  • 11. Data: 2019-03-25 15:12:36
    Temat: Re: Pedofila wsród nauczycieli
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-03-25 o 14:30, z pisze:

    > PS. A bankowcy, maklerzy, inwestorzy... Jaki jest odsetek pedofili w
    > tych grupach :-)

    Sądzę, że wyraźnie niższy - nie wierzę w równomierny rozkład w
    społeczeństwie.
    Zakładam, że pedofile wybierając zawód kierują się między innymi
    pytaniem - czy będę miał kontakt z potencjalnymi ofiarami.
    Bankowcy, maklerzy, inwestorzy ... nie podchodzą.
    Drugie pytanie może być: Gdzie będę (w razie wpadki) najlepiej chroniony.
    P.G.

  • 12. Data: 2019-03-25 15:58:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
> [...]
    >pytaniem - czy będę miał kontakt z potencjalnymi ofiarami.
    >Bankowcy, maklerzy, inwestorzy ... nie podchodzą.

    Z drugiej strony - bankowcow stac :-)

    Pytanie czy taki czlowiek najpierw wybiera zawod, czy najpierw zdaje
    sobie sprawe z preferencji.

    A preferencja niekoniecznie idzie z predyspozycja do zawodu ... choc,
    widac, ze tu znajomosci wazniejsze niz przedyspozycje :-)

    J.

  • 13. Data: 2019-03-25 18:59:23
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-25 o 08:13, z pisze:

    > Ale my tu właśnie oczyszczamy stajnię Audiasza z pobudek czyto
    > tolerancyjnych i ludzkich aby chronić niewinne dzieci przed złym
    > dotykiem. Sprawa jest ważna i trzeba o niej rozmawiać.
    > nie można tak tego zamiatać ciągle pod dywan. Musimy być postępowi,
    > europejscy, awangardowi i wyjawiać na światło dzienne i potępiać każdy
    > choćby najmniejszy przejaw pedofilii. Tyle zła na świecie. Czyńmy DOBRO ;-)

    Co banki mają z tym wspólnego?

    --
    animka

  • 14. Data: 2019-03-25 21:10:39
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 25.03.2019 o 18:59, Animka pisze:
    > Co banki mają z tym wspólnego?

    Tylu Was się naśmiewa z Animki przy byle okazji, a tymczasem właśnie ona
    zadała to proste pytanie. Wy zaś wolicie zasrywać zdychający usenet
    dywagacjami NTG.

    --
    Alf/red/

  • 15. Data: 2019-03-25 22:24:48
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-25 o 22:10, Alf/red/ pisze:

    > Tylu Was się naśmiewa z Animki przy byle okazji, a tymczasem właśnie ona
    > zadała to proste pytanie. Wy zaś wolicie zasrywać zdychający usenet
    > dywagacjami NTG.

    Widzisz, jest taka męska grupa wsparcia, podlizywanie się sobie nawzajem
    i po prostu nie tolerują kobiet na grupach. Nie rozpaczam z powodu
    docinków czy chęci upokorzenia mnie, bo po prostu ignoruję prostactwo,
    czy zazdrość, że w danym temacie wiem coś lepiej, bo już to
    "przerabiałam".Jak czegos nie wiem to wole zapytać na google, bo wiem,
    że na ogół nikt mi mądrze nic nie doradzi, a wręcz złośliwie i myląco.
    Teraz przeczytałam sobie pracę magisterską z 2019 r, Marcina Wodnego(tak
    mi po prostu wpadl podczas szukania czegoś na google). To był wspaniały
    i mądry, inteligentny grupowicz, znawca m.in Thunderbirda. Pamietam jak
    mi zrobił przysługę i wykonał dla mnie awatary, bo ja nie wiedziałam
    jak. Zresztą był świetnym fachowcem jeśli chodzi o Thunderbirda i zawsze
    pomagał tym, którzy nie wiedzieli jak rozwiązać problem z systemem.
    Trochę się rozpisałam, ale wlaśnie teraz odświeżyłam pamięć o Wodnym.
    Nie pisze już dawno. Może jest zagranicą.

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-03-25 22:28:25
    Temat: Re: Pedofila . Najlepszy zawód to ksiądz .
    Od: "Stef77" <s...@f...pl>

    Użytkownik "ń" <k...@t...sie> napisał w wiadomości

    > Ilu pedofilów jest wśród nauczycieli ?

    Nauczyciel to nie jest najlepszy zawód dla pedałopedofila.
    Najlepszy zawód dla pedałopedofila to ksiądz - nieograniczony
    dostęp do dzieci, nieżonaci mężczyźni mieszkający razem.

  • 17. Data: 2019-03-25 23:18:14
    Temat: Re: Pedofila . Najlepszy zawód to rabin .
    Od: ń <k...@t...sie>

    Policja, wojsko, trenerzy w sporcie, nauczyciele, ...

    -----

  • 18. Data: 2019-03-25 23:48:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    W tańcu, balecie...
    [ale na szczęście nie w księgowości]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    "ń" q7bk37$bul$...@n...news.atman.pl

  • 19. Data: 2019-03-25 23:53:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" q7b8em$1bv$...@n...news.atman.pl

    > Co banki mają z tym wspólnego?

    'Upadek moralności' to inaczej 'bankructwo moralności'. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 20. Data: 2019-03-25 23:58:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" q7ankj$2fu$1$P...@n...chmurka.net

    > Zakładam, że pedofile wybierając zawód kierują się między
    > innymi pytaniem - czy będę miał kontakt z potencjalnymi ofiarami.

    Może stają się zbokami zgodnie z zasadą ,,okazja czyni złodziejem''...
    Nierzadko zawodowy wybór dokonywany jest w wieku dziecięcym...

    --