  • 1. Data: 2011-02-15 15:37:56
    Temat: Pe jak Prestiż baj Noble Bank
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    W spamie z bankier.pl dostałem jak wszyscy informację o takiej oto PROMOCJI:

    "Klientom, którzy wyrażą chęć zainwestowania 1 mln zł i będą chcieli spotkać
    się z naszym Private Bankerem w jednym z warszawskich oddziałów Noble Banku
    do dnia 31.03.2011 r. , zapewnimy dojazd na spotkanie jednym z trzech modeli
    luksusowego samochodu Aston Martin, na przykład: DB9, Rapide, V8 Vantage.
    Usługa dojazdu do Klienta dostępna jest na terenie Warszawy i w promieniu
    25km od jej centrum."

    Czy oni już do reszty ocipieli w tym banku? Bo kuszenie iPadem czy jakimś
    telefonem to jest co najwyżej lekko żenujące, ale to przekracza już chyba
    jakąś granicę dzielącą sens od braku sensu. Przecież jest chyba wysoce
    prawdopodobne, że jeśli ktoś będzie chciał skorzystać to tylko dla jaj i po
    mądrej rozmowie z prajwet bankerem jednak po głębokim namyśle się nie
    zdecyduje (i być może nawet wróci autobusem). Ten spam jest firmowany przez
    Noble i przez Allegro. Powinni jeszcze te dojazdy sprzedawać na licytacjach.

  • 2. Data: 2011-02-15 15:50:31
    Temat: Re: Pe jak Prestiż baj Noble Bank
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    MarekZ wrote:
> [...]
    > na przykład: DB9, Rapide, V8 Vantage. Usługa dojazdu do Klienta
    > dostępna jest na terenie Warszawy i w promieniu 25km od jej centrum."

    To korzystaj, ja bym sie DB9 przejechal. Jak juz bedziesz jechal to popros
    szofera o podwozke do "Słoniny" z Wołomina albo do "klubu masazu" heh

  • 3. Data: 2011-02-15 15:52:59
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Rapide, V8 Vantage. Usługa dojazdu do Klienta dostępna jest na terenie
    > Warszawy i w promieniu 25km od jej centrum."

    Ale ubaw. A czemu nie spotkanie z Dodą???????????????
    Lecą na bezmózgowego snoba. Gówniany bank.

  • 4. Data: 2011-02-15 16:03:35
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup

    > To korzystaj, ja bym sie DB9 przejechal. Jak juz bedziesz jechal to popros
    > szofera o podwozke do "Słoniny" z Wołomina albo do "klubu masazu" heh

    Martwi mnie tylko, że miejsce, z którego chciałbym rozpocząć tę podróż
    życia:

    http://www.joemonster.org/art/11577/Najnowszy_zamek_
    swiata_Lapalice

    znajduje się dalej niż 25 km od centrum Warszawy.

  • 5. Data: 2011-02-15 16:16:33
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > http://www.joemonster.org/art/11577/Najnowszy_zamek_
    swiata_Lapalice

    To mnie ujeło:

    "Niestety nie wszystko szło zgodnie z jego myślami. Pan Piotr Kazimierczak,
    bo tak się nazywa nasz wizjoner, przetrwał jak dotąd dwa bankructwa, przez
    które ukończenie zamku stoi pod znakiem zapytania.

    Pierwszy raz na początku lat 90, kiedy banki odebrały mu kredyty i musiał
    zrezygnować z lukratywnych kontraktów z europejskimi firmami. Budowa
    stanęła, zamek zaczął niszczeć.

    Kiedy zdawało się, że stanie na nogi na początku XXI wieku, kiedy zatrudnił
    ludzi, kupił maszyny sterowane komputerowo, stała się kolejna tragedia -
    wielka gdańska woda, powódź która zalała w 2001 roku Gdańsk, zalała też jego
    fabryczkę. Ubezpieczyciel odmówił wypłaty odszkodowania, bo jego definicja
    zalania dotyczyła zalania wodą z kranu, czy awarii wodociągowej, a nie
    powodzi."

  • 6. Data: 2011-02-15 16:22:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "spa" <s...@a...er> napisał w wiadomości grup

    > To mnie ujeło:
    [...]

    Sam widzisz... Zawsze coś. Zawsze kurwa coś. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=nT81H8B6gzU

  • 7. Data: 2011-02-15 16:55:55
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ale ubaw. A czemu nie spotkanie z Dodą???????????????
    > Lecą na bezmózgowego snoba. Gówniany bank.

    promocje ukladaja mlodzi ludzie, aktywne pozyskiwanie klienta, nacisk na jakosc
    i relacje z klientem. Moze za kilka lat beda dodawac lot helikopterem, za
    nastepne kilka lot rakieta w okolo planety?

  • 8. Data: 2011-02-15 17:17:58
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > promocje ukladaja mlodzi ludzie, aktywne pozyskiwanie klienta, nacisk na
    > jakosc i relacje z klientem. Moze za kilka lat beda dodawac lot
    > helikopterem, za nastepne kilka lot rakieta w okolo planety?
    Ja bym wolał panienke na godzinkę :)))))))))))))

  • 9. Data: 2011-02-15 17:23:07
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja bym wolał panienke na godzinkę :)))))))))))))

    Jak będą układali jeszcze młodsi to może będzie jako gratis pozłacane
    wiaderko i do tego babka, ale z piasku.

  • 10. Data: 2011-02-15 18:19:07
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 16:52:59 +0100, wiatrak napisał(a):

    > Ale ubaw. A czemu nie spotkanie z Dodą???????????????
    > Lecą na bezmózgowego snoba. Gówniany bank.

    Tylko wiesz... nie znamy ich profilu klienta. Może taki pięcioletni "bank
    dla pokoleń" przyciągnął do siebie takich właśnie nowobogackich snobów,
    lecących na iPady i przejażdżki DB9? Być może to nawet dobra nisza :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl