  • 1. Data: 2011-07-09 12:54:51
    Temat: Paypal ściągnął kasę, saldo 0
    Od: schliesky <s...@g...com>

    Witam,
    Paypal przy okazji podpinania KK ściągnął mi kiedyś 6.5, albo 13zł,
    nie pamiętam dokładnie. Nie ściągałem tego, bo minimalna wypłata
    wynosiła 30zł. Dzisiaj kliknąłem w opcję wypłaty, a tam saldo równe
    zero.

    Cwaniaki przytulają te drobniaki? Ktoś miał taki przypadek? W 6
    ostatnich wyciągach z karty, do których mam dostęp żadnego zwrotu nie
    widzę.

    Pozdrawiam, Schliesky

  • 2. Data: 2011-07-09 13:05:46
    Temat: Re: Paypal ściągnął kasę, saldo 0
    Od: Luke <l...@l...net>

    Dnia 2011-07-09 14:54, Użytkownik schliesky napisał:

    > Cwaniaki przytulają te drobniaki? Ktoś miał taki przypadek? W 6
    > ostatnich wyciągach z karty, do których mam dostęp żadnego zwrotu nie
    > widzę.

    A to nie jest taka opłata, która jest pobierana w ramach walidacji karty
    i zwracana bodajże przy pierwszej transakcji?

    L.

  • 3. Data: 2011-07-09 13:35:31
    Od: schliesky <s...@g...com>

    On 9 Lip, 15:05, Luke <l...@l...net> wrote:
    > A to nie jest taka opłata, która jest pobierana w ramach walidacji karty
    > i zwracana bodajże przy pierwszej transakcji?

    Walidacja tak, ale jestem gotów dać głowę, że przy pierwszej płatności
    mi tego nie zwrócili, nadal było u nich widoczne. Zastanawiałem się
    jak wyciągnąć skoro limit wypłaty ustalili na 30zł.

    Pozdrawiam, Schliesky

  • 4. Data: 2011-07-09 13:58:02
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    schliesky pisze:

    > Cwaniaki przytulają te drobniaki? Ktoś miał taki przypadek? W 6
    > ostatnich wyciągach z karty, do których mam dostęp żadnego zwrotu nie
    > widzę.

    Kiedyś zwracali na kartę, ale od jakiegoś czasu (z półtora roku co
    najmniej) zwracają na saldo PP, więc przy okazji którychś zakupów
    zapłaciłeś pewnie o te 6 zł taniej, bo domyślnie PP pobiera środki
    najpierw z salda.

  • 5. Data: 2011-07-09 14:51:45
    Od: "Sinus " <s...@g...pl>

    schliesky <s...@g...com> napisał(a):
    > Zastanawia=B3em si=EA
    > jak wyci=B1gn=B1=E6 skoro limit wyp=B3aty ustalili na 30z=B3.

    Można wpłacić 23,50 a następnie zlecić wypłatę 30,00.

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2011-07-11 10:12:02
    Od: schliesky <s...@g...com>

    On 9 Lip, 16:51, "Sinus " <s...@g...pl> wrote:
    > Można wpłacić 23,50 a następnie zlecić wypłatę 30,00.

    Ha, okazuje się, że tak zrobiłem :-) Zapomniałem, a w historii jakoś
    tego nie znalazłem (choć teraz znajduję). Zwracam honor PP, chyba
    wyszedłem na idiotę :-)

    Pozdrawiam, Schliesky

  • 7. Data: 2011-07-11 14:32:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 09 Jul 2011 15:58:02 +0200, w <iv9mph$eku$1@inews.gazeta.pl>, knrdz

> [...]
    > najmniej) zwracają na saldo PP, więc przy okazji którychś zakupów
    > zapłaciłeś pewnie o te 6 zł taniej, bo domyślnie PP pobiera środki

    A mnie jakoś nie chce, zawsze pobiera z karty, a na koncie PP wciąż wisi te
    parę zł.

  • 8. Data: 2011-07-11 14:38:57
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 16:32:49 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > A mnie jakoś nie chce, zawsze pobiera z karty, a na koncie PP wciąż wisi te
    > parę zł.

    Zapłać w złotówkach a nie w walucie, to najpierw pobierze z salda (albo
    przewalutuj ;))

    --
    Kojer

  • 9. Data: 2011-07-11 15:09:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Jul 2011 16:38:57 +0200, w <19wrpaf83fjuw$.dlg@kojer.kojer>, Robert
    Kois <k...@h...pl> napisał(-a):

    > Zapłać w złotówkach a nie w walucie, to najpierw pobierze z salda (albo
    > przewalutuj ;))

    Ale ja mam jakieś 1 euro na koncie, a nie zł :).

  • 10. Data: 2011-07-11 17:35:50
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 17:09:10 +0200, r...@k...pl napisał(a):

> [...]
    ^^^^^^^
    > Ale ja mam jakieś 1 euro na koncie, a nie zł :).

    Zdecyduj się :). Jak dodajesz polską kartę to pobierane jest 6,50zł i potem
    zwracane (kiedyś na kartę teraz podobno do salda).

    --
    Kojer