  • 1. Data: 2012-06-26 10:57:38
    Temat: Paypal przelew z KK do znajomego?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mam przelac znajomemu troche dolarow na jego Paypal na zbiorcze
    zakupy .
    Czy jesli bym do tego wykorzystal podpieta KK Polbanku, to
    1. bede mogl wybrac czy przesylam dolary czy zlotowki?
    2. obciazy KK w dolarach a nie w zlotowkach (mam domyslnie ustawione
    przy tej KK, ze obciaza za platnosci dolarowe dolarami a nie przelicza
    na zlotowki po kursie pay pal)?
    3.KK bedzie to traktowala jako platnosc bezgotowkowa?
    4 jedynym kosztem bedzie prowizja 2,9% + 80groszy ktora naliczy Paypal
    i doliczy (przeliczjac na $?) do kwoty przelewu?

  • 2. Data: 2012-06-27 07:01:34
    Temat: Re: Paypal przelew z KK do znajomego?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Cze, 10:57, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > 4 jedynym kosztem bedzie prowizja 2,9% + 80groszy ktora naliczy Paypal
    > i doliczy (przeliczjac na $?) do kwoty przelewu?

    nikt nie wie nic na temat przelewow dolarowych z KK na Paypal?

  • 3. Data: 2012-06-27 20:52:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Mam przelac znajomemu troche dolarow na jego Paypal na zbiorcze
    > zakupy .
    > Czy jesli bym do tego wykorzystal podpieta KK Polbanku, to
    > 1. bede mogl wybrac czy przesylam dolary czy zlotowki?
    tak

    > 2. obciazy KK w dolarach a nie w zlotowkach (mam domyslnie ustawione
    > przy tej KK, ze obciaza za platnosci dolarowe dolarami a nie przelicza
    > na zlotowki po kursie pay pal)?
    zalezy od banku i twojej decyzji w paypal

    > 3.KK bedzie to traktowala jako platnosc bezgotowkowa?
    bezgotówkowa

    > 4 jedynym kosztem bedzie prowizja 2,9% + 80groszy ktora naliczy Paypal
    > i doliczy (przeliczjac na $?) do kwoty przelewu?
    tak

    najlepiej wplacic na saldo przelewem i przelac bez prowizji
    jako krewny/znajomy i np. splata dlugu

    erator/

  • 4. Data: 2012-06-28 07:14:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Cze, 20:52, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > tak
    >
    > najlepiej wplacic na saldo przelewem i przelac bez prowizji
    > jako krewny/znajomy i np. splata dlugu

    Poszlo jako zakup dolarowy (jeszcze wczesniej, dodatkowo zmienilem
    domyslna walute konta na $, zeby po drodze nie wplataly sie zlotowki.

    Poniewaz wyliczajac oplate dla transakcji dolarowej, zamiast 80 gr.
    doliczyli 80 centow po prostu (nie przeliczajac), ogolny kurs przy
    kilkudziesieciu dolarach wyjdzie mi zapewne zblizony do takiego,
    jakbym przelal w zlotowkach na swoje konto i pozniej slal w $ po
    kursie paypal.

  • 5. Data: 2012-06-28 17:55:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Poniewaz wyliczajac oplate dla transakcji dolarowej, zamiast 80 gr.
    > doliczyli 80 centow po prostu (nie przeliczajac), ogolny kurs przy
    prowizja zalezy od krajów nie od waluty

    > kilkudziesieciu dolarach wyjdzie mi zapewne zblizony do takiego,
    > jakbym przelal w zlotowkach na swoje konto i pozniej slal w $ po
    > kursie paypal.

    paypal zazwyczaj ma gorsze przeliczniki
    naturalnie zalezy tez jakie ma twój bank

    transakcje kartowa bank nie rozlicza odrazu
    czasami warto wybrac przelicznik paypal jak waluty drozeja

    erator/