  • 1. Data: 2009-03-29 15:47:26
    Temat: Pazerność mBanku ?
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    O ile dobrze pamiętam, dawnymi czasy, gdy użytkownik eMaxplusa wykonywał
    przelew w miesiącu w którym już przelew wcześniej zrobił, to system ostrzegał,
    że czynność taka będzie 'karana' kwotą XPLN (zgodnie z ToiP). Takie
    ostrzeżenie, pozwalające wycofać się z rozpoczętej transakcji, cieszyło się
    uznaniem wśród roztargnionych użytkowników KO i było cenioną oznaką fair play
    banku wobec swoich klientów klientów.

    Dziś już takiego ostrzeżenia nie ma, znikło od jakiegoś czasu...
    O tym przekonał się wkurzony sąsiad, bluzgając na pazerność bytu czyhającego
    jak pająk pomyłkę ofiary niezbyt ostrożnej.

    Być może takie ostrzeganie stosowane było/jest w innym, niż w mB, banku netowym?

    Tak czy owak, nie podoba się nam takie chytre i bezwzględne zbieranie mamony :-I

  • 2. Data: 2009-03-29 15:59:04
    Temat: drugi przelew z eMax+
    Od: " aneczka" <a...@g...pl>

    Zbigniew Demidowicz <d...@g...pl> napisał(a):
    > O ile dobrze pamiętam, dawnymi czasy

    Żle pamiętasz. Dawnymi czasy (czyli 1-2 miesiące temu) wykonanie drugiego
    przelewu wymagało kontaktu z mLinią

    > Tak czy owak, nie podoba się nam takie chytre i bezwzględne zbieranie mamony

    nam? Mnie sie nie podoba formułowanie oskarżeń bez podstaw ;)

  • 3. Data: 2009-03-29 16:00:03
    Temat: Re: Pazerność mBanku ?
    Od: k...@o...pl

    On 29 Mar, 17:47, "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>
    wrote:
    > O ile dobrze pamiętam, dawnymi czasy, gdy użytkownik eMaxplusa wykonywał
    > przelew w miesiącu w którym już przelew wcześniej zrobił, to system ostrzegał,
    > że czynność taka będzie 'karana' kwotą XPLN (zgodnie z ToiP).

    Nie do końca. Kiedyś nie dało się wykonać więcej niż jednego przelewu
    przez internet
    natomiast na infolinii informowali, że przelew będzie płatny.

  • 4. Data: 2009-03-29 16:01:44
    Temat: Re: drugi przelew z eMax+
    Od: k...@o...pl

    On 29 Mar, 17:59, " aneczka" <a...@g...pl> wrote:

    > nam? Mnie sie nie podoba formułowanie oskarżeń bez podstaw ;)
    podstawy są: bank mógłby informować, że kolejny przelew będzie płatny
    a tego nie robi.
    Nie jest to jego obowiązkiem ale byłoby mile widziane.

  • 5. Data: 2009-03-29 16:56:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gqo56d$alj$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > netowym?
    >
    > Tak czy owak, nie podoba się nam takie chytre i bezwzględne zbieranie

    z tego powodu nic nie trzymam już w mbanku na emax plus
    hint: eurobank & open finance

  • 6. Data: 2009-03-29 18:44:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-29, k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:

    [...]

    > podstawy są: bank mógłby informować, że kolejny przelew będzie płatny
    > a tego nie robi.
    > Nie jest to jego obowiązkiem ale byłoby mile widziane.

    Sprawdzenie historii przelewów wychodzących zanim się ów przelew zrobi,
    to taki straszny wysiłek?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2009-03-29 18:55:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 15:47:26 +0000 (UTC), Zbigniew Demidowicz napisał(a):
> [...]
    > że czynność taka będzie 'karana' kwotą XPLN (zgodnie z ToiP). Takie

    Nie było takich czasów ;)
    Co do pazerności mBanku to oczywiście nie ma wątpliwości - szkoda, że nie
    ograniczą funkcjonalności emax+ tylko na tyle by nie dało się ustawiać
    przelewów przyszłych - ewentualnie jakieś ograniczenie podobne do obecnego,
    tyle że jeden przelew dziennie a nie miesięcznie. Gdyby jeszcze wprowadzili
    codzienną kapitalizację odsetek, to myślę że znaleźliby naprawdę sporo
    chętnych nawet przy tak niskim oprocentowaniu jak obecnie...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 8. Data: 2009-03-29 18:56:32
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Zbigniew Demidowicz nadaje:

    > Dziś już takiego ostrzeżenia nie ma, znikło od jakiegoś czasu...
    > O tym przekonał się wkurzony sąsiad, bluzgając na pazerność bytu
    > czyhającego
    > jak pająk pomyłkę ofiary niezbyt ostrożnej.

    Znaczy, somsiad niepiśmienny bo ja mejla dostał onegdaj na Walentego,
    coby uważać i przez internet nie szaleć. Na emlinji po staremu, Trzy
    razy panienka pytawszy czy aby klijent nie głuchy i czy cennik rozumie?

  • 9. Data: 2009-03-29 19:08:33
    Od: k...@o...pl

    On 29 Mar, 20:44, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Sprawdzenie historii przelewów wychodzących zanim się ów przelew zrobi,
    > to taki straszny wysiłek?
    To już było wałkowane na forum mBanku wiele razy:)

    Pewnie, że można uważać i samemu sprawdzać na czterech emaksach z
    którego można jeszcze zrobić darmowy przelew.
    Wiele innych banków tez nie informuje o wykonywaniu kolejnego -
    płatnego przelewu.
    Jednak zamieszczenie stosownego ostrzeżenia - zwłaszcza w sytuacji gdy
    istniało(info: kolejny przelew niemożliwy)
    byłoby jak najbardziej wskazane.
    Przy braku łatwo o sytuację gdy ktoś nie wie o wprowadzonych zmianach
    (możliwość wykonywania przez net więcej niz jednego przelewu) a to czy
    może zrealizować pierwszy-bezpłatny przelew sprawdza "testując" czy da
    sie wykonać przelew.
    Być może tak było w sytuacji której dotyczy ten watek i złość na bank
    jest uzasadniona.

  • 10. Data: 2009-03-29 19:11:04
    Od: k...@o...pl

    On 29 Mar, 20:56, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:

    > Znaczy, somsiad niepiśmienny bo ja mejla dostał onegdaj na Walentego,
    > coby uważać i przez internet nie szaleć. Na emlinji po staremu, Trzy
    > razy panienka pytawszy czy aby klijent nie głuchy i czy cennik rozumie?
    Znaczy mBanku liczy iże emilia jedna wszystko załatwi a jak klijent
    nierozgarnięty zanadto to fajnie?