08:48:19
    Od: "DUX99" <d...@n...net>

    "Pawel" <t...@o...pl> wrote in message news:cmfa46$ak7$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > sprzedającego bo nie zrobi mu ktoś głupiego kawału - jeśli chcesz kupić to
    > od razu musisz wysłać kasę i dopiero wtedy ebay uznaje że kupiłeś

    Na Pay Pal WOGOLE nie ma aukcji !!! Pokaz mi teraz gdzie tu:
    http://www.paypal.com/ widzisz chocby jedna aukcje.
    Na eBay sa aukcje, ktore moga byc wylacznie oplacone przez Pay Pal. Ja na
    przyklad takowe mam. A ty nawet wyjasnic nie potrafisz, ze chodzi o aukcje
    gdzie jest 'payment immediately' co owszem oznacza, ze mozna zalicytowac
    wylacznie bedac uzytkownikiem Pay Pal i jest wymagana natychmiastowa
    zaplata.

  • 20. Data: 2004-11-05 08:49:13
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

> [...]
    >wplacic na konto lub rozmienic na cash. Sam problem. Transakcja sie wydluza
    >o co najmniej 10 dni. Kto na to chce czekac?

    Money order przez WU? Sprzedawca moze podpiac swoje konto w US i ma
    kase w 3 dni...

    Pzdr.
    Lack