  • 61. Data: 2005-06-21 01:02:57
    Temat: Re: Paypal wreszcie w Polsce - na razie tylko do placenia
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > A jednak nie... Kolega nie mógł przelać testowej kwoty czy to z karty
    > czy z konta, mimo że konto mam Premium :((
    >
    > --
    > All emotions overthrown
    > All feeling deleted
    > They all lie!
    > They all deserve to die!

    krecisz cos...

  • 62. Data: 2005-06-21 07:31:47
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "kuba" <k...@g...pl> wrote:
    > krecisz cos...

    Nic nie kręcę: kolega mimo że próbował i z karty i z konta, obrywał tym
    samym komunikatem. Dodatkowo mam zweryfikowane konto... Może trzeba
    dokonać pierwszej płatności?

    --
    Curse you all men!!!
    Who's coil is strong

  • 63. Data: 2005-06-21 08:04:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 20 Jun 2005 22:56:50 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Hmmm... Śmiem twierdzić, że gdzieś w umowie ja<->paypal będzie
    >informacja, iż upoważniam paypal do każdorazowego obciążania karty
    >płatniczej w przyszłości. Inaczej cały interes nie miałby sensu.

    Ależ oni mają prawo. Tylko to dalej jest MO/TO/IO.

    >Jeżeli chodzi o reklamację w banku, to IMHO nie uzna, gdyż upoważnienie
    >obciążania przez paypal było. Paypal też nie uzna, bo moje hasło to mój
    >problem...

    Zgodnie z regulacjami VISA bank ma prawo każdą transakcję MO/TO/IO
    wycofać, a sprzedawca ma wtedy roszczenei do klienta.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/pregierz/ZLP_2/

  • 64. Data: 2005-06-21 10:27:04
    Od: Circulus <b...@n...polbox.com>

    On Tue, 21 Jun 2005 10:04:02 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    >Zgodnie z regulacjami VISA bank ma prawo każdą transakcję MO/TO/IO
    >wycofać, a sprzedawca ma wtedy roszczenei do klienta.

    A w omawianym przypadku do kogo sprzedawca będzie miał roszczenie? Do
    posiadacza rachunku PayPal, czy do włamywacza, który przelał kasę?

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 65. Data: 2005-06-21 11:42:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 21 Jun 2005 12:27:04 +0200, Circulus
    <b...@n...polbox.com> wrote:

    >A w omawianym przypadku do kogo sprzedawca będzie miał roszczenie? Do
    >posiadacza rachunku PayPal, czy do włamywacza, który przelał kasę?

    W tym wypadku payPal jest sprzedawcą. Czyli bank robi (a raczej
    powinien zrobić) chargeback payPalowi.

  • 66. Data: 2005-06-21 12:07:49
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Tue, 21 Jun 2005 02:58:32 +0200, na pl.biznes.banki, Varg w wiadomości
    il.in.man>
    napisał(a):

    > Masz kilka walut, takie jakby subkonta. Możesz swobonie "przelewać"
    > fundusze między nimi...

    Czy ja te subkonta sam definiuję podczas otwarcia rachunku, czy też to
    jest jakiś defaultowy zestaw walut?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 67. Data: 2005-06-21 14:10:30
    Od: Circulus <b...@n...polbox.com>

    On Tue, 21 Jun 2005 13:42:53 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    >W tym wypadku payPal jest sprzedawcą. Czyli bank robi (a raczej
    >powinien zrobić) chargeback payPalowi.

    Swoją drogą okazuje się, że PayPal nieźle się zabezpiecza, można na ten
    temat poczytać np tu: http://www.paypalsucks.com/credit-card-waiver.shtml
    (tak, wiem że strona zapewne niezbyt obiektywna, ale...)

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 68. Data: 2005-06-21 14:48:15
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> napisał(a):
    > Tue, 21 Jun 2005 02:58:32 +0200, na pl.biznes.banki, Varg w wiadomości
    il.in.man>

    > Czy ja te subkonta sam definiuję podczas otwarcia rachunku, czy też to
    > jest jakiś defaultowy zestaw walut?

    defaultowy - ale mozesz sobie zmienic sam.

  • 69. Data: 2005-06-21 14:48:47
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    Aha i odbieranie tez JUZ MI NIE DZIALA :( Zablokowali ?

  • 70. Data: 2005-06-21 16:04:11
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > Aha i odbieranie tez JUZ MI NIE DZIALA :( Zablokowali ?

    Odbierales od kogos z Polski ? Na konto standard nie otrzymasz oplaty od kogos z
    Polski.